Zin en onzin van cryptovaluta

Alle BTC data realtime op een rijtje. (Voor de liefhebbers)

Indrukwekkend hoe al die info bijeengebracht wordt vanaf verschillende bronnen. Tenminste dat lijkt mij. Bitcoin kan realtime zoveel data leveren. Fiat money is daarbij vergeleken gewoon een prutser. Vraag eens om deze cijfers voor de dollar of de euro: ze weten veel niet. Market cap zit weer boven de 1 biljoen zie ik in dat overzicht.
 
Laatst bewerkt:
Dus een munt die vanuit het niks sky high gaat en van onbekende makelij is (Satoshi is totaal onbekend) is geen shitcoin?
Uiteraard is het aan jou om zelf te oordelen over wat je van bitcoin vindt, maar de term ''shitcoin'' wordt veelal gebezigd door bitcoin-hardliners om andere cryptomunten mee aan te duiden.
 
Laatst bewerkt:
Indrukwekkend hoe al die info bijeengebracht wordt vanaf verschillende bronnen. Tenminste dat lijkt mij. Bitcoin kan realtime zoveel data leveren. Fiat money is daarbij vergeleken gewoon een prutser. Vraag eens om deze cijfers voor de dollar of de euro: ze weten veel niet. Market cap zit weer boven de 1 biljoen zie ik in dat overzicht.

De market Cap van bitcoin hoeft nog maar 14 procent te stijgen en dan zit tie boven zilver :)
 
Geldproductie moet decentraal en waardering legale munteenheden moet grondwettelijk aan prijzen van edelmetaal worden gekoppeld. Bovendien moet het bestaan van contant geld als betaalmiddel en de pinautomaat grondwetteljk worden geborgd.
 
Geldproductie moet decentraal en waardering legale munteenheden moet grondwettelijk aan prijzen van edelmetaal worden gekoppeld. Bovendien moet het bestaan van contant geld als betaalmiddel en de pinautomaat grondwetteljk worden geborgd.
Helemaal mee eens, gaat niet gebeuren helaas :-(
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.194
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan