• Beste forumleden, we maken nu gebruik van nieuw forum software. Je oude wachtwoord werkt hier niet meer. Klik op aanmelden en dan op de link "wachtwoord vergeten". Je kunt dan je wachtwoord opnieuw instellen.

Zin en onzin van cryptovaluta

Zathras

Well-known member
Bitcoin stijgt weer, vermoedelijk vanwege Amazon die is ingestapt en toen kwam een sneeuwbaleffect vanwege vrijkomende shorts. Een short is een soort afspraak dat je je bitcoin verkoopt als de bitcoin weer stijgt.
En een aanzienlijke stijging idd

Bijzonder want door de 50d MA heen gebroken, veel Hopium in de BTC community :)

JVG

Well-known member
Zolang 40.000/42500 niet doorbroken wordt, is het voorzichtig blijven. Er zal nu nog wel weer een lichte daling komen om te testen

Zathras

Well-known member
Zolang 40.000/42500 niet doorbroken wordt, is het voorzichtig blijven. Er zal nu nog wel weer een lichte daling komen om te testen
Ja, het gaat op en neer, en saai is het nooit:)

De legendarische PlanB, btc analist, blijft onverminderd optimistisch. Leuk is dat.

Als hij gelijk krijgt ben ik best wel blij.

Stort het echt in tegen einde jaar dan zal ik de "Humble Pie" die Mike dan serveert met smaak en slagroom opeten en mijn verlies erkennen:)

Laatst bewerkt:

JVG

Well-known member
De vorige paar dagen is er ook al een short squeeze geweest en mss vandaag met het Amazon nieuws dat er nog een paar shorters uit moesten, in 10min tijd 110.000.000usd, en wie waren dat ? De instituties, de whales, neen die zijn er de voorgaande dagen al uit gegaan, nu waren het de small investors

Laatst bewerkt:

Zathras

Well-known member
De vorige paar dagen is er ook al een short squeeze geweest en mss vandaag met het Amazon nieuws dat er nog een paar shorters uit moesten, in 10min tijd 110.000.000usd, en wie waren dat ? De instituties, de whales, neen die zijn er de voorgaande dagen al uit gegaan, nu waren het de small investors
En nu weer een dip. We gaan het zien

Forum statistieken

Onderwerpen
4.191
Leden
7.670
Nieuwste lid
Polka
Word vaste donateur van dit forum
Bovenaan