Zijn dierlijke eiwitten verzurend voor je lichaam?

Op youtube heet hij hveragherti. Hij is al 13 jaar met voeding en kruiden in de weer, en liet me van de week weten:

Not a fan of the Weston Price Foundation. In my opinion they are one of the least credible health sites on the Internet. I have written quite a few times on their bogus health claims especially about soy. But we do have common ground in the fact that the whole alkaline thing is hype.

Maar dat is dus een misverstand van zijn kant? Misschien zit de foundation er op specifieke punten naast, ik heb geen idee.

Ik vind die hele serie van hem over leverreinigingen niet erg sterk. Hij praat alleen maar over specifieke chemische reacties, terwijl met andere methodes hetzelfde loskomt. Maar dat is mijn geloof. Ik houd het maar bij Blaikie the liver flush man, die legt het wel goed uit.

 
Wat leuk dat je hem om een reactie hebt gevraagd Thijs. Vraag me af wat die man heeft met soja, of gaat het hem om 'de waarheid'? Ik las wel dat hij zelf een soja baby is geweest, omdat hij koemelk allergie had, misschien heeft dat er iets mee te maken? Kan best zijn dat de wp foundation niet de waarheid in pacht heeft op alle gebieden, maar blijft staan dat men traditioneel soja altijd heeft gefermenteerd en ik vertrouw op die oude wijsheid, dat het onbewerkt dus niet goed voor ons is om te eten. Verder is soja toch echt een smakeloos boontje, zelfs al zou het poepie gezond zijn liet ik het nog staan.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.157
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan