Ziekenhuis

liz1985

Well-known member
Ze hebben nu track and trace software in de ziekenhuizen. Waarmee ze niet alleen apparaten kunnen opsporen maar ook patiënten...


En


The work of modern systems on tracking patients inside hospitals is based on the following technologies: iBeacon, Wi-Fi, UWB, and RFID.

Zorgt helaas dus voor veel straling in zo’n ziekenhuis. Zocht dit even op omdat ik mij wat duizelig voelde na ziekenhuisbezoek. Heeft daar ongetwijfeld mee te maken.
 
Ik ben in gesprek met een vriendin. Ik ben zelf erg gevoelig geworden voor straling sinds een rontgenfoto in het ziekenhuis.
Nu heb ik sinds een ziekenhuis bezoek aan iemand veel meer last van duizelingen en voel mij ook echt beroerder. Wel merkte ik na gesprek met twee mensen die gevaccineerd waren daar op terugweg enorm benauwd (wellicht gelooft niet iedereen op dit forum in shedding maar volgens een vriendin is inmiddels een document vd Radbout Universeit verschenen waarin staat dat dat wel degelijk bestaat); dus gelijk wat IVM en quercetine genomen.

Ik probeer uit te puzzelen hoe dit kan. Hangt er ook 'straling' in het ziekenhuis zelfs als de rontgenfoto's/MRI's/CT's niet gemaakt worden? Ik was er om 7 uur 's avonds. Er lopen natuurlijk wel veel geprikten rond (om even de vraag van iemand anders die hier voorbij kwam te beantwoorden: ik geloof dus wel in shedding en heb daar ook best snel last van). En door het opvoeren van de 5g heeft de gra f e e n oxide wellicht meer effecten op de ongeprikten? Het hangt daar sowieso veel in de lucht die grafeenoxide. Al dat personeel daar is natuurlijk ge p rikt.

Hebben jullie hier nog een ander idee over?

 
Laatst bewerkt:
Ik ben in gesprek met een vriendin. Ik ben zelf erg gevoelig geworden voor straling sinds een rontgenfoto in het ziekenhuis.
Nu heb ik sinds een ziekenhuis bezoek aan iemand veel meer last van duizelingen en voel mij ook echt beroerder. Wel merkte ik na gesprek met twee mensen die gevaccineerd waren daar op terugweg enorm benauwd (wellicht gelooft niet iedereen op dit forum in shedding maar volgens een vriendin is inmiddels een document vd Radbout Universeit verschenen waarin staat dat dat wel degelijk bestaat); dus gelijk wat IVM en quercetine genomen.

Ik probeer uit te puzzelen hoe dit kan. Hangt er ook 'straling' in het ziekenhuis zelfs als de rontgenfoto's/MRI's/CT's niet gemaakt worden? Ik was er om 7 uur 's avonds. Er lopen natuurlijk wel veel geprikten rond (om even de vraag van iemand anders die hier voorbij kwam te beantwoorden: ik geloof dus wel in shedding en heb daar ook best snel last van). En door het opvoeren van de 5g heeft de gra f e e n oxide wellicht meer effecten op de ongeprikten? Het hangt daar sowieso veel in de lucht die grafeenoxide. Al dat personeel daar is natuurlijk ge p rikt.

Hebben jullie hier nog een ander idee over?

Stew Peters?????? Fake
 
Zowiezo vind ik het niet raar dat je last krijgt van duizelingen na een bezoek in het ziekenhuis, er hangt daar nu eenmaal een zieke energie en daar moet je je voor kunnen afsluiten.
 
Ik ben in gesprek met een vriendin. Ik ben zelf erg gevoelig geworden voor straling sinds een rontgenfoto in het ziekenhuis.
Nu heb ik sinds een ziekenhuis bezoek aan iemand veel meer last van duizelingen en voel mij ook echt beroerder. Wel merkte ik na gesprek met twee mensen die gevaccineerd waren daar op terugweg enorm benauwd (wellicht gelooft niet iedereen op dit forum in shedding maar volgens een vriendin is inmiddels een document vd Radbout Universeit verschenen waarin staat dat dat wel degelijk bestaat); dus gelijk wat IVM en quercetine genomen.

Ik probeer uit te puzzelen hoe dit kan. Hangt er ook 'straling' in het ziekenhuis zelfs als de rontgenfoto's/MRI's/CT's niet gemaakt worden? Ik was er om 7 uur 's avonds. Er lopen natuurlijk wel veel geprikten rond (om even de vraag van iemand anders die hier voorbij kwam te beantwoorden: ik geloof dus wel in shedding en heb daar ook best snel last van). En door het opvoeren van de 5g heeft de gra f e e n oxide wellicht meer effecten op de ongeprikten? Het hangt daar sowieso veel in de lucht die grafeenoxide. Al dat personeel daar is natuurlijk ge p rikt.

Hebben jullie hier nog een ander idee over?


Miljaardedju, Stew, die idioot van Dr Campra . Man, man, die grafeenonzin
 
Ik ben in gesprek met een vriendin. Ik ben zelf erg gevoelig geworden voor straling sinds een rontgenfoto in het ziekenhuis.
Nu heb ik sinds een ziekenhuis bezoek aan iemand veel meer last van duizelingen en voel mij ook echt beroerder. Wel merkte ik na gesprek met twee mensen die gevaccineerd waren daar op terugweg enorm benauwd (wellicht gelooft niet iedereen op dit forum in shedding maar volgens een vriendin is inmiddels een document vd Radbout Universeit verschenen waarin staat dat dat wel degelijk bestaat); dus gelijk wat IVM en quercetine genomen.

Ik probeer uit te puzzelen hoe dit kan. Hangt er ook 'straling' in het ziekenhuis zelfs als de rontgenfoto's/MRI's/CT's niet gemaakt worden? Ik was er om 7 uur 's avonds. Er lopen natuurlijk wel veel geprikten rond (om even de vraag van iemand anders die hier voorbij kwam te beantwoorden: ik geloof dus wel in shedding en heb daar ook best snel last van). En door het opvoeren van de 5g heeft de gra f e e n oxide wellicht meer effecten op de ongeprikten? Het hangt daar sowieso veel in de lucht die grafeenoxide. Al dat personeel daar is natuurlijk ge p rikt.

Hebben jullie hier nog een ander idee over?

Dan moet je vriendin maar eens met dat document komen aangaande shedding. Maar die heeft het waarschijnlijk van de vriendin van haar broer wiens vader de taxichauffeur kent die getrouwd is met de poetsvrouw van de concierge van de univ. En die heeft in de gangen gehoord dat shedding ....

Inderdaad is er een studie van de Radbout Univ, nl de deze :

SARS-CoV-2 shedding dynamics across the respiratory tract, sex, and disease severity for adult and pediatric COVID-19​

Die univ gaat volgens mij absoluut niks medelen, noch onderzoeken dat tegen het narratief ingaat :

Gratis zelftesten​

Iconen met de basisadviezen tegen verspreiding van het coronavirus
 
Dan moet je vriendin maar eens met dat document komen aangaande shedding. Maar die heeft het waarschijnlijk van de vriendin van haar broer wiens vader de taxichauffeur kent die getrouwd is met de poetsvrouw van de concierge van de univ. En die heeft in de gangen gehoord dat shedding ....

Inderdaad is er een studie van de Radbout Univ, nl de deze :

SARS-CoV-2 shedding dynamics across the respiratory tract, sex, and disease severity for adult and pediatric COVID-19​

Die univ gaat volgens mij absoluut niks medelen, noch onderzoeken dat tegen het narratief ingaat :

Gratis zelftesten​

Iconen met de basisadviezen tegen verspreiding van het coronavirus
Waarom slikken jullie hier dan IVM/quercetine enz? Virussen bestaan niet maar, ok, dan noem ik het wel spike-eiwitten, die wel. En elke keer als ik contact heb gehad met geprikten heb ik het benauwd en een wazig gevoel in mijn hoofd. Met name in drukke stad. En als ik dan mijn supplementen slik (IVM/quercetine) slik wordt 't minder.

Ik kan zo snel niet het document vinden wat die vriendin bedoelde, maar wel dit, wat ze me stuurde. Ook fake?

https://dissident.one/2022/09/09/fd...opgesteld-voor-de-beoordeling-van-het-risico/
"

Shedding, zoals beschreven door de FDA, is de verspreiding of het vrijkomen van een product uit het lichaam van een gevaccineerde persoon. "​

 
Waarom slikken jullie hier dan IVM/quercetine enz? Virussen bestaan niet maar, ok, dan noem ik het wel spike-eiwitten, die wel. En elke keer als ik contact heb gehad met geprikten heb ik het benauwd en een wazig gevoel in mijn hoofd. Met name in drukke stad. En als ik dan mijn supplementen slik (IVM/quercetine) slik wordt 't minder.

Ik kan zo snel niet het document vinden wat die vriendin bedoelde, maar wel dit, wat ze me stuurde. Ook fake?

https://dissident.one/2022/09/09/fd...opgesteld-voor-de-beoordeling-van-het-risico/
"

Shedding, zoals beschreven door de FDA, is de verspreiding of het vrijkomen van een product uit het lichaam van een gevaccineerde persoon. "​


lees dit artikel nog eens gaat niet over shedding maar iets dat er op lijkt

Resoneert onze gezondheid & “ziekte” mee met de mensen in de nabije omgeving?

 
Waarom slikken jullie hier dan IVM/quercetine enz? Virussen bestaan niet maar, ok, dan noem ik het wel spike-eiwitten, die wel. En elke keer als ik contact heb gehad met geprikten heb ik het benauwd en een wazig gevoel in mijn hoofd. Met name in drukke stad. En als ik dan mijn supplementen slik (IVM/quercetine) slik wordt 't minder.

Ik spreek voor mijzelf maar IVM slikte ik 5 maanden omdat toen niet bekend was hoe het zich buiten vaccinatie om zou kunnen verspreiden. Met drones was al sprake van in de Oekraïne . Russisch grensgebied terwijl chemtrails ook een mogelijkheid zou kunnen zijn

Resoneert onze gezondheid & “ziekte” mee met de mensen in de nabije omgeving?

Daar heb ik ook lang over nagedacht
- dat kan dus twee kanten in werken
Je kan gezonder worden door een positieve resonantie
en ziek door een negatieve resonantie

Hoe zit je dus ZELF in de energie modus kan een verschil uitmaken

de GEDACHTE dat er shedding zou kunnen plaatsvinden geeft dus een negatieve resonantie

Gedachten zijn immers heel krachtig
 
Dank hiervoor, Henk, hier zat ik op te wachten! Ik ken veel mensen in de alternatieve wereld (Liz is er 1 van) die ontzettend druk bezig zijn in hun hoofd met straling. Ik ben daar totaal niet mee bezig en dus heb ik er helemaal geen last van. We creeren onze eigen positieve of negatieve placebo's, het meest ingrijpende 'virus' is het GEDACHTENvirus. Virus of the mind.



Mike
 
Laatst bewerkt:
Waarom slikken jullie hier dan IVM/quercetine enz? Virussen bestaan niet maar, ok, dan noem ik het wel spike-eiwitten, die wel. En elke keer als ik contact heb gehad met geprikten heb ik het benauwd en een wazig gevoel in mijn hoofd. Met name in drukke stad. En als ik dan mijn supplementen slik (IVM/quercetine) slik wordt 't minder.

Ik kan zo snel niet het document vinden wat die vriendin bedoelde, maar wel dit, wat ze me stuurde. Ook fake?

https://dissident.one/2022/09/09/fd...opgesteld-voor-de-beoordeling-van-het-risico/
"

Shedding, zoals beschreven door de FDA, is de verspreiding of het vrijkomen van een product uit het lichaam van een gevaccineerde persoon. "​

Enkele gebruikten termen :

kan
veronderstelden wij
zou kunnen
grafeen
op een of alle van de volgende manieren: uitwerpselen (faeces); secreta (urine, speeksel, nasofaryngeale vloeistoffen enz.); of via de huid (pustels, zweren, wonden)

we hypothesized that droplet/aerosolized antibody transfer might occur
but it seems reasonable to suggest

Methods :​

Nasal swabs were obtained by convenience sampling both parents and their children at the Colorado Tricountry vaccine center in Aurora, CO who were attending vaccine appointments, not limited to SARS-CoV2.


MAW een geweldig acurate studie :ROFLMAO:
 
Laatst bewerkt:
Waarom slikken jullie hier dan IVM/quercetine enz? Virussen bestaan niet maar, ok, dan noem ik het wel spike-eiwitten, die wel. En elke keer als ik contact heb gehad met geprikten heb ik het benauwd en een wazig gevoel in mijn hoofd. Met name in drukke stad. En als ik dan mijn supplementen slik (IVM/quercetine) slik wordt 't minder.

Ik spreek voor mijzelf maar IVM slikte ik 5 maanden omdat toen niet bekend was hoe het zich buiten vaccinatie om zou kunnen verspreiden. Met drones was al sprake van in de Oekraïne . Russisch grensgebied terwijl chemtrails ook een mogelijkheid zou kunnen zijn

Resoneert onze gezondheid & “ziekte” mee met de mensen in de nabije omgeving?

Daar heb ik ook lang over nagedacht
- dat kan dus twee kanten in werken
Je kan gezonder worden door een positieve resonantie
en ziek door een negatieve resonantie

Hoe zit je dus ZELF in de energie modus kan een verschil uitmaken

de GEDACHTE dat er shedding zou kunnen plaatsvinden geeft dus een negatieve resonantie

Gedachten zijn immers heel krachtig
Nou precies dit dus, wat je aandacht geeft groeit!

Ik ben er bijvoorbeeld helemaal niet mee bezig en kom vanwege mijn ouders helaas veel in ziekenhuizen maar toch geen last van.
 
Nou precies dit dus, wat je aandacht geeft groeit!

Ik ben er bijvoorbeeld helemaal niet mee bezig en kom vanwege mijn ouders helaas veel in ziekenhuizen maar toch geen last van.
bedankt voor de feedback merk zelf wel nu ik minder ermee bezig ben ik ook minder supplementen nodig heb; gisteren zelfs helemaal niets en was de hele dag vrij helder; heb gewoon teksten geschreven. Echter heeft iedereen een andere achtergrond. En doordat mijn lijf beschadigd is door rontgenstraling waar ik mij toen in over heb laten halen dat 't moest, heb ik al snel last van: stoffen, straling (in ziekenhuis is er allerlei straling) enz. Dus ja, ik snap wat je zegt en zal idd proberen er niet op te focussen (daarom doe ik ook weer werk- artikelen schrijven) maar wat er is is er.

Wel interessant dat dat je mindset inderdaad een hoop kan bewerkstelligen en dat het dus niet zo zwart-wit is als ik schreef.

Maar om het topic weer even naar het ziekenhuis toe te brengen: wat vervelend voor je Warrior dat je vanwege je ouders vaak in ziekenhuizen komt. Sterkte daarmee! Zijn ze ernstig ziek?
 
Tegenwoordig kunnen we zelf ons patienten dossier inzien. van het Ziekenhuis.
Ook bij de huisarts.
Gisteren geprobeerd toegang te krijgen. Een ramp voor oudere mensen om dat voor elkaar te krijgen. Ik heb een 06 nummer nodig maar dat heb ik niet. Ook een App heb ik niet. Dus lang zitten puzzelen zonder resultaat.
Vanmorgen bij de huisartspost geprobeerd.
Ik heb wel een mobiele telefoon maar die gebruik ik niet.
Nu heb ik dat 06-nummer genomen en zowaar, ik heb het voor elkaar.
Maar..... nu moet ik eerst weer de huisarts vragen of ze me toestemming gaat geven.
Ik ben daar patient en ze kan mijn achternaam niet vinden.
Wie verzint al die dingen die niet functioneren?
Ik had al geklaagd bij Digid en ze belde me terug. met een mooi lang verhaal en we konden het samen doorlopen. Volgens haar kan een 020-nummer ook gebruikt worden. Nou niet dus.
Wie er zin in heeft zou eens kunnen inloggen zonder 06 nummer en zonde App.

I
 
Tegenwoordig kunnen we zelf ons patienten dossier inzien. van het Ziekenhuis.
Ook bij de huisarts.
Gisteren geprobeerd toegang te krijgen. Een ramp voor oudere mensen om dat voor elkaar te krijgen. Ik heb een 06 nummer nodig maar dat heb ik niet. Ook een App heb ik niet. Dus lang zitten puzzelen zonder resultaat.
Vanmorgen bij de huisartspost geprobeerd.
Ik heb wel een mobiele telefoon maar die gebruik ik niet.
Nu heb ik dat 06-nummer genomen en zowaar, ik heb het voor elkaar.
Maar..... nu moet ik eerst weer de huisarts vragen of ze me toestemming gaat geven.
Ik ben daar patient en ze kan mijn achternaam niet vinden.
Wie verzint al die dingen die niet functioneren?
Ik had al geklaagd bij Digid en ze belde me terug. met een mooi lang verhaal en we konden het samen doorlopen. Volgens haar kan een 020-nummer ook gebruikt worden. Nou niet dus.
Wie er zin in heeft zou eens kunnen inloggen zonder 06 nummer en zonde App.

I

Tja en dan zou al dat CBDC en Europese ID etc wel werken ???
 
Ik heb mijn dossier tot nu toe niet kunnen inzien. Telefoontjes naar huisarts en ziekenhuis leverden niets op. Ze moeten voorlichting geven als het niet lukt maar ze weten het zelf niet goed.
Ze zeggen allebei dat je een app moet hebben maar..... het kan ook met DigidD.
en dat weten ze dan weer niet. staat wel op de brief van Ziekenhuis.
Ja/nee spelletje.

Wie heeft zoiets verzonnen? De zorgverenigingen?
Oh jongens kijk nu eens wat we voor jullie hebben bedacht.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.429
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan