G
Guest
Guest
hallo allemaal
mijn dochtertje van bijna 4 jaar had zaterdag middag een bekertje rauwe melk met daardoorheen een rauw biologisch ei met wat kaneel ze vond het erg lekker
de volgende morgen kwam ze bij me in bed en begon ontzettend te overgeven
ze was heel stil(is ook wel eens lekker)
en toen we naar beneden gingen begon ze weer over te geven
meteen daarna was ze ontzettend actief en weer kwebbel kwebbel
nu heeft ze al vanaf zondagochtend dus bijna niets meer gegeten
alleen borst wil ze drinken en vanmiddag wat warme rauwe melk met wat rijstebloem en honing wilde ze par hapjes
en de hele dag door dunne poep heel licht van kleur geen bruin maar ook geen geel ertussenin
ze is nooit ingeent en ook nog nooit ziek geweest behalve af en toe verkouden(laatste tijd wel veel snot kwam er uit haar neus en de ochtend van het overgeven ook nog bruin snot
nu geen snot meer
is ze misschien aan het reinigen?
mn jongens van 6 en 9 jaar hebben geen enkele reactie gehad op de rauw eieren
terwijl zij wel ingeent(helaas als kleine baby al)zijn
en vooral die van 6 veel eczeem heeft gehad(gelukkig gaat dat nu sinds een paar maanden goed)
ben erg benieuwd
groetjes Danielle
mijn dochtertje van bijna 4 jaar had zaterdag middag een bekertje rauwe melk met daardoorheen een rauw biologisch ei met wat kaneel ze vond het erg lekker
de volgende morgen kwam ze bij me in bed en begon ontzettend te overgeven
ze was heel stil(is ook wel eens lekker)
en toen we naar beneden gingen begon ze weer over te geven
meteen daarna was ze ontzettend actief en weer kwebbel kwebbel
nu heeft ze al vanaf zondagochtend dus bijna niets meer gegeten
alleen borst wil ze drinken en vanmiddag wat warme rauwe melk met wat rijstebloem en honing wilde ze par hapjes
en de hele dag door dunne poep heel licht van kleur geen bruin maar ook geen geel ertussenin
ze is nooit ingeent en ook nog nooit ziek geweest behalve af en toe verkouden(laatste tijd wel veel snot kwam er uit haar neus en de ochtend van het overgeven ook nog bruin snot
nu geen snot meer
is ze misschien aan het reinigen?
mn jongens van 6 en 9 jaar hebben geen enkele reactie gehad op de rauw eieren
terwijl zij wel ingeent(helaas als kleine baby al)zijn
en vooral die van 6 veel eczeem heeft gehad(gelukkig gaat dat nu sinds een paar maanden goed)
ben erg benieuwd
groetjes Danielle