Zapper

ikke

New member
Waar kan ik info vinden over een zapper op deze site. Is er ook een goede nl site waar deze te bestellen is. Op het net gekeken maar zie door de bomen het bos niet meer zoveel soorten en prijzen..

 
Zit die zapper nog steeds in je sok Mike?

Of ligt die inmiddels in de kast?

Ik hoor je er nooit meer over...

 
4 maanden geleden tipte hij ons nog dat we de zapper niet moeten vergeten! Dus als je iemand er niet meer over hoort dan betekent dat vast niet dat iemand het niet meer gebruikt :lol: ik moet zelf wel zeggen dat als ik minder klachten heb ik de zapper weleens 'vergeet'. Als ik niet kan slapen orale ikke niet gloedvol pak ikb weer! :D

 
Angela, ik vroeg het omdat vaker gebleken is dat Mike nog wel eens te maken heeft met voortschrijdend inzicht...

Was even benieuwd of hij er nog steeds tevreden over is, of dat hij zijn mening over de zapper bijgesteld heeft...

Maar goed om te horen dat je hem nog steeds gebruikt, Mike!

 
De zapper is een blijver, ufo! Een voortschrijdend inzicht is dat als mensen op dit forum en daarbuiten onvoldoende voortgang boeken op lichamelijk, geestelijk, emotioneel en spiritueel gebied dit komt omdat ze onvoldoende geaard zijn. De zapper kan je hierbij helpen, het heeft mijn geloof in de zapper alleen maar gesterkt!

Mike

 
Dennis, jij had toch ook de zapper besteld laatst? Hoe bevalt hij?

Ik heb hem ook sinds kort. Ik moet zeggen dat ik in het begin een beetje sceptisch was... ik merkte niet veel. Ik houd hem altijd op een gevoelige plek op mijn onderrug links. Dat is een zwakke plek bij mij. Daar voelt het niet goed onder de huid. Eerst voelde ik niks met de zapper, maar na een tijdje gingen er een soort bliksemflitsen doorheen, heel bizar. En dan voelde in het doortrekken naar mijn been. Ik heb het idee dat het echt iets doet. Als die flits er is, dan moet ik de zapper even weghalen op die plek, want het doet echt pijn dan. Ik heb het idee dat ik ook meer uitgerust wakker word. Een bizar en bijzonder ding, die simpele zapper.

 
donderdagavond ben ik naar een lezing geweest over de zapper en hulda clark.

ik heb geen geld om een cursus te doen en daar een zapper te maken.

de basic zapper is niet zo duur maar heeft 15 khertz, en voor lyme en parasieten moet je wel 30 Khertz hebben.

nu heb ik op marktplaats iemand gevonden die zappers maakt van 30 khertz.

zijn vrouw gebruikt ze iedere dag tegen parasieten etc.

heeft iemand van jullie ervaring met deze zapper zie link. http://www.marktplaats.nl/a/diverse...lpmiddelen/m636118864-hulda-clark-zapper.html

 
Ik heb de basiszapper. Wat ik er zo fijn aan vindt is dat je m niet vast hoeft te houden. Je hebt letterlijk je handen vrij.

 
ja dat is wel zo, maar die andere heeft meer khertz en dan is hij effectiever zeker als je hem wil gebruiken voor parasieten etc.

 
Ik heb ervaring met de Hulda Clark zapper en de basic zapper die de meesten hier hebben.

Ten eerste is de basic zapper veeeeel goedkoper en ten tweede is hij veel handzamer, je kunt hem gemakkelijk bij je dragen.

Je zit niet met al die berekeningen welke herz je moet hebben. Ik vond het een ingewikkeld systeem van hulda Clark.

Ten derde was die zapper van hulda Clark geen lang leven beschoren. Neeeee, doe mij de basic zapper maar!

Voor mijn gevoel veel effectiever, omdat je hem zo lang als je wilt bij je kunt dragen.

Ik zou zo zeggen de basic zapper:)

 
Nieuwe Bioresonantie techniek uit Rusland ?

Waren Hulda Clark en Royal Raymond Rife dan toch zo gek nog niet ?

Star Trek

Deta Elis

 
Als er een ding is waar veel mensen aan voorbij gaan voor gebrekkige gezondheid dan is het wel het gebrek aan negatieve IONEN. In de natuur, de bergen, rivieren, meren, bossen en vooral daar waar de natuur ongerept is, bevat de lucht extreem hoge negatieve ionen die goed voor de mens is.

Maar in de steden bevinden zich vaak veel te weinig negatieve ionen die een stimulerende werking op onze parasympatische zenuwstelsel hebben, we gooien zelfs onze kinderen in een overvolle klassen die erg zuurstofarm is, met erg weinig negatieve ionen in de klaslokalen. Het lichaam heeft negatieve ionen nodig om optimaal te kunnen functioneren en vooral de stedelingen komen daar ernstig tekort. Zou dat de verklaring kunnen zijn waarom plattelandsbewoners ondanks degeneratie toch gezonder zijn dan de stedelingen?

Gezondheid,

 
hoi Gezondheid, ik wist dat laatste niet dat plattelandsbewoners gezonder zouden zijn dan stedelingen, maar verbazen doet het me niet. Evenmin je verklaring.

 
Iemand had het laatst toch over Rife ? Ik kwam er een hele site over tegen, met frequenties etc http://altered-states.net/barry/newsletter232/

 
Ik heb 1 dag de basic zapper om gehad en helaas is deze gevallen met als gevolg dat de schakelaar kapot is.

Kan ik op eea manier nu iets doorverbinden zodat het weliswaar continu aanstaat (geen probleem) of is deze zapper nu definitief naar de eeuwige jachtvelden ...

Het ding is zo simpel dat het laatste mij niet nodig lijkt, maar ja ik heb geen verstand van dit soort zaken zeg ik eerlijk.

 
Quote:
Is te repareren door een handig persoon. Ken je zo iemand?

Mike


Ehh nee vandaar ook de vraag.

Nu kan ik zelf ook wel een soldeerbout vasthouden, maar ik weet niet wat ik moet doen en bv. welk draadje ik moet solderen waar zeg maar.

Het is dus meer een wat dan een hoe kwestie.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.858
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan