Zapper

• Onderwerp starter Onderwerp starter ikke
  • Startdatum Startdatum
Vandaag de basic zapper binnengekregen.

Wat denk je wat ? 1 besteld voor $35 dollar, krijg ik er 2 :D

Heb ik gelijk een reserve.

@Micave

Nee, ik houd deze als reserve.

Mocht je problemen hebben met bestellen in het buitenland, wil ik wel voor je bestellen.

Je kunt bestellen met Credit Card of Paypal( mijn keuze )

Je moet rekenen op 10 tot 12 dagen voor de verzending.

Hi Archie,

bedankt voor het aanbod. Het lukt me wel om zelf te bestellen alleen ik dacht wanneer je hem over had, en geen plannen ermee had wilde ik het wel overnemen.

Binnenkort bestel ik er wel één.

Misschien zie ik het over het hoofd, maar wat ik me afvraag, is hoe lang doe je ongeveer doet met 1 zo'n batterij?

Moet je een arsenaal aan reserve hebben, of valt dat wel mee?

Zorg dat je een oplaadbare batterij hebt. Anders betaal je je inderdaad scheel aan de batterijen. Ik heb de zapper al tijden niet meer gebruikt, maar volgens mij gaat een batterij gemiddeld een dag of 5 mee (24 uur per dag).

Ik doe behoorlijk lang met een batterij. Maar het isnatuurlijk afhankelijk van het feit hoe lang hij per dag aan staat. Ik gebruik hem met slapen gaan en na een aantal uur doe ik hem uit. Ik doe 1 tot 2 maand met een batterij. Afhankélijk van de frequentie :wink:

Op het bijgeleverde stencil staat:

A good alkaline battery lasts a couple of weeks with constant zapping.

Bij de Action betaalde ik 1,79 euro voor een Philips batterij. Voor een Duracell betaal je bij de mediamarkt 4,99 euro. Maar ik overweeg ook om een oplaadbare te kopen, zeker als ik hem uren ga laten draaien...

Quote:
zeker als ik hem uren ga laten draaien...

Kan ie ook draaien? Dat is handig! Dat wist ik niet....

Ik koop de 9V batterijen voor m'n zapper bij de Aldi: twee voor € 1,75!!!!

Ik gebruik de zapper elke nacht en doe een week of drie met een batterij, oftewel € 0,04 per nacht.

De Zapper van 25 euro kan ik niet vinden, of is dat die van 35 euro? De andere zappers zijn een stuk duurder.

Het is USD 35 omgerekent nu zo'n EUR 28

De dollar is nu duurder geworden de laatste maand.

Ik ben al een weekje met de zapper aan het werk en heb een handige manier gevonden om mezelf non-stop te zappen tijdens de slaap-uren, maar misschien/waarschijnlijk is deze jullie al lang bekend.

Ik trek een sok aan, zet de zapper aan en stop deze onder de sok tegen de voetzool aan. Ik merk er zo niks van en de volgende ochtend zit de zapper nog mooi op zijn plek te knipperen.

Hoi Allemaal, ik zal me later beter gaan voorstellen op dit info forum.

Ik gebruik de zapper (terminator) nu ook al een maand of 3 en slaap er heerlijk ontspannen van. Dat is me al veel waard. Ik heb een strap gemaakt door een te kleine sok af te knippen, deze kan ik om mijn hand/voet doen zodat ie s' nachts op z'n plaats blijft zitten.

Weet iemand in hoeverre is het koper toxisch op je huid en of het dus beter is het niet direct op je huid te doen..

Ineke

Forum statistieken

Onderwerpen
4.593
Leden
8.684
Nieuwste lid
elisabethsmitberkhout@gma
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan