Zalig kerstfeest en gelukkig nieuwjaar!

Die techniek gebruikte ik anders, een van mn zoons had de neiging een uur onder de douche te gaan staan..... Lekker veel warm water gebruiken....
Onder de combi ketel zat een water afsluiter dus die een paar keer na 10 minuten dicht gedraaid was daarna nooit langer dan 5 minuten 🤣🤣🤣🤣
Ik sta ongeveer 15-30 min in de badkamer incl. afdrogen en aankleden.
 
Lieve Forumers 💕 💕 ,


We laten een bijzonder jaar achter ons, een jaar dat door boosheid en goedheid overspoeld en doorspoeld werd. Een uniek jaar in deze zin. Wij hebben het achter ons mogen laten en 2022 is nu daar. Een jaar waar we de boosheid zullen gaan verslaan. De goedheid zal zegevieren. Het jaar van de liefde voor elkaar. Niet zoals 2021 samen krijgen we corona eronder, maar 2022 samen bouwen we aan een nieuwe levensweg. Een weg van liefde, saamhorigheid en inzicht. Inzicht in wat waarheid, eerlijkheid en integriteit is. Een jaar van wijsheid. Mensen, het is ons allemaal gegund. Op naar de vrijheid.


Ik wens jullie allemaal een gelukkig, gezond en goed 2022!!!


1640993066376.png



Liefs,

Dorothé
 
Gelukkig Nieuwjaar guys. Wens jullie allen een spetterend jaar 2022 vol met ongelooflijke avonturen gevuld met Rutte, Snuifje, Macron, Putin, Trump en anderen. Vuurwerk à la Top!!!
Nogmaals dank aan Mike voor dit fantastic magistic forum vol met nieuws voor het echt nieuws wordt.
Spannende tijden komen. Let's enjoy the ride. Het zou graaf zijn als we dit kunnen blijven delen.
 
Ik wens Mike, Henk, Tanja en alle forumleden hele fijne kerstdagen samen met vrienden en familie. Bedankt voor alle waardevolle bijdragen iedereen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.837
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan