X22 Report

2 x X22 Report - We Are At The Precipice:



Mike
 
2 x X22 Report - We Are At The Precipice:



Mike
De titel van aflevering A spreekt mij enorm aan:) ik ga straks in de oto luisteren #zinin
 
Bij zilver alleen fysiek zilver. Crypto: eens
Zilver en goud futeres oid zijn waardeloos zodra de fed omvalt, ik doe alleen fysiek goud en zilver BTC heb ik nog wel maar ooit gekocht in een dronken bui in 2010 staan te koop voor goud mot geen euro's of dollars heb ik genoeg van....
 
2 x X22 Report - Hunters become the [HUNTED]:



Mike
 
Deze was nog niet gepost..
Een nieuwe X22:


 
2 x X22:



Mike
 
2 x X22:



Mike
 
Dave is weer IJZERSTERK! Hier 2 x:



Mike
 
2 x X22 Report - Red castle green castle, irregular warfare:



Mike
 
2 x X22 Report - het 4e kwartaal wordt heel interessant:



Mike
 
2 x X22 Report - MUST LISTEN vanaf de 41e minuut tot het eind!


O ja , en natuurlijk ook nog de financiele update:


Mike
 
2 x X22 Report - MUST LISTEN vanaf de 41e minuut tot het eind!


O ja , en natuurlijk ook nog de financiele update:


Mike
Dus zoals ik het goed begrijp lanceert Trump een nieuw platform, deepstate heeft steeds meer moeite omte censureren en de waarheid mag niet naar buiten komen dus gaan ze die media black-out veroorzaken. En vanaf februari ongeveer zullen we van donker naar licht gaan betreft waarheid die naar buiten komt. Maar dat duurt 3 maanden want ik dacht eerst dat het een Q post was van mei waarin staat: its time to end up the horrorshow!

Op telegram Krona kreuners werd gedeeld dat die aanstaande black out het nieuwe build back better systeem zal installeren. Trump gaat ze daar toch echt niet de kans voor geven, lijkt mij, Na zo een wereldwijde black-out gaat wel een hoop crashen waardoor we dus nog maandenlang in een chaos verkeren.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.850
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan