X22 Report

2 x X22:



Mike
 
Het Peer Reviewed Lancet Report waar Dave over sprak:


Kortere samenvatting:
 
Waanzinnig goed interview met Zelenko, een absolute aanrader! Hier de belangrijkste punten die ik uit het gesprek heb gehaald:

Hij beschrijft heel treffend waarom de massapsychose waar we wereldwijd in zitten zo effectief is voor de zelfverklaarde elite en waarom de gehypnotiseerden niet te bereiken zijn:

Angst en isolatie. Stel mensen hier minimaal 6 maanden aan bloot en ze zijn als was in je handen. De keuze voor de prik is dan ook gestoeld op een emotionele uitweg uit deze angst en isolatie, een zucht naar de terugkeer naar normaliteit. Als je deze mensen probeert te overtuigen met logica en feiten breng je ze met je argumenten weer terug in de angststaat waaraan ze proberen te ontsnappen, daarom reageren ze vijandig en agressief. Het is een vrijwillige treinreis naar de doodskampen, alleen zit de kooi in je eigen hoofd. De werkelijke uitweg is volgens Zelenko een wereldwijde terugkeer naar 'God consciousness' (Godsbewustzijn). Het is God die ons ons bestaansrecht heeft gegeven en dus hebben we mensenrechten, de ongevaccineerden zijn de vrijheidsstrijders van deze generatie.

En daarmee komen we bij het spirituele aspect van wat er nu gaande is, iets waar mijn huidige lezing ook over gaat. Zelenko legt uit dat je het niet gaat begrijpen als je nog steeds denkt dat er een pandemie is die moet worden bestreden. Net als ik in mijn lezing noemt hij het Mark of the Beast. Het volgende bijbelcitaat uit Openbaringen 13:16-18 spreekt boekdelen:

Verder liet het bij alle mensen, jong en oud, rijk en arm, slaaf en vrije een merkteken zetten op hun rechterhand of op hun voorhoofd.
Alleen mensen met dat teken – dat wil zeggen de naam van het beest of het getal van die naam – konden iets kopen of verkopen.

M.a.w.: handelsverkeer is niet meer mogelijk zonder het Teken van het Beest. Kijk eens wat er nu gaande is. Dinsdag zullen Rutte en De Jonge verdere restricties aankondigen gebaseerd op de QR-code, gebaseerd op het 'vaccin'. Deze hebben te maken met deelname aan de economie uitsluitend voor diegenen die het vaccin en de QR-code in zich en bij zich dragen. Rest vervolgens de vraag waarom er geen merkteken op het voorhoofd of in de rechterhand te zien zijn bij de slaafse volgers van dit boosaardige systeem. Tenzij je dit figuurlijk opvat en het voorhoofd staat voor de wil en de rechterhand voor de daad. Zij zijn IN WIL EN DAAD verbonden aan het Beast System! Deze laatste observatie komt van mij, niet van Zelenko.

Voor wie de huidige gebeurtenissen niet 1 op 1 wil vergelijken met WO2 heeft Zelenko het volgende te melden:

Wat er 80 jaar geleden is gebeurd was slechts een droge oefening. Toen werden selecte bevolkingsgroepen tot zondebok gemaakt om ze uiteindelijk de extermineren. De kwaadaardige filosofie erachter was eugenetica, waarin een hierarchie van 3 menstypen geldt: supermensen, mensen en ondermensen. Deze zelfde krankzinnige filosofie zit hier ook achter, alleen is nu iedere aardbewoner aan de beurt. Zelenko noemt het 'een combinatie van Hitler en Stalin maar dan met massavernietigingswapens'. Het einddoel is depopulatie, net als destijds. De reden waarom we nu allemaal doelwit zijn geworden van deze satanische club is omdat de technologie het nu mogelijk maakt om via kunstmatige intelligentie en robotisering een draaiende economie mogelijk te maken, waarbij menselijke arbeidskrachten niet of nauwelijks meer nodig zijn en deze 'useless eaters' dienen dan ook uitgeroeid te worden.

Verder noemt hij het toedienen van injecties aan jonge kinderen een vorm van kinderoffers, vergelijkbaar met hoe dit gebeurde in oude culturen die in verval raakten (door dezelfde spelers). Het geniepige is dat dit nu gebeurt onder de dekmantel van 'zorg', 'bescherming' en 'veiligheid' .

Slechts 1 puntje van kritiek:

Terwijl Zelenko dit interview geeft hangt hij aan een chemo-infuus (kennelijk heeft hij kanker). Het is overduidelijk dat hij een regulier opgeleide arts is die enerzijds zeer wakker is en anderzijds nog steeds volledig slapend. Ook hangt hij de reguliere virustheorie aan, maar dat wisten we al van hem.

Al met al een zeer explosief interview, zoals Dave al had aangekondigd. De vorige viel tegen, maar nu houdt Zelenko zich niet meer in!

Mike
 
Laatst bewerkt:
2 x X22:



Mike
 
Waanzinnig goed interview met Zelenko, een absolute aanrader! Hier de belangrijkste punten die ik uit het gesprek heb gehaald:

Hij beschrijft heel treffend waarom de massapsychose waar we wereldwijd in zitten zo effectief is voor de zelfverklaarde elite en waarom de gehypnotiseerden niet te bereiken zijn:

Angst en isolatie. Stel mensen hier minimaal 6 maanden aan bloot en ze zijn als was in je handen. De keuze voor de prik is dan ook gestoeld op een emotionele uitweg uit deze angst en isolatie, een zucht naar de terugkeer naar normaliteit. Als je deze mensen probeert te overtuigen met logica en feiten breng je ze met je argumenten weer terug in de angststaat waaraan ze proberen te ontsnappen, daarom reageren ze vijandig en agressief. Het is een vrijwillige treinreis naar de doodskampen, alleen zit de kooi in je eigen hoofd. De werkelijke uitweg is volgens Zelenko een wereldwijde terugkeer naar 'God consciousness' (Godsbewustzijn). Het is God die ons ons bestaansrecht heeft gegeven en dus hebben we mensenrechten, de ongevaccineerden zijn de vrijheidsstrijders van deze generatie.

En daarmee komen we bij het spirituele aspect van wat er nu gaande is, iets waar mijn huidige lezing ook over gaat. Zelenko legt uit dat je het niet gaat begrijpen als je nog steeds denkt dat er een pandemie is die moet worden bestreden. Net als ik in mijn lezing noemt hij het Mark of the Beast. Het volgende bijbelcitaat uit Openbaringen 13:16-18 spreekt boekdelen:



M.a.w.: handelsverkeer is niet meer mogelijk zonder het Teken van het Beest. Kijk eens wat er nu gaande is. Dinsdag zullen Rutte en De Jonge verdere restricties aankondigen gebaseerd op de QR-code, gebaseerd op het 'vaccin'. Deze hebben te maken met deelname aan de economie uitsluitend voor diegenen die het vaccin en de QR-code in zich en bij zich dragen. Rest vervolgens de vraag waarom er geen merkteken op het voorhoofd of in de rechterhand te zien zijn bij de slaafse volgers van dit boosaardige systeem. Tenzij je dit figuurlijk opvat en het voorhoofd staat voor de wil en de rechterhand voor de daad. Zij zijn IN WIL EN DAAD verbonden aan het Beast System! Deze laatste observatie komt van mij, niet van Zelenko.

Voor wie de huidige gebeurtenissen niet 1 op 1 wil vergelijken met WO2 heeft Zelenko het volgende te melden:

Wat er 80 jaar geleden is gebeurd was slechts een droge oefening. Toen werden selecte bevolkingsgroepen tot zondebok gemaakt om ze uiteindelijk de extermineren. De kwaadaardige filosofie erachter was eugenetica, waarin een hierarchie van 3 menstypen geldt: supermensen, mensen en ondermensen. Deze zelfde krankzinnige filosofie zit hier ook achter, alleen is nu iedere aardbewoner aan de beurt. Zelenko noemt het 'een combinatie van Hitler en Stalin maar dan met massavernietigingswapens'. Het einddoel is depopulatie, net als destijds. De reden waarom we nu allemaal doelwit zijn geworden van deze satanische club is omdat de technologie het nu mogelijk maakt om via kunstmatige intelligentie en robotisering een draaiende economie mogelijk te maken, waarbij menselijke arbeidskrachten niet of nauwelijks meer nodig zijn en deze 'useless eaters' dienen dan ook uitgeroeid te worden.

Verder noemt hij het toedienen van injecties aan jonge kinderen een vorm van kinderoffers, vergelijkbaar met hoe dit gebeurde in oude culturen die in verval raakten (door dezelfde spelers). Het geniepige is dat dit nu gebeurt onder de dekmantel van 'zorg', 'bescherming' en 'veiligheid' .

Slechts 1 puntje van kritiek:

Terwijl Zelenko dit interview geeft hangt hij aan een chemo-infuus (kennelijk heeft hij kanker). Het is overduidelijk dat hij een regulier opgeleide arts is die enerzijds zeer wakker is en anderzijds nog steeds volledig slapend. Ook hangt hij de reguliere virustheorie aan, maar dat wisten we al van hem.

Al met al een zeer explosief interview, zoals Dave al had aangekondigd. De vorige viel tegen, maar nu houdt Zelenko zich niet meer in!

Mike
Mark of the Beast zie ik nu voor het eerst. Interessant, en tegelijkertijd eng.
 
Waanzinnig goed interview met Zelenko, een absolute aanrader! Hier de belangrijkste punten die ik uit het gesprek heb gehaald:

Hij beschrijft heel treffend waarom de massapsychose waar we wereldwijd in zitten zo effectief is voor de zelfverklaarde elite en waarom de gehypnotiseerden niet te bereiken zijn:

Angst en isolatie. Stel mensen hier minimaal 6 maanden aan bloot en ze zijn als was in je handen. De keuze voor de prik is dan ook gestoeld op een emotionele uitweg uit deze angst en isolatie, een zucht naar de terugkeer naar normaliteit. Als je deze mensen probeert te overtuigen met logica en feiten breng je ze met je argumenten weer terug in de angststaat waaraan ze proberen te ontsnappen, daarom reageren ze vijandig en agressief. Het is een vrijwillige treinreis naar de doodskampen, alleen zit de kooi in je eigen hoofd. De werkelijke uitweg is volgens Zelenko een wereldwijde terugkeer naar 'God consciousness' (Godsbewustzijn). Het is God die ons ons bestaansrecht heeft gegeven en dus hebben we mensenrechten, de ongevaccineerden zijn de vrijheidsstrijders van deze generatie.

En daarmee komen we bij het spirituele aspect van wat er nu gaande is, iets waar mijn huidige lezing ook over gaat. Zelenko legt uit dat je het niet gaat begrijpen als je nog steeds denkt dat er een pandemie is die moet worden bestreden. Net als ik in mijn lezing noemt hij het Mark of the Beast. Het volgende bijbelcitaat uit Openbaringen 13:16-18 spreekt boekdelen:



M.a.w.: handelsverkeer is niet meer mogelijk zonder het Teken van het Beest. Kijk eens wat er nu gaande is. Dinsdag zullen Rutte en De Jonge verdere restricties aankondigen gebaseerd op de QR-code, gebaseerd op het 'vaccin'. Deze hebben te maken met deelname aan de economie uitsluitend voor diegenen die het vaccin en de QR-code in zich en bij zich dragen. Rest vervolgens de vraag waarom er geen merkteken op het voorhoofd of in de rechterhand te zien zijn bij de slaafse volgers van dit boosaardige systeem. Tenzij je dit figuurlijk opvat en het voorhoofd staat voor de wil en de rechterhand voor de daad. Zij zijn IN WIL EN DAAD verbonden aan het Beast System! Deze laatste observatie komt van mij, niet van Zelenko.

Voor wie de huidige gebeurtenissen niet 1 op 1 wil vergelijken met WO2 heeft Zelenko het volgende te melden:

Wat er 80 jaar geleden is gebeurd was slechts een droge oefening. Toen werden selecte bevolkingsgroepen tot zondebok gemaakt om ze uiteindelijk de extermineren. De kwaadaardige filosofie erachter was eugenetica, waarin een hierarchie van 3 menstypen geldt: supermensen, mensen en ondermensen. Deze zelfde krankzinnige filosofie zit hier ook achter, alleen is nu iedere aardbewoner aan de beurt. Zelenko noemt het 'een combinatie van Hitler en Stalin maar dan met massavernietigingswapens'. Het einddoel is depopulatie, net als destijds. De reden waarom we nu allemaal doelwit zijn geworden van deze satanische club is omdat de technologie het nu mogelijk maakt om via kunstmatige intelligentie en robotisering een draaiende economie mogelijk te maken, waarbij menselijke arbeidskrachten niet of nauwelijks meer nodig zijn en deze 'useless eaters' dienen dan ook uitgeroeid te worden.

Verder noemt hij het toedienen van injecties aan jonge kinderen een vorm van kinderoffers, vergelijkbaar met hoe dit gebeurde in oude culturen die in verval raakten (door dezelfde spelers). Het geniepige is dat dit nu gebeurt onder de dekmantel van 'zorg', 'bescherming' en 'veiligheid' .

Slechts 1 puntje van kritiek:

Terwijl Zelenko dit interview geeft hangt hij aan een chemo-infuus (kennelijk heeft hij kanker). Het is overduidelijk dat hij een regulier opgeleide arts is die enerzijds zeer wakker is en anderzijds nog steeds volledig slapend. Ook hangt hij de reguliere virustheorie aan, maar dat wisten we al van hem.

Al met al een zeer explosief interview, zoals Dave al had aangekondigd. De vorige viel tegen, maar nu houdt Zelenko zich niet meer in!

Mike
C = 3

O = 15

R = 18

O = 15

N = 14

A = 1

6 66
 
Nog vergeten te posten, 2 x X22:



Mike
 

 
2 x X22 Report - PAIN is coming:



EUgdMoxXYAE_syU.jpg

Mike
 
En weer even een vertaling van Paul:

[Hillary Rodham Clinton] Is Een Marionet, Haar Koordjes Zijn Doorgesneden, Ze Staat Er Alleen Voor, Durham Brengt De Pijn

X22 Report 4 november 2021

Vertaling van 01:32 tot 08:42 door Paul Harmans

Wel, het lijkt erop dat de goeden zojuist een ander schaakstuk op het bord hebben verplaatst en nu hebben we paniek in (Washington) DC. Wat heeft Durham zojuist gedaan? Hij heeft een volgende dagvaarding ontzegelt, tegen Igor Danchenko. En zoals we al eerder hebben gezegd, alle wegen leiden naar Hillary Clinton. En natuurlijk naar personen boven haar. Dit is slechts het begin, de goeden maken hun zetten nu, ze brengen de pijn. En we kunnen zien dat de Deep State spelers, de corrupte politici, ze zijn in paniek zoals we nog niet eerder hebben gezien.

Dit is niet zoiets als het Mueller onderzoek, waarbij ze tv-camera’s hadden en de journalisten zaten te wachten totdat ze iemand zouden arresteren. En het had niets te maken met een Russische samenzwering. Dit (van Durham) is gedocumenteerd bewijs, onderzocht en voortgebracht om te laten zien hoe zij feitelijk de Russische vervalsing uitvoerden, hoe zij op de president van de Verenigde Staten spioneerden, zelfs voordat hij president was. Wat voor landverraders deze mensen zijn, hoe juist zij samenzwoeren met Rusland.

Bedenk je, alles wat zij doen, dat projecteren zij op Trump. Quid pro quo (een Latijnse uitdrukking die betekent: ‘het ene voor het andere’.) met de Oekraïne, wie deed dat? Biden. Samenzweren met Rusland, wie deed dat? Hillary Clinton en Obama en Biden en veel andere spelers. Denk aan afzettingspoging nr. 1, toen ze al die personen hadden die kwamen getuigen, Fiona Hill, Adam Schiff, die de leiding had en vele anderen. Wat denk je waarover dit ging, wat denk je waarom al die personen daar waren? Zij beschermden zichzelf, zij hielden vast aan hun agenda om Trump weg te krijgen omdat ze wisten wat hij van plan was te gaan doen. Alles wat zij zeiden, alles waarover ze spraken, alles wat zij deden gedurende die afzettingshoax, en bedenk je, ze waren onder ede, het waren allemaal leugens! Zij logen tegen het Amerikaanse volk, zij logen tegen de regering en nu komt de waarheid boven.

En bedenk je, het nep nieuws, big tech en de corrupte politici waren er allemaal bij betrokken. Sommige journalisten wonnen zelfs de Pulitzerprijs (een prestigieuze Amerikaanse literatuurprijs die wordt uitgereikt op het gebied van nieuws). Weet je nog wat Trump eerder zei, wel, dat Pulitzer (de organisatie) maar beter kon beginnen die prijzen terug te halen, want deze personen (journalisten) hadden het volledig fout. Zij deden geen onderzoek, ze kregen (valse) informatie toegeschoven van de inlichtingendiensten en nu blijkt dat ze het volledig fout hadden. Zij deden helemaal niets, ze verdienen helemaal geen Pulitzerprijs, in feite zouden ze ontslagen moeten worden. Maar we gaan nog veel meer als dit zien, dit is slechts het begin.

Herinner je dat Trump altijd heeft gezegd dat hij achter Hillary Clinton zou aangaan, dat zij gearresteerd zou worden. En we hebben altijd van de (Q) berichten geweten dat hij (Trump) ‘pijn’ zou brengen, bij elke stap, de ene na de andere, pijn, pijn, laat ze het voelen zoals hij het voelde gedurende deze hele tijdsperiode (vanaf 2016 tot aan nu). En ja, het gaat erger en erger worden gedurende de tijd, dit is slechts het begin.

Denk aan wat Trump en de goeden hebben gedaan, gedurende dit hele ‘Plan’ dat gaande is. Vertrouwde hij op één ding? Vertrouwde hij alleen op het verkiezingsonderzoek? Nee. Vertrouwde hij slechts op Durham? Nee. Vertrouwde hij slechts op misdaden tegen de mensheid? Nee. Hij gebuikt het allemaal, voor het geval dat! Ik denk niet dat hij zich zorgen hoeft te maken en ik denk dat hij dat ook weet. Maar hij wilde het volk laten zien hoe kwaadaardig deze mensen zijn. Want niet alleen de verkiezingsfraude, dat ze bedrog pleegden en mensen zouden zeggen: “Oké, ze pleegden fraude, nou ja, als dat alles is.” Maar dan openbaar je de misdaden tegen de mensheid, gedaan door dezelfde personen en dan zullen mensen zeggen: “Wacht eens even, gingen zij naar Epstein’s eiland? Handelden zij in kinderen, deden zij aan pedofilie? Wauw, dat is een heel ander verhaal!” En: “Wacht eens even, zij zijn tevens betrokken bij de pandemie? Omdat ze de pandemie gebruikten en samenwerkten met een buitenlandse regering om bedrog te kunnen plegen bij de (presidents) verkiezing, dat zijn exact dezelfde personen? En zij spioneerden op de president, op iemand die in de race voor het presidentschap zat en vervolgens tegen het Amerikaanse volk logen en valse afzettingspogingen ondernamen?”

Ik bedoel, denk wat er momenteel gebeurt, bedenk hoe pijnlijk dit voor hen is. Realiseer je, niets kan dit stoppen, er is geen ontsnapping mogelijk voor hen, er zijn geen deals, er is niets dat ze kunnen doen. Wel, ze hebben een paar opties, oftewel worden ze gearresteerd, of ze kiezen voor een andere uitweg (zelfmoord). Ik denk dat ze zich daar reeds op voorbereiden, waarom denk je dat Bill Clinton in het ziekenhuis was opgenomen? Ik zal niet verrast zijn als Hillary plotseling een beetje ziek wordt en het ziekenhuis in moet. Denk aan de Engelse koningin Elizabeth, plotseling is zij een beetje ziek. Het betekent niet dat het nu meteen gaat gebeuren, het betekent dat ze hun strategie alvast opbouwen, hun ‘ontsnappingsplan’.

En je gaat een hoop mensen zien die ontslag nemen. Een hoop mensen zeggen dat ze niet meer voor een herverkiezing gaan. Er kunnen mogelijk anderen zijn die zeggen: “Oké, ik ga niet meer voor de senaat of het huis, ik ga mij inzetten op het presidentschap”, omdat zij denken dat ze veilig zijn als ze voor het presidentschap gaan. En in feite zien we dat al gebeuren. Kissinger zegt dat hij de handdoek in de ring gooit om zich in te zetten voor het presidentschap. Je weet waarom, omdat hij verwikkeld is in dit alles. Het zal mij niet verbazen als Adam Schiff hetzelfde gaat doen.

Bedenk je, we weten al gedurende een hele lange tijd van de Q berichten dat er geen ontsnapping mogelijk is, je kunt je niet verschuilen achter de presidentiële verkiezingen. Deze mensen zijn verdoemd en het wordt erger en erger voor hen. Ze zijn onthuld voor wat betreft hun leugens, zij zijn onbeschut en elke dag wordt het erger en erger voor hen. Jazeker, Durham is op jacht en hij heeft heel veel meer dat hij naar buiten zal brengen. Is het je opgevallen dat het niet eindigde met Sussmann? Nu hebben we een volgende persoon en alles dat in de dagvaarding zit (iets waar we het verderop over zullen hebben) wijst naar Hillary Clinton, wat daarna wijst naar Obama en Biden en dan zullen we zien wat er daarna volgt. Denk aan de onzichtbare vijand, denk aan hun marionetten, denk aan George Soros!
 
2 x X22:



Mike
 
Paar berichten van Paul Harmans, ik plaats ze maar even hier.

LIEGEN ONDER EDE!

Uit vrijgegeven documenten van het Durham onderzoek naar wie heeft meegewerkt aan het tot stand komen van het valse Rusland dossier (het Steele Dossier) en wie ervoor heeft betaald, blijkt dat hooggeplaatste getuigen tijdens de eerste afzettingspoging van Trump (waarbij het Steele dossier centraal stond), onder ede hebben gelogen, zij beweerden NIETS van het dossier af te weten toen dat opdook, maar Durham’s onderzoek bewijst iets heel anders!!

Fiona Hill is zo’n hooggeplaatst persoon die rechtstreeks met het dossier te maken had, maar daar onder ede over loog, wie is zij? Hier een paar door mij vertaalde citaten afkomstig van haar Wikipedia pagina:

1e citaat: ‘Fiona Hill (geboren oktober 1965) is een Brits-Amerikaans buitenlandse zaken specialist en wetenschapper. Ze is een voormalige functionaris van het Amerikaanse National Security Council (Nationale Veiligheids Raad) gespecialiseerd in Russische en Europese zaken. Zij was een getuige in de hoorzittingen in november 2019 betreffende het afzettingsonderzoek van de regering gedurende de eerste afzettingspoging van Donald Trump.’ (Opmerking Paul, ze is democraat in hart en nieren en een specialist aangaande Russische zaken, geen wonder dat Hillary Clinton haar graag betrokken wilde hebben bij de totstandkoming van het Steele Dossier.)

2e citaat: ‘Hill heeft gesproken over de moeilijkheid van het onderhouden van een consistent VS-Rusland beleid onder president Trump vanwege haar ‘havikachtig’ kijk op Rusland en Trump’s regelmatige warme en verwelkomende benadering (met Rusland) en vanwege de moeilijkheid om te verifiëren wat Trump en Poetin bespraken tijdens privéontmoetingen.’
Bron: https://en.wikipedia.org/wiki/Fiona_Hill_(presidential_advisor)

Liegen onder ede voor de regering is een zwaar misdrijf en daar staat (ook in Amerika) een behoorlijke straf op en Fiona Hill HEEFT gelogen en zal daar binnenkort de gevolgen van ondervinden. Zij is iemand die weer een stapje hoger op de ladder staat dan de eerste twee personen die door Durham gedagvaard/gearresteerd zijn en zo komen we steeds dichter in de buurt van Hillary Clinton zelf waarvan inmiddels heel duidelijk is dat zij de opdrachtgever was voor het Steele Dossier en dat met een paar miljoen dollar betaald heeft.

Hieronder de documenten van Durham die zwart op wit aantonen dat Fiona Hill in 2019 heeft gelogen.

De vertaling van de tweet van Sean Davis:

‘Durham’s dagvaarding van vandaag geeft niet alleen aan dat Fiona Hill in februari 2016 Danchenko (de tweede persoon afgelopen 4 nov. gearresteerd door Durham, Paul) introduceerde bij Christopher Steele, maar ook dat zij Danchenko introduceerde bij ‘PR-Executive-1’ welke volgens geruchten de invloedrijke democratische Charles Dolan is. (Inmiddels is bevestigd dat het inderdaad Dolan is, Paul)
Hill vertelde de regering dat ze niets van het dossier afwist.’

In de eerste rode omkadering staat:

‘Rond februari 2016, Think Tank Employee-1 (Fiona Hill), de hiervoor genoemde persoon welke Danchenko introduceerde bij de U.K. Person-1 in 2010 – introduceerde Danchenko bij de PR-Executive-1 (Charles Dolan) aangaande potentiële zakelijke aangelegenheden.

In de tweede rode omkadering staat de tekst van wat Fiona Hill tijdens haar getuigenis onder ede in 2019 aan de regering verklaarde:

‘DR. HILL: Ik heb geen kennis over de wijze over hoe hij (Steele) het dossier ontwikkelde, niets. Dat wil ik benadrukken.’

En de tekst van haar getuigenis dat buiten de rode omkadering staat:

‘De eerste keer dat ik het dossier zag was de dag voordat het werd gepubliceerd in Buzzfeed, toen een collega, en het leek wel of half Washington DC het al had, er mij een kopie van liet zien en ik was geschokt. En toen verscheen het de volgende dag in Buzzfeed.’
 
De moraal van het verhaal?

Het was niet Trump die met de Russen samenzwoer, het waren corrupte democratische politici met aan het hoofd Hillary Clinton, Obama en Biden! Maar de gehele Amerikaanse nep nieuws media (en waarschijnlijk ook het Nederlandse nep nieuws) zwijgen als het graf over deze openbaringen en over het onderzoek van Durham en de arrestatie van Danchenko. Het nep nieuws heeft sinds het Steele Dossier opdook altijd beweerd dat het een authentiek dossier is dat de waarheid omvatte, oa. dat Trump door de Russen in het zadel was geholpen en dus afgezet moest worden.
 
2 x X22 Report:



Mike
 
2 x X22 Report - het ziet er naar uit dat het echte vuurwerk in de 1e maand van 2022 komt:



Mike
 
2 x X22 Report - [ZE] gaan [HUN] ware dictatoriale gezicht laten zien en zullen geen pogingen meer doen om dit te verbloemen:



Mike
 
2 x X22 Report - het ziet er naar uit dat het echte vuurwerk in de 1e maand van 2022 komt:



Mike
Wow dat is mijn gevoel al de hele tijd! Januari de grote kickstart off.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.872
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan