X22 Report

MUST LISTEN aflevering van X22 Report - Dave klinkt pissed off!



Mike
Dave klinkt idd on fire !!!

Beste aflevering sinds tijden!!
 
2 x X22 Report - September National Preparedness Month:



Mike
 
Onder 2546a staat dit stukje tekst

De [DS]/[CB] zegt nu het stille deel hardop, elke dag die voorbijgaat vertellen ze je in welke richting ze gaan, binnenkort zullen ze veel krachtiger zijn en zullen ze harder duwen. Alles waar we getuige van zijn, is versneld, zodat mensen heel duidelijk kunnen zien wat hun plannen zijn.

Tja, ik snap toch niet goed waarom alles hardop wordt gezegd. Angst zaaien?
 
2 x X22 Report - September = National Preparedness Month:



Mike
 
De laatste episode van X22 was weer super!
Aanrader vind ik!
 
Ik neem aan dat je het hebt over 2548b, Ragnar? Dit is wederom een MUST HEAR uitzending!


Voor wie weinig tijd heeft, luister vanaf 36:00 tot aan het eind. Lees hier mee:


Voor de volledigheid, hier ook 2548a:


Mike
 
Ik neem aan dat je het hebt over 2548b, Ragnar? Dit is wederom een MUST HEAR uitzending!


Voor wie weinig tijd heeft, luister vanaf 36:00 tot aan het eind. Lees hier mee:


Voor de volledigheid, hier ook 2548a:


Mike
Het stuk tot 36:00 is overigens ook luisterenswaardig.

Heel bijzonder dat Pence nu als "Good guy" naar boven komt als Deux et Machina.

Wel weer een goed verhaal van Dave, word je altijd erg optimistisch van idd
 
Ik neem aan dat je het hebt over 2548b, Ragnar? Dit is wederom een MUST HEAR uitzending!


Voor wie weinig tijd heeft, luister vanaf 36:00 tot aan het eind. Lees hier mee:


Voor de volledigheid, hier ook 2548a:


Mike
Ja precies die👍🏻 en inderdaad vanaf minuut 36😃
 
2 x X22:



Mike
 
2 x X22 Report - Prepare for [ZERO DAY]:



Mike
 
2 x X22:



Mike
 
2 x X22 Report - 11.11 Strategic Marker, maak je op voor een heftige herfst en winter!



Mike
 
Laatst bewerkt:
2 x X22 Report. Vanaf 2552 zijn ze ALLEMAAL verplichte kost! Godfather = Biden. Iron Eagle = Chris Miller. Prepare for Red October and 11.11, devolution is coming!



Mike
 
Dave is inderdaad enorm op dreef :)

Ik luister eigenlijk altijd alleen de "B" afleveringen maar 2552B was al schitterend (met schakers:)) en 2553B is ook enorm informatief.

Verplichte kost idd Mike!
 
Via Paul Harmans:
Mooi overzicht van wat we vandaag de dag allemaal zien gebeuren!

De [Deep State] gebruikt nu alles dat ze hebben om het volk weg te houden van het zien van de resultaten van de forensische audits. De [Deep State] weet niet precies de datum waarop de resultaten worden vrijgegeven, dus doen zij er alles aan om het nieuws overuren te laten draaien. (Afghanistan, 6 januari onderzoek bestorming capitool, nieuwe coronavariant, enz.) De goeden rekenen hierop, deze zetten werden verwacht. De [Deep State] gebruikt deze zetten als afleiding, maar de goeden gebruiken deze zelfde zetten om de [Deep State] agenda te onthullen. Alles is gereed, de Arizona audit staat op het punt van uitkomen en de [Deep State] is voorbereid controle over het verhaal te houden.
 
2 x X22 Report:



Miie
 
Er staat De [DS] had nooit de controle ??
en
maar er is één speler die de touwtjes in handen heeft, CHINA.??
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.703
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan