X22 Report

2 x X22 Report - wargames als valkuil voor de DS:



Mike
 
OMG, ga direct naar 32:00 en luister naar wat Dave hier zegt:


Dit is EXACT waar mijn zomerlezingen over gaan!!!

Ik ga even rustig ademen. Hier is ook 2557a:


Mike
 
Ja, ik wou net zeggen. Dave Hayes geeft wat tegenwicht tegen het idee dat Trump nu de controle zou hebben over de onbezonnen handelingen van Biden. Biden is een lichtgewicht als het gaat om internationale politiek en maakt kapitale fouten. Dave Hayes vergelijkt het met een schaakspel waar je strategisch overwicht hebt en je je tegenstander laat blunderen.
 
Ja, ik wou net zeggen. Dave Hayes geeft wat tegenwicht tegen het idee dat Trump nu de controle zou hebben over de onbezonnen handelingen van Biden. Biden is een lichtgewicht als het gaat om internationale politiek en maakt kapitale fouten. Dave Hayes vergelijkt het met een schaakspel waar je strategisch overwicht hebt en je je tegenstander laat blunderen.
👍🏻 Kijken dus😉
 
Verplichte kost wederom, dit gaat over het 9e artikel van PatelPatriot over devolution:


Dit is deel 9, kun je meelezen:


En hier nog 2558a:


Mike
 
Devolution 9
3 civilian + 7 COCOMs
De "woke" troep uit WH en Pentagon ... doet er niets toe.

Overzicht 1 t/m 9
 
2 x X22 Report - alles wijst op een stroomversnelling in september, zie ook The Great Awakening:



Mike
 
2 x X22 Report - Biden 25th amendment coming soon:



Mike
 
2 x X22 Report - Biden 25th amendment coming soon:



Mike


Heerlijke optimist weer en een George Carlin quote :)

Top aflevering
 
Weer een MUST LISTEN episode van X22 Report:


En hier 2561a:


Mike
 
Voor wie weinig tijd heeft, luister naar 2561b vanaf de 45e minuut tot aan het eind. Je zult er geen spijt van krijgen!

Mike
 
2 x X22 Report - DEFCON1/COGCON1 is een WERELDWIJDE militaire operatie, military is the only way forward:



Mike
 
2 x X22:



Mike
 
Op de site staat dat er maandag pas weer een rapport Is, voor ons dus dinsdag nacht.

Komt wel eens vaker voor dat hij een keertje overslaat.
 
Iemand enig idee waarom Dave nog geen nieuwe X22 Report heeft gepost?

Mike
Misschien vanwege een reeks geruchten in DC
Onrust bij bepaalde leger eenheden.
Moeilijk te zeggen
Biden op de wip. Dan komt cheap fuck bitch
Kan alle kanten op

Trust the plan
 
Sometimes you must walk through the darkness to see the lighr:

Gevaccineerden zullen een bewijs van vaxx dragen, niet ongevaccineerden. Mogelijk een nucleaire aanval op 1 of meerdere steden. Het wordt eerst slechter voordat het beter wordt. It had to be this way, mensen zijn te traag van begrip en hebben de 'precipice' nog niet bereikt. Bereid je voor, ga preppen, zie de info in de topic over doemscenario/apocalyps.

Mike
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.754
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan