Ik zou me niet teveel vastpinnen op data en voorspellingen, dat is niet gezond en zet je uit je kracht.
Blijf gewoon je eigen ding doen en wat je vindt dat je moet doen ..
Een voorspelling heeft als functie vaak de bedoeling om niet uit te komen .. Das een doordenkertje en klinkt paradoxaal. Het is een waarschuwing.
Voorspellingen worden gebruikt om iemands aandacht en gedachten naartoe te trekken.
Negatieve voorspellingen, zoals je er in overvloed vindt op het net en in oude boeken gaan, als maar genoeg mensen er tijd en energie insteken een eigen leven leiden. Dat is het doel ook van veel godsdiensten. Het is niet zonder reden dat moskeeën en kerken zoveel aantrekkingskracht uitoefenen. Die ruimtes geraken letterlijk gevuld (of vervuild, zo je wil) met entiteiten en opeengestapelde energieên die een eigen leven gaan leiden. Zo creëer je wat ze in het boeddhisme, tulpa’s noemen, al dan niet demonische energieën die je zelf creëert en die bestaanrecht gaan opeisen en ook zo lang maar bestaan als er aan hen aandacht geschonken wordt. Parasieten in het astrale als het ware.
Niet voor niets zegt men dat je moet waken over je gedachten !
Ik dacht dat dit dus juist de bedoeling ook was achter Q. Ze komen in elk geval regelmatig voorbij. En omdat ze zo verschillend zijn is er geen touw aan vast te knopen. Het brengt een mens idd uit zijn kracht. Het is alsof men op die manier de teugels uit handen geeft. Ik vind het dan ook verwonderlijk dat men al die voorspellingen blijft doen. Sommige dingen zijn wel in te vullen op basis van info en daar lijkt me niks mis mee. Dat is dan ook de eigen gedachte erachter. Maar je hebt gelijk. Die voorspellingen is niet iets waar ik mezelf nog bezig mee wil houden. Het komt in mijn beleving namelijk een beetje op hetzelfde neer als kerkelijke dogmas. Ik vraag mezelf dan ook af of de mensen die dit doen binnen Q zelf niet ook nog iets te leren hebben? Of eigenlijk is afleren een beter woord denk ik. Anderzijds, Nostradamus deed ook voorspellingen waarvan toch dingen wel enige gelijkenis hebben. Het blijft dus lastig.