WWG1WGA!

Ik ben, net als Neon Revolt een paar pagina's terug, wat pessimistisch de laatste dagen. Kennedy-telg dood, Boris op IC, en uit Q-post blijkt nu dat het virus een (wat mij betreft zeer slimme) manier is om Trump te laten verliezen bij aanstaande verkiezingen. Niet dat hij gaat verliezen, maar de Patriots hadden blijkbaar geen controle over de uitbraak. De cabal heeft een zieke geest, maar is niet dom. Ik zie gewoon niet hoe er gewonnen wordt momenteel. Ook het idee dat er rond Pasen kinderen uit ondergrondse bunkers worden gehaald, lijkt 'm niet te worden. Hopelijk eens goed nieuws binnenkort.

ik heb even op die foto's gekeken 2 posten hierboven van Tibo, ze hebben een FB pagina en ik zit even wat reactie's te lezen op artikelen die ze plaatsen. Is dit een soort grap of is het echt!?

wow! Er wordt gesproken of dat je een spareribje koopt. Dit is echt bizar.. Wat een toestand en ook nog vegans die dus mensenvlees eten, want geen dier. Die lui zijn echt niet normaal.

https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/artikel/5084746/ellen-degeneres-met-de-neus-op-de-feiten-gedrukt-door-critici

Hoe kan het dat Ellen nog de mogelijkheid heeft om haar programma op te nemen?

Hoe kan het dat Ellen nog de mogelijkheid heeft om haar programma op te nemen?

Mr. Degenerate werkt toch vanuit huis?

Joost

Ik ben, net als Neon Revolt een paar pagina’s terug, wat pessimistisch de laatste dagen. Kennedy-telg dood, Boris op IC, en uit Q-post blijkt nu dat het virus een (wat mij betreft zeer slimme) manier is om Trump te laten verliezen bij aanstaande verkiezingen. Niet dat hij gaat verliezen, maar de Patriots hadden blijkbaar geen controle over de uitbraak. De cabal heeft een zieke geest, maar is niet dom. Ik zie gewoon niet hoe er gewonnen wordt momenteel. Ook het idee dat er rond Pasen kinderen uit ondergrondse bunkers worden gehaald, lijkt ‘m niet te worden. Hopelijk eens goed nieuws binnenkort.

In de bijbel staan talloze verwijzingen naar hoe het geloof voortdurend op de proef wordt gesteld. We leren dankzij het Q-team een zeer belangrijke levensles: het draait om geduld, geloof en vertrouwen. Dit heb ik reeds vanaf het begin van dit forum door de jaren heen gecommuniceerd. In de laatste Gene decode zegt hij letterlijk dat hoe meer mensen gefocused blijven op onmiddellijke, tastbare resultaten, des te meer het juist op een langzame, druppelsgewijze manier zal gebeuren. De waarheid laat zich niet forceren.

De spirituele les die hieruit te leren valt is dat geloof, geduld en vertrouwen DE MEEST KRACHTIGE energie is die er bestaat! Helaas zijn we door satanische krachten middels 'wetenschap' afgeleid van deze werkelijkheid, waardoor we in een lager, materialistisch octaaf zijn blijven hangen. Vele natuurvolkeren zeiden al lang geleden dat zodra je je ogen doet 's ochtends je in een illusie stapt en zodra je je ogen 's nachts dicht doet en in de 'Dream Time' stapt de echte werkelijkheid begint. Zij gebruikten deze Dream Time om met hun voorvaderen te communiceren, die op deze wijze hen oude kennis konden overdragen.

De definitie van spiritualiteit is beseffen dat je onderdeel uitmaakt van een groter geheel, dat jij niet het centrum van het universum bent maar slechts een klein deeltje in het grotere geheel (uni-versum = 1 geheel). Satan/Lucifer beloofde ons alle kennis die er maar te leren was, maar we komen er voortdurend achter dat hoe meer we te weten komen hoe minder we eigenlijk weten. Kennis over alles is een illusie. Wat we van de quantummechanica kunnen leren is dat je met je gedachtekracht je eigen realiteit schept. Jouw geest kan een gevangenis zijn of een poort naar wijsheid. Aan jou de keus, elke dag weer.

Pure kennis is eerder een gevangenis en leidt tot betweterigheid en grote ego's. Geduld, geloof en vertrouwen leidt tot wijsheid. Wij materialiseren wat in ons hoofd omgaat. Gene zegt in dat filmpje dat als de hele wereld slechts 1 dag besloot om niet negatief, pessimistisch, depressief of boos te zijn wij de voedingsbodem van Het Kwaad ineens kunnen doen vervagen. En is een ander woord voor 'boos' niet kwaad? Met alle respect, jasper, maar met deze mentaliteit voed je Het Kwaad. Het is niet: eerst zien, dan geloven, maar: eerst geloven, dan zien. Creeer een andere realiteit en je krijgt een andere realiteit!

Mike

Triest maar waar - zolang wij ons niet verbinden met geduld, geloof en vertrouwen blijft dit onderdeel uitmaken van onze realiteit:

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.626
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan