Coronavirus

Tags: 

15 berichten aan het bekijken - 1,411 tot 1,425 (van in totaal 7,632)
  • Auteur
    Anoniem
    Inactief

Natuur, ik heb geen idee of je nog gelezen hebt. Maar je verhaal zit me hele week al dwars. En ik heb het zonet naar Jensen gestuurd. Nu afwachten of hij dit net zo ziet als wij.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Bedoel je die post van Natuur waaruit blijkt uit de teksten van ziekenhuizen zelf dat beademingsapparaat schadelijk en soms zelfs dodelijk kan uitwerken?

Mike

Anoniem
    Inactief

De gevolgen van beademing ja. En dat dan serieus de vraag gesteld moet worden of overlijden aan Corona zoals de media verkondigd wel waar is.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Ze tellen mensen die corona hebben maar hier niet aan overlijden toch mee, naar externe of onderliggende oorzaken wordt niet gekeken.

Mike

Anoniem
    Inactief

Sorry als dit niet mocht. Maar waarom zou dit binnen deze kamers moeten blijven vraag ik me af. Ik hoor ook heel veel commentaar over ON bv. Maar als hun ook niet gevoed worden met andere info of extra info dan blijft de situatie zoals het is en blijft iedereen maar kritiek leveren. En als ie Jensen er niets in ziet dan merken we dat wel. Daarom stelde ik ook de vraag waarom niemand dit soort info te sturen naar Jensen of ON. Volgens mij is Jensen beter bekeken dus wellicht een betere keuze.

Anoniem
    Inactief

Ze tellen mensen die corona hebben maar hier niet aan overlijden toch mee, naar externe of onderliggende oorzaken wordt niet gekeken.

Ik denk dat je met onderliggende oorzaak o.a vervuiling bedoeld?

Marijan
    Bijdrager

Look at all these coronavirus preventatives I have in my kitchen cupboard. Chlorine Dioxide, Oregano Oil, Chaga mushroom extract. Backed by science, common sense, and logic. This is my health insurance. It’s cheap, too.

oregano olie heeft onze dochter al eens gered van een 3,5 week durende keelontsteking en apathie ellende. Bijzonder spul

Herr Sens
    Bijdrager

Iets wat tot nog toe niet is vermeld is colloïdaal zilver, dit zou toch effectief moeten zijn ?
    gemakkelijk te maken en ook goedkoop

Herr Sens
    Bijdrager

en van die goeie ouwe zapper heb ik ook nog niet zoveel gehoord

Anoniem
    Inactief

De conclusie van Natuur word in dit artikel door deze arts zo goed al bevestigd. Vermoedelijk lijden mensen onder iets anders en is de doodsoorzaak….beademing

Een NYC-arts genaamd Cameron Kyle-Sidell heeft twee video’s op YouTube geplaatst, waarin ze gezondheidsprofessionals smeekt te erkennen dat COVID-19 helemaal geen longontstekingachtige ziekte is . Het is een zuurstofgebrekstoestand en het gebruik van ventilatoren kan bij sommige patiënten meer kwaad dan goed doen . De beademingsapparaten zelf kunnen, vanwege de hogedrukmethoden die ze gebruiken, de longen beschadigen en tot wijdverbreide schade bij patiënten leiden.

Natuur
    Bijdrager

Bedankt Binc. Prima dat je zaken doorstuurt als je er zelf achter staat. Soms stuur ik iets door aan anderen. Vaak wordt de boodschapper onthoofd haha. Ik schreef een paar weken geleden iets als ‘en als de massapsychose niet meer volledig werkt, kan nog altijd de troef (Huis)Dieren Verspreiden Mogelijk Corona uitgespeeld worden’. Er wordt in Nederland alleen al tientallen jaren onderzoek gedaan (Utrecht) naar Corona. Bij katten. O.a. door Ab O. De ellende is nog niet voorbij. Maar ik ben positief. Zie mensen met grote (financiële) problemen maar ook gezinnen die back to basic gaan, die het goed hebben met elkaar ivm eindelijk rust, tijd en aandacht voor de zaken die er werkelijk toe doen.

Anoniem
    Inactief

Ja natuur, maar het was eigenlijk aan jou want jij hebt het onderzocht en gecheckt. Niet ik. Maar was ervan onder de indruk. En dan gaan mijn handen jeuken.

Momenteel is er veel ophef idd over Corona bij katten. Nu weer een tijger besmet.

Dat laatste wat je zegt over dat mensen terug gaan naar basis zie ik ook. Ik denk dan alleen maar dat dit toch juist goed is. Maar ik spreek het niet uit. Want hoe durf ik dat te zeggen…maar je hebt wel gelijk. Het gaat in feite hoe het hoort te zijn ook al kan niet iedereen daar mee omgaan.

De vraag die me nu bezig houd, hoe kunnen zoveel mensen ineens last hebben van zuurstofgebrek. Waar komt dat ineens vandaan.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Stress! Dit tast vooral de longenen luchtwegen aan. Het is bovenal een gedachtevirus!

Mike

Natuur
    Bijdrager

Zuurstofgebrek. Mijn theorie: alle vervuiling, maar vooral het fijnstof en ultrafijnstof (metalen en chemische partikels) dat er rondzweeft (ook omdat het niet regende en omdat het dagenlang hard waaide), wordt geïoniseerd door elektromagnetische straling/elektrische veldsterkte. Deze “stofwolken” worden aangetrokken door vocht: longen, ogen (en huid bij transpiratie). Deze geladen (nano)partikels plakken daardoor ook extra aan de longwand. Invloed van zendmasten, WiFi, 5G-testen, laptop, telefoon, tv. Dus zowel binnen als buiten heb je hiermee te maken. Nou ja, het is mijn theorie. Heb een paar dagen gelezen hierover: elektrische velden/electromagnetische velden, O3>stikstof> stikstofdioxide>salpeterzuur. Er is wel onderzoek gedaan naar hoogspanningslijnen (Veldsterkte) en de eventuele kanker die dat veroorzaakt. Maar “daar is nog geen concensus over”. Geen onderzoek naar Corona-ontladingen (!), geen invloed van ultrafijnstof; alleen fijnstof wordt onderzocht, geen onderzoek naar gevolgen zendmasten en 5G; voorzorgsbeginsel/-principe wordt genegeerd.

Anoniem
    Inactief

Ja eens. Maar gedachten virus die verspreid word door media en daardoor paniek en stress. Maar ook voeding tekorten.
    Daarnaast ook aan alles waar we aan bloot gesteld worden. Maar kunnen we nu de conclusie trekken dat dit dus eigenlijk een gewone griep is die vreselijk uit verband is getrokken? Dat onze medici zelfs al die mensen vermoord hebben zonder dat ze het zelf beseffen? Dit laatste is wel echt vreselijk.

Over de boodschapper gesproken. Ik krijg alweer commentaar. Net krijg ik dit.

Tjeu ze oom is is van de week opgenomen met corona en is vanmiddag overlenden. Dus hou nu even op met al die onzin.

Dan weet je wel weer hoe mensen tegenover mijn berichten staan. Ook al kom je met hele plausibele argumenten.

15 berichten aan het bekijken - 1,411 tot 1,425 (van in totaal 7,632)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.