WWG1WGA!

Mooi stuk van jou Mike. Even een vraag en ik citeer even een stukje

Kennis over alles is een illusie. Wat we van de quantummechanica kunnen leren is dat je met je gedachtekracht je eigen realiteit schept.

Ik geloof hier zeker in, maar is dit niet ook wat er in het boek The Secret staat? In dat boek gaat het over The law of Attraction maar ik las weleens op dit forum dat dit New Age is of zoiets.

Ik geloof hier zeker in, maar is dit niet ook wat er in het boek The Secret staat? In dat boek gaat het over The law of Attraction maar ik las weleens op dit forum dat dit New Age is of zoiets.

The Secret heeft het concept van The Law of Attraction gejat van Napeleon Hill, een vooroorlogse auteur die bekend is geworden met zijn boek Think and Grow Rich. Dit boek is zeer concreet en gaat over succesvol ondernemerschap, dus totaal niet het vage gedachtegoed dat in The Secret wordt verkondigd. Napoleon Hill heeft in zijn boek ook een interessant hoofdstuk over het binnenhouden van seksuele energie (i.p.v. weg laten lekken aan de onderkant) om tot briljante inzichten en daden te komen.

Mike

Dat boek van Napoleon Hill heb ik nu 2 keer gelezen en ik vind het een geweldig goed boek. Ook voor niet ondernemers geschikt trouwens. The Secret is dus oude wijn in nieuwe zakken met een spiri wiri sausje erover.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.625
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan