Uit het interview in 3 delen van McAllister TV met Gene (zie vorige pagina) maak ik 2 belangrijke dingen op:
We zitten in de eindfase van The Plan. Alle aanvoerroutes van levende kinderen via havens en ondergrondse tunnels zijn inmiddels afgesneden. Deze satanisten kunnen niet overleven zonder hun dagelijkse portie adrenochroom en als een echte junkie zijn ze op zoek gegaan naar het op een na beste spul. Dat was synthetische adrenochroom (SA in de Q-posts, dus NIET Saudi-Arabie), vervaardigd in Wuhan, China en afkomstig uit klonen van kinderen die niet bezield zijn, waardoor de SA minder krachtig is.
Trump werkt echter samen met Xi en een white hat heeft in dat Chinese laboratorium de SA besmet met COVID-17, de zeer dodelijke variant die eigenlijk voor ons bedoeld was (depopulatie). Om de black hats de illusie te geven dat er een dodelijke pandemie gaande was, precies volgens plan, hebben ze een zeer milde variant (COVID-19) de wereld in geholpen, die niets meer is dan een griepvariant. Aan de video's van beroemdheden die we nu voor onze ogen zien wegkwijnen wordt nu dus meteen duidelijk wie de adronochroom-gebruikers zijn en wie niet.
Kortom, de afgelopen 4 jaar zijn er talloze pedonetwerken opgerold, is de aanvoer van kinderen volledig stopgezet, worden DUMBs en tunnels vernietigd en krijgen SA-gebruikers een dodelijke ziekte en ook de toegang tot hun geneesmiddel (eveneens in China vervaardigd) is afgesneden. We zitten in de eindfase. SA-gebruikers kunnen ervoor kiezen om langzaam dood te gaan, zelfmoord te plegen of alsnog mee te werken met de white hats. De resterende DUMBs en tunnels worden nu in sneltreintempo wereldwijd opgeruimd. Rusland en Amerika hebben een gigantische troepenmacht gemobiliseerd en zodra officieel naar buiten komt wie deze misdadigers zijn en wat ze op hun kerfstok hebben (crimes against children) zullen MET INSTEMMING VAN DE WERELDBEVOLKING de massa-arrestaties en militaire tribunalen beginnen. Het keerpunt zal op of rond Pasen plaatsvinden, it's going to be biblical.
Het tweede wat me opviel was de hierarchie van Het Kwaad die Gene uiteenzette. We hebben het hier vaker over gehad: Satan/Baal/Moloch (en vele andere namen) is de aardse variant en daarboven staat Lucifer, een niet-materiele entiteit. Gene voegt nog drie lagen boven Lucifer toe, waarvan de allerhoogste Sophia is. Dit klonk mij zeer bekend in de oren, aangezien een aantal forumleden een jaartje of zes geleden meende (en nu weer aanhangers van Ramon Walters op Facebook) het evangelie van het gnosticisme te moeten prediken, die eveneens een godin aanbidden genaamd Sophia en zich tegen God (Jehova) keerden. Ik had het toen al door en noemde het gnostische geloof Luciferiaans. Lees het allemaal terug in
deze post van 29 juni 2015.
Mike