No, it’s a mostly cure all for virus based diseases. Which makes you wonder how man diseases that kill us START with viruses.
Cancer
Autoimmune
Neurodegenerative
Etc
Remind me what Nagalase is and what type of “organism” produces it
This is an interesting thought process
2 bladzijden terug, zou maar zo kunnen, iemand zei ooit tegen mij, die zich verdiept had in autisme, dat bijna elke persoon met autisme (ook een auto immuunziekte) altijd last heeft van Epstein Bar en nog een virus wat hij niet wilde noemen, al jaren geleden omdat hij bang was over maatregelen van hogerhand. Deze man hielp mij destijds stukje verder met mijn dochter.
Nagalase wordt expres in vaccins gestopt (alle) en veroorzaakt een niet werkend immuunsysteem. Er is een eiwit GcMAF wat bij gezonde mensen veel aanwezig is, en mensen met auto immuun, autisme, kanker en al die rare "letter" ziekten hebben dat eiwit niet of nauwelijks. Jef Bradstreet, grote naam op gebied van autisme, werd in Californie als eerste arts van een reeks "gezelfmoord" vanaf mei 2015. Inmiddels meer dan 100 artsen. Fabriek in Zwitserland waar dit eiwit werd geproduceerd werd direct gesloten.