WWG1WGA!

Tibo, die video van McAllister in gesprek met Gene is mega-interessant! Ik heb het hele interview in 3 delen beluisterd, zie hieronder. Een aanrader!

Mike

https://nos.nl/artikel/2329658-hoogste-australische-rechter-vernietigt-misbruikveroordeling-kardinaal-george-pell.html

Komt hij er even mooi onderuit?

Een dotcom.radio luisteraar stuurde mij deze gedachte:

Beste Henk,

De afgelopen dagen aantal keren aan de twee "Nederlandse" cruiseschepen gedacht die Trump heeft laten binnen komen terwijl geen ander land dit wilde doen.... De Holland America-lijn.... Grote capaciteit indien leeg om andere te vervoeren dacht ik nog..... Nu net https://wearethene.ws/notable/95375

Niet Allister maar ook zo iemand, zij legt uit wat Trump precies bedoelt in zijn toespraak en wat DS doet en ook hoopvol
&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3Y7mPTkX_zjtZ3bxSp7Stqcyvx2xk03g4aI_7PorLLTCxlukZo3uqe8qo

wie deelde dit Naief of??? maar hier heb ik de tekst van de FB pagina van Hans Huiberts:
Hans Huberts, de link hierboven van Trump filmpje stond daar ook
12 uur ·

SWAMPDRAIN
These over de getallen rond CV19:
Lees 'executies/zelfmoorden' daar waar 'overledenen' staat.
Lees 'gearresteerd/onder verhoor' daar waar 'ziekenhuisopname/intensive care' staat.
Lees 'Aangeklaagd/schuldig bevonden' daar waar 'geïnfecteerd' staat.
---
In de VS zijn de cijfers relatief laag omdat men daar al een paar jaar bezig is.. (Think Epsteen/Weinsteen en Gitmo) etc)
In Italië (Lombardije) en Spanje zijn de cijfers hoog... tja...
De ziekenhuizen, boten, zalen en tenten zijn voor de bevrijdde slachtoffers en de gewonde/zieke militairen... beademing is nodig ivm met wat er onder de grond heeft plaatsgevonden.
Boorplatforms (Noordzes) worden al de hele week non-stop met heli's aangevlogen. Deze dienen als gevangenissen en selectiepunten voor verhoren... en executies
In de VS waren al zeker 90% van de tunnels en ondergrondse complexen ( Epsteen Island / Californië) binnengevallen en gedeeltelijk vernietigd (onnatuurlijke aardbevingen)
In Europa en andere werelddelen moeten veel van dit soort complexen nog in kaart worden gebracht. Vandaar de verhoren en vele vreemde vluchten over land en langs de kust.
De løkdauwn, het sluiten van grenzen, de vlieg- en reis- verboden.... allemaal om het ontsnappen en onderduiken en het plegen van aanslagen onmogelijk te maken...
Waarom heeft Rusland nauwelijks besmettingen..? Omdat Putin ze al grotendeels het land heeft uitgeschopt... Daarom zijn hulp aan NYC... hij weet wat ze daar te wachten staat en kent de klappen van de zweep...
---
Als je het verloop van de cijfers in dit licht ziet, zie je de strategie... (Wuhan (adrenogroom), Italië (Vaticaan/Babylon), Iran, België...) en de mate van smeerpijperij over de hele wereld...
Het sjabloon past 1 op 1...
De cijfers geven aan in hoeverre de White Hats vorderen...
HH

en ligt Boris Johnson in het ziekenhuis en krijgt daar zogezegd Hydrochloroaquin om aan te tonen aan de bevolking dat het zeker wel werkt (of hij nu wel of niet ziek is) Om daarmee beschikbaar te maken voor Europa en de crisis in 1 klap op te lossen?

Een aantal van jullie was zeer onder de indruk van dat filmpje van die man die de ondergrondse DUMBs en tunnels met precieze coordinaten wist te benoemen, wat daar precies gebeurde en of daar inmiddels de white hats of de black hats het nog voor het zeggen hebben. Dat filmpje was echter slordig gemonteerd en op een bepaald moment loopt er zelfs uiteenlopende audio door elkaar heen.

Welnu, deze voormalige militaire insider is genaamd Gene - jawel, dezelfde Gene die onlangs is geinterviewd door Linda Paris (McAllister TV), zie vorige pagina. Gene verschijnt regelmatig bij Rick van BlessedToTeach, een YT-kanaal dat ik dan ook vaker ga volgen.

Hier in 2 delen het origineel van de (veel uitgebreidere) uiteenzetting van Gene en dus ook zonder technische mankementen:

Mike

Uit het interview in 3 delen van McAllister TV met Gene (zie vorige pagina) maak ik 2 belangrijke dingen op:

We zitten in de eindfase van The Plan. Alle aanvoerroutes van levende kinderen via havens en ondergrondse tunnels zijn inmiddels afgesneden. Deze satanisten kunnen niet overleven zonder hun dagelijkse portie adrenochroom en als een echte junkie zijn ze op zoek gegaan naar het op een na beste spul. Dat was synthetische adrenochroom (SA in de Q-posts, dus NIET Saudi-Arabie), vervaardigd in Wuhan, China en afkomstig uit klonen van kinderen die niet bezield zijn, waardoor de SA minder krachtig is.

Trump werkt echter samen met Xi en een white hat heeft in dat Chinese laboratorium de SA besmet met COVID-17, de zeer dodelijke variant die eigenlijk voor ons bedoeld was (depopulatie). Om de black hats de illusie te geven dat er een dodelijke pandemie gaande was, precies volgens plan, hebben ze een zeer milde variant (COVID-19) de wereld in geholpen, die niets meer is dan een griepvariant. Aan de video's van beroemdheden die we nu voor onze ogen zien wegkwijnen wordt nu dus meteen duidelijk wie de adronochroom-gebruikers zijn en wie niet.

Kortom, de afgelopen 4 jaar zijn er talloze pedonetwerken opgerold, is de aanvoer van kinderen volledig stopgezet, worden DUMBs en tunnels vernietigd en krijgen SA-gebruikers een dodelijke ziekte en ook de toegang tot hun geneesmiddel (eveneens in China vervaardigd) is afgesneden. We zitten in de eindfase. SA-gebruikers kunnen ervoor kiezen om langzaam dood te gaan, zelfmoord te plegen of alsnog mee te werken met de white hats. De resterende DUMBs en tunnels worden nu in sneltreintempo wereldwijd opgeruimd. Rusland en Amerika hebben een gigantische troepenmacht gemobiliseerd en zodra officieel naar buiten komt wie deze misdadigers zijn en wat ze op hun kerfstok hebben (crimes against children) zullen MET INSTEMMING VAN DE WERELDBEVOLKING de massa-arrestaties en militaire tribunalen beginnen. Het keerpunt zal op of rond Pasen plaatsvinden, it's going to be biblical.

Het tweede wat me opviel was de hierarchie van Het Kwaad die Gene uiteenzette. We hebben het hier vaker over gehad: Satan/Baal/Moloch (en vele andere namen) is de aardse variant en daarboven staat Lucifer, een niet-materiele entiteit. Gene voegt nog drie lagen boven Lucifer toe, waarvan de allerhoogste Sophia is. Dit klonk mij zeer bekend in de oren, aangezien een aantal forumleden een jaartje of zes geleden meende (en nu weer aanhangers van Ramon Walters op Facebook) het evangelie van het gnosticisme te moeten prediken, die eveneens een godin aanbidden genaamd Sophia en zich tegen God (Jehova) keerden. Ik had het toen al door en noemde het gnostische geloof Luciferiaans. Lees het allemaal terug in deze post van 29 juni 2015.

Mike

Ik hoop dat het allemaal snel naar buiten komt. Bedankt voor de update!

Zonet las ik emails van Hillary die op Wikileaks te vinden zijn. Daarin word ook gesproken over Cupcakes en champagne party. Kwam dit niet ook terug in de video van Janet Ossenbaard over pizzagate? Ik weet niet meer waar het voorbij kwam. Zie hieronder. Met bepaalde hastags zijn er een aantal mails beschikbaar.

/photo/4

Wat ik niet begrijp is waarom Ramon Walters ineens bij de slechterikken behoort?
Zijn inzet om mensen wakker te schudden over vaccins is toch helemaal niks mis mee?

Zeer interessant weer Mike, dank voor de uitleg. Het is weer een stuk duidelijker :)

nog meer van Hans Huberts, vandaag of gisteren op FB geplaatst:
Hans Huberts
9 uur ·

APRIL SHOWERS
Ze zijn nu druk met het oosten van Frankrijk met de grensgebieden van Duitsland en Zwitserland.
Luchtruim is dicht en vliegtuigen worden omgeleid.
Wat zit er in dat gebied..?
Kruisridders en nalatenschappen van vele door de Venetianen 'gekochte' koningen, priesters, bendeleiders en het vaticaan... ja, daar zitten ze... in het rondje Troyes, Lyon, Geneven, Trier...
Daar hebben de White Hats nog een gigantische dobber aan... eindelios veel tunnels, kerken, catacombes, grotten en op iedere heuveltop of kruising staat wel een obelisk... en mss wel het meest verborgen netwerk van goed verborgen algemeen geaccepteerde smeerpijperij...
Ondertussen bewaren ze het beste voor het laatst met Iberië (Spanje/Portugal) als super hoofdgerecht...
500 jaar geleden werden de sefardische Joden daar niet voor niets weggejaagd... die kwamen naar Antwerpen en Amsterdam (Cohen, da Cunha, enz) en ook gingen veel naar Brazilië en Newport (NY) om daar mbv gehuurde Nederlandse schepen de slavenhandel op te zetten waar ze ons nog steeds de sgult van geven...
Wat op Iberië op plekken met welkinkende namen zoals 'Monsanto' boven de grond komt zal het meest gruwelijke zijn wat de mensheid ooit heeft moeten aanschouwen...
Q zegt 'Save the best for last [P]'.
Velen denken P van Pope maar ik denk P van Portugal...
Wat denk je waarom P zonder wachten de totale Løkdown heeft ingevoerd terwijl ze nog geen handjevol CV-doden hadden..?
Ook daar was ik om te onderzoekeb (bosbranden) en kon de smeerpijpeninvloed overal zien en voelen...
P heeft bijna 359 geëxecuteerden en 12.000 'besmetten' terwijl ze daar nog niet eens echt begonnen zijn...
De halve Algarve komt leeg te staan... huisje kopen...? 1 euro voor de moeite... zoek dr maar vast één uit... ?
Laat ze nog maar ff lekker verzuipen dat tuig in hun grotten...
Lees verder in reactie 1:
HH

Weather Extremes and Environmental News
de link: https://earthfrenzyradio.com/climate-environment/4414-four-months-of-rain-falls-on-spain-in-24-hours?fbclid=IwAR1xFC8otUiZMBDDG_2ZcUN3UHM5WkrPKfiX7cJ-diD57uV4Com0thm-eNI

Forum statistieken

Onderwerpen
4.625
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan