WWG1WGA!

We KNOW !!!! and one Other thing, NOTHING Can STOP Whats Coming!!!#JusticelsComing #PAIN#DarkToLight #SaveTheChildren #TheGreatAwakening #TheBestIsYetToCome #WWG1WGA
?? pic.twitter.com/spCPOYAnvp

— ArmyAnonPatriot (@ArmyAnonSoldier) April 3, 2020

Oh nu is ook duidelijk waar de fibromyalgie van lady gaga vandaan komt! Trauma’s dus. Zij droeg ook altijd allerlei symbolen uit voor de illuminatie. Hopelijk is het haar gelukt om uit die enge wereld te stappen. Als ik dit zo zie dan lijkt het er wel op.

Oh nu is ook duidelijk waar de fibromyalgie van lady gaga vandaan komt! Trauma’s dus. Zij droeg ook altijd allerlei symbolen uit voor de illuminatie. Hopelijk is het haar gelukt om uit die enge wereld te stappen. Als ik dit zo zie dan lijkt het er wel op.

Wat wijst er volgens jou op dat ze eruit probeert te stappen?

Joost

Wat wijst er volgens jou op dat ze eruit probeert te stappen?

Joost

Vanwege wat zei daar zegt in dat filmpje. Ik zei ook hopelijk dus zeker weten doe ik niet. Kan ook nep zijn aangezien ze met Joe biden zit. Nu ik er zo over nadenk dan lijkt mij dat laatste toch et meest aannemelijk. Had de tweet eronder niet goed gelezen.

Ze (hij) acteert, doen ze allemaal, maar te laat. We trappen er niet meer in :)

Joost

Ze (hij) acteert, doen ze allemaal, maar te laat. We trappen er niet meer in ?

Joost

Klopt tenzij je net als ik een beetje oververmoeid bent en dan niet eens meer Joe biden herkent ?

Ik ga zo maar eens offline?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.625
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan