WWG1WGA!

Volgens mij is het filmpje van de paus al 6 jaar oud? Vond deze op youtube (hoop dat de link werkt):

Dat is toch hetzelfde filmpje als welke Marijan had geplaatst? Wat moeten we hier in zien?

Uiteraard hebben de plannen van Bill Gates niks te maken met Corona of goede bedoelingen. Totale controle over de bevolking.

https://indignatie.nl/2020/04/01/bill-gates-kondigt-aan-dat-hij-microchips-zal-implanteren-om-covid-19-te-bestrijden-en-vaccinaties-te-volgen/

Dat is toch hetzelfde filmpje als welke Marijan had geplaatst? Wat moeten we hier in zien?

Ik had oorspronkelijk niet de indruk het het om een oud filmpje ging. Na zoeken bleek het een filmpje van 6 jaar oud te zijn. Daarom leek het mij zinvol aan te geven dat het filmpje al 6 jaar oud is en dat dit niet een bekentenis is van de afgelopen dagen.

Ik had oorspronkelijk niet de indruk het het om een oud filmpje ging. Na zoeken bleek het een filmpje van 6 jaar oud te zijn. Daarom leek het mij zinvol aan te geven dat het filmpje al 6 jaar oud is en dat dit niet een bekentenis is van de afgelopen dagen.

Goed gevonden Lampje!. Ik denk dat we dit eerst maar los kunnen laten...lijkt er nu inderdaad niet toe te doen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.625
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan