WWG1WGA!

Marijan, een geweldige video die je gepost hebt op pagina 318.
Ze noemt een aantal namen van mensen zoals merel streep en pelosi, en gaat in op graancirkels, en de galaxcy. Hierbij is dan ook mijn vraag over jfk jr beantwoord.
En de vraag die ik al jaren heb. Sinds mijn kindertijd intrigeerde het bijbelstuk mij over dat de een in het veld blijft en de ander verdwijnt. Daar gaat ze ook op in. En wie Q zijn. En de QAnons.

ik was er zelf ook blij mee, vond op FB groep WWG1WGA, en had geplaatst op FB groep Volk wordt Wakker van Dienie nog wat.
In een uur tijd 200 + commentaren/reacties en hoog trol gehalte, ze zitten allen te drammen om bewijzen en geloven niks. Ik zeg wat doe je hier dan als je hier toch niet leuk vindt, ze genieten van al die "domme" mensen zoals wij. Daar kwam het op neer. Ze komen er wel achter. Het gaat mij niet om gelijk hebben, gaat mij puur om de inhoud dus ga ook niet op al die trolreacties in en maan andere wakkeren er ook niet teveel op te reageren, kost te veel negatieve energie. Aan de andere kant zijn er ook veel mensen die graag meer info willen nog. Ik heb ze naar hier verwezen. Dus ben benieuwd.

Toen ik voor het eerst de naam Rachel Chandler hoorde, dat ik aan de sitcom Friends waar de namen Rachel en Chandler in voorkwamen.
Dat hele kloon verhaal klinkt wel een beetje creeoy, daar had ik nog niet van gehoord. Raar idee dat Bush of Hillary misschien al dood zijn maar dat hun kloon dan berecht wordt.
Die Lady Di wist gewoon teveel hè? Een pure vrouw die totaal niet bij het Koningshuis hoorde. En Elton John speelde op de piano “Goodbye English Rose”.

https://www.msn.com/nl-nl/entertainment/nieuws/kleindochter-en-achterkleinkind-robert-f-kennedy-vermist/ar-BB128PCx?ocid=spartanntp

Forum statistieken

Onderwerpen
4.625
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan