WWG1WGA!

Ik had oorspronkelijk niet de indruk het het om een oud filmpje ging. Na zoeken bleek het een filmpje van 6 jaar oud te zijn. Daarom leek het mij zinvol aan te geven dat het filmpje al 6 jaar oud is en dat dit niet een bekentenis is van de afgelopen dagen.

Oké. Dat had ik niet in de gaten. Nu begrijp ik wat je bedoeld. Idd, als het niet ter zake doet dan nu maar geen aandacht aan besteden.

Ik kan het niet meer bijhouden. Is dit draadje van I E T 17 nu wel of niet al eerder gepost? Ik heb geen zin meer om voorgaande pagina's uit te pluizen,beter 1 keer te veel dan 1 keer te weinig.

Mike

Ik kan het niet meer bijhouden. Is dit draadje van I E T 17 nu wel of niet al eerder gepost? Ik heb geen zin meer om voorgaande pagina’s uit te pluizen,beter 1 keer te veel dan 1 keer te weinig.

Dit draadje en een aantal anderen zijn meerdere keren gepost, maar geen probleem, het gaat ontzettend snel!

Joost

Het duurde even, maar toen ik de brief van Potus aan 'schummi' las daagde het mij. Al die beademingsaparatuur overal in de wereld is voor de kinderen.
Nu nog al die mondkapjes, of is dat een afleiding?

Vandaag een stelling in de nh-dagblad of Rutte een goed staatsman is. Oei, oei, oei. Ben ik zo ver afgedwaald van de schaapskudde of is de peilingsuitslag gefraudeerd om iedereen te laten denken dat de meeste mensen hem top vinden. Om zo gebruik te maken van de menselijk natuur om zich te conformeren aan de meerderheid?

Speciaal voor Mike vanaf dit punt

Leuk voor David Wilcock dat hij bekeerd is tot Weston Price (uiteindelijk komen we ALLEMAAL uit op WP!), maar hij heeft het nog niet helemaal begrepen. Activator X is helemaal geen onbekende stof meer, het is vit. K2 en het zit in dierlijke VETTEN, dus GEEN EIWITTEN zoals Wilcock beweert. Ik ben eerlijk gezegd niet meer overtuigd geraakt van de authenticiteit van Wilcock, ook al eet hij nu beter dan voorheen.

Waar ik me wel mee kan identificeren is dat ik als voormalig vegetarier/veganist gevaarlijk ondergewicht ontwikkelde en gelukkig bijtijds WAPF heb ontdekt. Dat ik door die dezelfde organisatie een oor ben aangenaaid doet niets af aan de legitimiteit van het onderzoek van Price zelf, wat mij betreft nog steeds de ALLERBESTE voedingsstudie OOIT!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.625
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan