WWG1WGA!

Ik plaats deze video nog een keertje. Heb hem net bekeken en het duizelt nog steeds een beetje. Wist niet dat er zoveel DUMBS zijn, en zo groot, en zo diep! Hele steden onder de grond. Gelukkig zijn er inmiddels velen in handen van de white hats. Pffff, ga hem morgen nog een keer bekijken, hakt er best in.
Nu snap ik ook waar de term DEEP state vandaan komt…

Ik heb hem inmiddels ook bekeken. Jammer dat de video hier en daar zo rommelig en van slechte kwaliteit is. Het kan natuurlijk ook zijn dat YT bewust knoeit met dit soort video's. De strekking van de video is echter duidelijk: vanaf het moment dat Trump aantrad zijn de white hats al bezig met het opruimen van dit demonische zooitje, plus we zijn letterlijk ontsnapt aan een derde wereldoorlog!

Mike

ik denk niet dat het het twitteraccount van barron trump is. Er stonden vreselijke dingen op en ik neem toch aan dat Trump zijn zoon wel uit de wind houdt voor het ergste. En ja natuurlijk trok de naam van het account mij aan en ik ging ik hem volgen. En sinds een aantal uur kan dat dus niet meer. Net als een aantal andere twitter accounts. Hij had trouwens ook gepost dat Tom Hanks en zijn vrouw dood waren? En dat je ziet dat Tom Hanks opgevangen/gearresteerd wordt als het vliegtuig op us grond landt.
Binc had de nl-versie van de val van de cabal gepost. Is niet meer te kijken. Vreemd genoeg de engelse versie wel. Behalve deel 5. Die is weggehaald. Hmmm had ik nog niet gekeken.

10 days of darkness: beelden en bewijs van gemartelde en gevangen kinderen die naar buiten komen, pijn (PAIN) in onze harten wanneer we dat zien. Vooral als je er totaal niets vanaf wist! We kunnen de straat niet op. Ik denk dat het metaforisch bedoeld is.

Joost

Klopt naïef,

De video is verwijderd. Toevallig had ik gisteravond met een vriendin over deze film en wilde de link mailen omdat ze toch wel nieuwsgierig was. Doet het niet meer. Maar later dacht ik bij mezelf dat de eigenaar deze bewust verwijderd kan hebben. Het is namelijk betaald materiaal. Maar ineens ging haar video massaal viraal op fb. Ik had ook gezien dat er losse delen beschikbaar waren. Dus niet in 1 keer. Of dat nu nog zo is weet ik niet. Vermoedelijk is het feit dat ie niet meer te zien is geen censuur maar geeft dit te maken met betaalde rechten. Ik had de link wel geüpload in een programma om evt later nog een keer te kijken. Maar de video niet afgemaakt in het programma volgens mij omdat ik daar nog geen tijd voor had. Als het nog lukt dan kan ik zelf nog een keer kijken. Maar op internet delen doe ik dan niet. Had je de video zelf al gezien? Ik vond deze toch wel de moeite waard.

Sorry, ik zie dat je de video niet gezien hebt. Las daar overheen. Mijn vraag daarover is dus niet relevant.

Mc. Allister
HEADLINES: Illuminati Trafficking Networks! Pelosi Reaches New Lows! Earthquakes = Dumbs?

OK mensen, zet je schrap. Voor wie al die Engelstalige info die hier nu razendsnel voorbij komt niet kan volgen:

We zaten fout met onze interpretatie van 10 days of darkness. De duisternis waar hier naar verwezen wordt is niet de uitval van het internet gedurende 10 dagen, maar een 10-daagse ondergrondse militaire operatie met als doel om een ondergronds netwerk van bases en tunnels op te blazen. De vele duizenden kinderen die daar worden gehouden om te worden verhandeld, gemarteld, geprogrammeerd en gedood voor o.a. de oogst van adrenochroom (geoxideerde adrenaline door hyperventilatie a.g.v. extreme pijn) zullen worden opgevangen en verzorgd op de twee marineschepen die naar de oost- en westkust zijn verscheept en in de geimproviseerde tenten en ziekenhuizen die nu overal in Amerika worden gebouwd. De namen van de marineschepen zijn Mercy en Comfort, oftewel genade en comfort. En dat is precies wat deze arme kinderen zullen ontvangen.

Naar verwachting op 11 april zullen deze kinderen van de boten af lopen voor het oog van de televisiecamera's en de beelden zullen de wereld schokken. De Deep State heeft altijd kinderen ingezet voor hun school shootings en als soldaten voor het 'klimaat', nu zal duidelijk worden wat zij werkelijk buuten het zicht kinderen aan doen. Trump zei al dat de komende twee weken 'pijnlijk' en 'zwaar' zullen zijn. Ogenschijnlijk had hij het over 'corona', net zoals hij heeft gezegd dat hij graag wil dat met Pasen de kerken weer open kunnen gaan. De mensen zullen elkaar op willen zoeken en steun willen bieden aan elkaar. Maar corona dan? Verwacht de komende twee weken berichten over voledige genezingen door het gebruik van chloroquin en/of hydrochloroquin en daarmee een plotseling eind aan deze 'crisis'.

Dit vormt het startschot voor vele onthullingen, met arrestaties en zowel civiele als militaire berechtingen tot gevolg. 'April showers' en 'the Pope will have a terrible May'. Bereid je psychologisch voor op de zeer moeilijke beelden van kinderen die er fysiek en geestelijk zeer ernstig aan toe zijn!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.625
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan