WWG1WGA!

In die video komt dit voorbij:

Mt. Shasta—advanced space technology base, genetic experiments, magnetic advance, space & beam weaponry; deepest know facility, may over 800 miles deep.

1 mile = 1,6 km
800 miles = 1287 km

Dat lijkt me sterk overdreven. Wordt daar niet 0,8 mile bedoeld? Dat lijkt me realistischer. Een basis 1200 km diep in de grond is denk ik onmogelijk.

Het klinkt misschien als een jankende kleuter, maar toen ik vanmorgen naar mijn werk liep moest ik even huilen.
Waarom: Nou, toen ik vanmorgen het internet aanzette en alles het gewoon deed, brokkelde mijn hoop weg. Mijn hoop op redding en verandering. Ik kreeg gewoonweg angst dat we in deze onhoudbare situatie moeten blijven zitten.
Daarna heb ik mijn hoop weer bijeengeraapt. Ja, het zal wel komen.
Gelukkig heb ik niet zo hoog opgegeven tegen anderen, want dan zou ik met de grond gelijk gemaakt zijn geworden.
Ik ga door met erin te geloven, maar ik zal er tegen anderen niet over gaan hebben. Ik wacht geduldig af tot het zo ver is.
Ik denk dat anderen trouwens zo blind zijn dat ze het niet eens kunnen en willen zien als we werkelijk verlost zijn.

Dorothé

Als ik klik op het twitter-account van Barron Trump komt de volgende boodschap:
Account opgeschort

Dit account is opgeschort. Lees meer over waarom Twitter accounts opschort of ga terug naar je tijdlijn.

Ik geloof wel dat het de zoon van Trump echt was, hij is hoog intelligent.

Dorothé

Probeer een beetje los te komen van de gedachte: Als het internet er niet af gaat, dan is alles verloren en is er niets gebeurd". Dat is ALS-Dan denken zoals ik dat noem.

Er gebeurt al heel veel nu en een Satanische bloedlijn ontmantelen is niet hetzelfde als een eitje bakken. Er zit jarenlange voorbereiding aan vast met militaire precisie voorbereid en uitgevoerd. 10 days of darkness kan álles betekenen wat je maar wilt. Het is een groot spel maar wel echt en de vijand moet in het spel op het verkeerde been worden gebracht, net zoals wij. Q voorspelt niets en beweert niet dat dit of dat gebeurt, ze zoeken naar een richting waarnaar we kunnen kijken, wat je wilt zien is aan jou.

Alpha2020,
Bedankt voor je uitleg. Dit bevestigt weer wat ik ook uiteindelijk vermoed.
Het is een schaakspel waar de vijand op het verkeerde been wordt gezet, en wij uiteindelijk ook. Want als wij het zo goed weten, dan weet de Deep State dat ook, die zijn niet achterlijk.

Nee, ik ga gewoon door met mijn vertrouwen in Trump en zijn white hats!
wwg1wga!!!

Dorothé

Er zijn voldoende tekenen dat men de zooi aan het opkuisen is maar er zal nog wat tijd over gaan eer de operatie beëindigd is. Dat is normaal.
Je moet je niet vastpinnen op data, de info komt vanzelf wel en het is ook niet de bedoeling dat je je blind staart op de hele zaak.
Onze levens moeten doorgaan en we moeten doen wat we moeten doen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.625
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan