Ik plaats deze video nog een keertje. Heb hem net bekeken en het duizelt nog steeds een beetje. Wist niet dat er zoveel DUMBS zijn, en zo groot, en zo diep! Hele steden onder de grond. Gelukkig zijn er inmiddels velen in handen van de white hats. Pffff, ga hem morgen nog een keer bekijken, hakt er best in.
Nu snap ik ook waar de term DEEP state vandaan komt…
Ik heb hem inmiddels ook bekeken. Jammer dat de video hier en daar zo rommelig en van slechte kwaliteit is. Het kan natuurlijk ook zijn dat YT bewust knoeit met dit soort video's. De strekking van de video is echter duidelijk: vanaf het moment dat Trump aantrad zijn de white hats al bezig met het opruimen van dit demonische zooitje, plus we zijn letterlijk ontsnapt aan een derde wereldoorlog!
Mike
Nu snap ik ook waar de term DEEP state vandaan komt…
Ik heb hem inmiddels ook bekeken. Jammer dat de video hier en daar zo rommelig en van slechte kwaliteit is. Het kan natuurlijk ook zijn dat YT bewust knoeit met dit soort video's. De strekking van de video is echter duidelijk: vanaf het moment dat Trump aantrad zijn de white hats al bezig met het opruimen van dit demonische zooitje, plus we zijn letterlijk ontsnapt aan een derde wereldoorlog!
Mike