Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@Binc: ja ik kreeg vanochtend al
Smsjes van mensen uit mijn kenniskring over het bericht van Trump dat hij het heeft verlengd tot eind april en meteen erbij: zie je wel is niet waar wat je zei en die internet shutdown komt er niet. Geloof er niks meer van blabla pfff vermoeiend hoor zulke berichten.
Do we have a face?
Do we have a name?
Do we use platforms whereby we collect followers?
Selfless.
Zero vanity.
Selfless. Zero vanity. Geen ego. Geen ijdelheid. Dit is een perfect lesje in zelfbeheersing. Wie hier zijn hele identiteit en reputatie aan ophangt is geen goede soldaat en mist spiritualiteit, wat ik definieer als onderdeel uitmaken van een groter geheel en beseffen dat het niet om jou draait.
Oh, dan zal ik ook wel voor gek versleten worden.
Ik weet alleen niet of ik tot eind april genoeg eten in de vriezer kan opbergen. Er zitten nu ook al 9 pakken melk in.
Of blijven de winkels wel gewoon open?
Misschien moet ik ook wel gewoon naar het werk blijven gaan alhoewel we geen patiënten hebben. Wel wat mensen die crèmes komen kopen. Tja, of we daarvoor open blijven?