WWG1WGA!

De laatste dagen in Q verdiept. Ik zie niet wat ik anders moet zien dan dat ik eerder al geloofde. Zover ik het begrijp geloofde ik allang in Q. Alleen inhoudelijk blijft het lastig om te volgen. Uiteraard begrijp ik wie de verkeerde lui zijn en dat Q aan de goede kant staat. Het moeilijke eraan vind ik alleen dat ik niet echt feiten zie. Uiteraard zullen er dingen echt gebeuren. Andere misschien ook niet. Maar fijn dat er de laatste tijd wat updates komen. Dat maankt het wat makkelijker te begrijpen.

Binc, je hoeft niet alles te begrijpen, als de hoofdlijnen maar een beetje duidelijk zijn. Omdat je er later in springt dan anderen is het haast onmogelijk om alles te snappen. Vergeet niet dat je nu al een grote voorsprong hebt op al die mensen die van niks weten!
Alles wat je begrijpt is meegenomen en de als je iets niet begrijpt kun je het beter maar loslaten. Zo doe ik het ook. Later worden dingen wel weer duidelijk.

Vandaag even een rondje alternatieve media gedaan, wat een berg negativiteit kom je daar tegen buiten enkele goede stukken, In meerderheid zijn we echter verloren, het is gedaan, er komen geen betere tijden. En de reacties het zelfde laken een pak.

Gen wonder dat we niet meer luisteraars trekken bij dotcom
15 maart was een topper met inmiddels 29.000 +
In het algemeen is het bezoekers aantal wel verdubbeld op de site

Maar extra aandacht voor "Q", vergeet het maar, ...

Blijf maar lekker in je eigen kleine wereldje zou ik willen zeggen, ... nog even dan !!

Binc, je hoeft niet alles te begrijpen, als de hoofdlijnen maar een beetje duidelijk zijn. Omdat je er later in springt dan anderen is het haast onmogelijk om alles te snappen. Vergeet niet dat je nu al een grote voorsprong hebt op al die mensen die van niks weten!
Alles wat je begrijpt is meegenomen en de als je iets niet begrijpt kun je het beter maar loslaten. Zo doe ik het ook. Later worden dingen wel weer duidelijk.

Ja, daar heb je gelijk in. Het is bij mij gewoon binnen gekomen als een bom allemaal. Buiten dat merk ik dat mensen om me heen niet geloven. Dus ik geloofde wel maar in me omgeving niet. Hoeft verder ook niet. Maar storend is dat wel. Het heeft nogal invloed op mezelf. Maar ook dat probeer ik maar los te laten.

Vandaag even een rondje alternatieve media gedaan, wat een berg negativiteit kom je daar tegen buiten enkele goede stukken, In meerderheid zijn we echter verloren, het is gedaan, er komen geen betere tijden. En de reacties het zelfde laken een pak.

Dit is precies de reden waarom ik de Nederlandse alternatieve media al een tijdje volkomen negeer, ook op Twitter. Mijn bronnen zijn nu Joe M, Julian's Rum, I E T 17 en 3Days3Nights. De rest geloof ik allemaal wel. Ik ben overigens forumleden als Medusa, edwin en JM zeer dankbaar voor het feit dat zij weer andere Twitteraars volgen. Zo krijgen we een completer plaatje met z'n allen!

Mike

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de paus is gearresteerd. Maar dat ie zo af en toe nog wel in het openbaar komt. Wist hij al dat hij niet meer kon ontsnappen aan Q in Januari van dit jaar?
Net in de periode dat ook Corona ter sprake kwam? Of trek ik hier een verkeerde conclusie uit?

https://www.trouw.nl/religie-filosofie/wordt-dit-het-laatste-jaar-van-paus-franciscus~b3e8fbb1/

https://www.breitbart.com/europe/2020/03/29/economists-predict-potential-end-of-the-euro-due-to-coronavirus/

Wow, dat zou een prachtige bijwerking zijn van het virus ?

Ik denk dat ik zelf ook maar stop met de rechtse media te volgen. Persoonlijk had ik de indruk dat ON wel goeie dingen had.Maar vermoedelijk niet op de hoogte van Q

Binc, dat iemand niet op de hoogte is van Q lijkt me geen reden om die niet meer te volgen (helemaal als Q nog vrij nieuw voor je is). Het hoeft geen onzin te zijn en het is goed om wat meerdere perspectieven te snappen, en zelf een keuze te maken. Zelf volg ik ook nog wat linkse media, in de wetenschap dat ze gekleurd nieuws brengen. Maar dat stelt me in staat om bepaalde agenda's te doorzien. Keep your enemies close.

Dat is waar wat je zegt. Ik trek zelf ook meestal me conclusies. Lees ook wel linkse media en denk er dan het mijne van. Dus snap wat je bedoeld.

https://economictimes.indiatimes.com/news/international/world-news/donald-trump-wont-lock-down-new-york-us-death-toll-crosses-2000/articleshow/74878491.cms

Is dit een dwaalspoor? Gaat Trump dadelijk alsnog een lockdown afkondigen?

Ik heb je post goedgekeurd maar zie hem desondanks niet terug. De softwate doet vreemde dingen sinds de laatste update, sorry.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.625
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan