WWG1WGA!

Oké, het is eerste wat in mij op komt. Is Q aan het testen voordat in april de communicatie middelen plat gaan? Een test voor de 10 Days of darkness.
Het zou mij niet verbazen.

Edwin, volgens de berichten gaat het om het vaste netwerk van meerdere providers. Wie weet voert Q dus nu eerst testen uit voor april in elk geval op vaste lijnen.

De internetstoring kan ook heel goed komen omdat we allemaal zo druk op internet bezig zijn, er is ergens een grens aan de hoeveelheid data die getransporteerd kan worden.

Als het om een internet storing zou gaan is dat idd heel goed mogelijk wat je zegt. Het gaat alleen om een storing op de vaste telefoon lijnen.

https://www.ad.nl/tech/landelijke-telefoonstoring-bij-providers-opgelost~a25f3143/

We worden cultureel heropgevoed door Q. Teleurstelling = verwachtingspatronen = ego = alles draait om jou en niet om iets groter dan jezelf. We leven in een verwende 'instant-gratification'-samenleving en we moeten leren dat niet alles altijd direct zo gaat als jij dat wilt.

Wat opvallend is aan de reacties van mensen die nu afhaken is: Trump maakt onderdeel uit van de Deep State, twee koppen van dezelfde draak. Ik geloof pas het tegendeel als dit bewezen is. Ik zeg dan terug: OK, bewijs dan maar dat Trump onderdeel uitmaakt van de DS. Alleen maar omdat je het 1 niet kunt bewijzen, maakt nog niet dat je het ander kunt bewijzen!

Mike

In bovenstaande kan ik me ook wel vinden idd.

Net nog even gekeken op de site van alle storingen trouwens. Globale check gedaan van eerdere storingen.
Eerdere storingen bij grote providers geven aan dat er vaker storing was met tv en internet. De storing van vandaag geeft aan dat er geen problemen waren met tv. Voorzover de berichten vanuit Q zijn verteld hebben we tv nodig om de uitzending van Trump te kunnen volgen met Pasen.
Dit kan heel goed zo zijn dat Q hier aan het werk is.

Ik geloof pas het tegendeel als dit bewezen is.

Wat maakt dat mensen “afhaken”? Dat het wellicht na de 10e wordt? Ik denk zelf nog steeds 10 april. Die uitspraak van trump van verlenging lijkt mij in dit geval een “zoethoudertje” voor de massa.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.625
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan