WWG1WGA!

Het is niet dat ik nou zo’n Geen Stijl fan ben, maar kijk deze advertentie eens. Hello darkness my old friend! Is GS boodschappen aan het sturen?

Dat is idd wel heel opvallend en het LAATSTE wat ik zou verwachten van GS!

Mike

Over Anonymous, zij kunnen het internet in zijn geheel niet platleggen, zij kunnen enkel bepaalde netwerken hacken en evt. platleggen. Om het complete internet dicht te gooien moet je de satellieten die hier verantwoordelijk voor zijn uitzetten. Alleen het Q-team kan dit. Eerlijk gezegd vertrouw ik Anonymous niet, maar Q wel!

Mike

vraagje: als de FED is “opgeruimd” en schulden worden vrijgescholden of verminderd (stel dat), wat gebeurt er met het spaargeld van mensen ? Mensen die dus juist hard gewerkt hebben en gespaard om bv huisje te kunnen kopen

Toevallig had ik gisteren een conversatie met iemand hier over. Er zijn 2 mogelijke manieren:

- Alles wordt kwijtgescholden en we beginnen helemaal opnieuw. Openstaande leningen/vorderingen verdampen, maar ook spaargeld.
- Er vindt een conversie plaats. Gisteren plaatste ik een meme waarin te zien was dat met de huidige schuldenlast de Amerikaanse dollar slechts nog 3% van zijn originele waarde heeft. Inflatie = devaluatie. Als je dat omdraait en de munteenheid zijn oorspronkelijke waarde geeft wordt je huidige saldo ineens het tienvoudige, honderdvoudig of misschien zelfs duizendvoudige waard! Evt. schulden en vorderingen kun je dan met gemak terugbetalen en ook je spaargeld neemt gigantisch in waarde toe.

Ik bedenk me net een derde manier:

Uit de laatste berichten blijkt dat de Federal Reserve zo'n 22 tot 23 biljoen dollar waard is. Trump keert nu al iets meer dan 2 biljoen daarvan uit aan de Amerikaanse burger en heeft al aangegeven dat hij bereid is tot ruim 6 biljoen te gaan, indien nodig. En dat is alleen nog maar de Fed. Als alle centrale banken gedwongen worden het geld terug te betalen dat ze van ons hebben gestolen zijn alle wereldburgers ineens miljonairs!

Mike

Ik lees hier over arrestaties, maar is dat bevestigd door Q? Ik kan dat niet vinden dus heb daar m'n twijfels over.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.625
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan