WWG1WGA!

Lieber van Harvard gearresteerd en een paar chinezen werkzaam in Amerika, als ik het bericht goed begrijp

https://www.facebook.com/ChicksOnTheRight/videos/501266450761182/

Als Anonymous nu gecontroleerde oppositie is en Anti Trump, wat willen die lui dan? Ze zijn tegen pedo’s en Q ook, ze kunnen netwerken platleggen en dat kan Q ook. Tenminste als ze internet plat willen leggen dan hebben ze vast verstand van IT. Wat wil Anonymous dan anders dan Q?

Als je een boodschap wil overbrengen zou ik dat niet op die manier doen als in dat YT filmpje. Wat je ook verteld en ook al klopt het als een bus het komt op mij nogal wazig over en zou gelijk doorklikken.

Wat je ook verteld en ook al klopt het als een bus het komt op mij nogal wazig over en zou gelijk doorklikken.

ik neem aan dat ze zelfde doel hebben q anon en anonymus maar inderdaad wat wazig, want de boodschap is verteld en dan...

vraagje: als de FED is "opgeruimd" en schulden worden vrijgescholden of verminderd (stel dat), wat gebeurt er met het spaargeld van mensen ? Mensen die dus juist hard gewerkt hebben en gespaard om bv huisje te kunnen kopen

Forum statistieken

Onderwerpen
4.625
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan