WWG1WGA!

Micha Kat over de Corona-gekte, Q, en oprollen van de Deep State:

https://www.facebook.com/waarheidsvinder/posts/10158241502139939

Kevin

https://www.martinvrijland.nl/nieuws-analyses/coronavirus-q-anon-trump-bolsonaro-bojo-the-deepstate-en-internet-shutdown-op-1-april/

Martin Vrijland heeft zojuist een artikel op zijn site gezet over zijn visie op Q. Ik blijf bij Q maar mijn man zei tja alles is mogelijk want niets is wat het lijkt in deze wereld, weten wij inmiddels.

En natuurlijk weer naar zijn boek verwijzen in dat artikel. De shutdown van internet gebruiken ze volgens hem om terug keren met nog meer censuur.
Ik merk wel dat wat hij hier schrijft best aannemelijk kan zijn voor sommigen mensen.

Wat ik in ieder geval zeker weet is dat deze "pandemie" geen toevallig accidentje is. Je even in de materie verdiepen en er komt van alles aan het licht waar een geurtje aan zit (toilepapier, iemand ?).
De vorige 2 pandemie oefeningen (met gesimuleerd Corona-virus !!), zoals o.a. Event 201 door de WHO, het World Economic Forum en de Bill Gates foundation zijn hier al het beste bewijs voor.
Een tweede rare link is dat mysterieus Amerikaans bio-tech bedrijf met nanotechnologie dat banden had met China.
Dat er zich een militair bio-lab in Wuhan zelf bevindt.
Wat mezelf verbaast (en gelukkig, versta me niet verkeerd) is dat ik dit virus eerder amateuristisch vind, als ik dat zo mag zeggen. Ik weet dat de ze veel en veel verder staan in zulke bio-wapens waarvan je niet wil weten wat de gevolgen zijn.
Er klopt dus ergens iets niet.

1) verzwijgt de Chinese overheid en de media de werkelijke ravage ? - maar dan zou het hier ook erger moeten zijn ..
2) is er aan het virus 2 keer gemorreld, zodat het minder sterk werd ?
3) is het werkelijke doel een collaps veroorzaken en is het virus daarom met opzet niet zo sterk gemaakt ? - ook beetje vreemd want dat strookt niet echt met de ontvolkingsagenda
4) werd het virus in paniek uitgerold om in de wereldpolitiek in te grijpen en als een economisch wapen (USA-verkiezingen)?

Punt 4 klopt sowieso wel denk ik. De haat jegens Trump is groot tenzij dit allemaal een toneelstuk is wat Vrijland dan beweerde.

De reden vh virus begrijp ik ook nog steeds niet helemaal, ik denk dat ze willen zien hoe de mensen op dergelijke situaties reageren en in hoeverre wij te manipuleren zijn door de overheden. Misschien een oefening voor iets groters wat zij in gedachten hebben.
Zo een virus kan ook een dekmantel zijn voor de DS. Het blijft een beetje gissen tot de waarheid boven water komt.
Depopulatie is het zeker niet want dan ga je niet dergelijk zwak virus de wereld in sturen, dan ontwikkel je echt iets dodelijks.

Het is om te kijken tot hoever je de mensen kunt kneden in de vorm hoe je ze wilt hebben. Macht dus. Door angst kun je alles met de slapende massa doen.

Dorothé

Ja, kan ik me ook wel in vinden.
Eens testen hoe ver we kunnen gaan, zoiets. De timing is ook interessant.
Sluit goed aan bij punt 1 ook, ze hebben al een beetje geoefend van tevoren.
Het kan zijn dat ze idd iets groters in gedachten hebben en zo de mensen al wat voorbereiden.
Dat Trump een doorn in het oog is, is zeker. Combinatie van beide vermoed ik.

En de angst blijft erin gepompt worden. Inmiddels gaan er ook berichten de ronde dat een kat ziek geworden is van Corona. Gebruiken ze nu dus ook huisdieren om mensen bang te maken en angstig te houden.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.625
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan