WWG1WGA!

Uit artikel van Ella Ster van daarnet:

Blauw bloed
Ook al lijken de Cabal-leden op mensen zoals jij en ik, ze zijn genetisch anders dan de gewone mens. Dat heeft met hun herkomst te maken. Die bloedlijnen zijn extreem belangrijk voor de Cabal en ze zorgen dat hun bloed niet te veel ‘verdund’ wordt met het DNA van gewone stervelingen. De term blauw bloed kun je trouwens vrij letterlijk nemen. Waar ons bloed bruin kleurt zodra het in contact komt met zuurstof, kleurt hun bloed blauwig-groen. Dit komt omdat er meer koper in hun bloed zit.

Vanwege hun genetische afkomst en het bezitten van occulte, ingewijde kennis voelen ze zich superieur ten opzichte van de gewone mens. Dit is een heel belangrijk aspect om te begrijpen dat men mede daarom tot zulke gruwelijke daden in staat is zoals: genocide, bloedofferrituelen en opzettelijk verspreiden van gifstoffen en virussen. Hun relatie tot mensen kun je misschien vergelijken met onze relatie ten aanzien van bijvoorbeeld varkens of een andere veesoort die weliswaar een bepaalde waarde vertegenwoordigt, maar nooit als gelijkwaardig wordt gezien.

Stel dat Lucifer enkel een mythisch wezen zou zijn, hoe valt het dan te verklaren dat die schurken genetisch anders in elkaar steken dan wij? In dit artikel word over blauw bloed gesproken, maar ik kom overal elke keer verschillende redenen en eigenschappen tegen waarom de eliten anders zijn dan wij... Ook kwam ik eens iets tegen over de RH negatief bloedgroep die bij de eliten zou voorkomen. RH negatief komt bij een klein percentage van de wereldbevolking voor, maar in sommige gebieden komt dat weer veel voor zoals in Baskenland...

Kevin

Wat je aangeeft is dat er meer vragen zijn dan antwoorden. Ik pretendeer niet alle antwoorden te hebben, er zijn er maar weinigen die weten hoe het nu echt zit. Het enige wat ik wel weet is dat deze verborgen kennis beschikbaar gaat konen voor ons allemaal. Tot die tijd is het: your guess is as good as mine.

Mike

Meer vragen dan antwoorden is zeker waar. Een ding weet ik wel zeker, en dat is dat meer mens(achtige)soorten zijn of waren. De Paracas skulls uit Peru met van die extreem langgerekte hoofden zijn ook een ander mensensoort, het DNA wijkt nogal af. Ik blijf het fascinerend vinden wat er allemaal te ontdekken valt!

Kevin

Mike, je zegt:
"Wat je aangeeft is dat er meer vragen zijn dan antwoorden. Ik pretendeer niet alle antwoorden te hebben, er zijn er maar weinigen die weten hoe het nu echt zit. Het enige wat ik wel weet is dat deze verborgen kennis beschikbaar gaat konen voor ons allemaal. Tot die tijd is het: your guess is as good as mine."

Volgens mij beschikt niemand en anders iedereen over deze verborgen kennis want ingebouwd in ons menselijk systeem.
Die zogenaamde bloedlijnen hebben kunnen inteelten om geld/macht te behouden.
Zo werkt deels de menselijke psyche, niemand wil verliezen.
Volgens mij is deze kennis aan iedereen door god gegeven.
Je kunt er goed en kwaad mee doen.

Wat betekent dit nu precies?

https://www.trouw.nl/economie/klanten-van-abn-amro-moeten-hun-goud-verkopen~b668b850/?referer=http%3A%2F%2Fm.facebook.com%2F

Volgens mij beschikt niemand en anders iedereen over deze verborgen kennis want ingebouwd in ons menselijk systeem.
Die zogenaamde bloedlijnen hebben kunnen inteelten om geld/macht te behouden.
Zo werkt deels de menselijke psyche, niemand wil verliezen.
Volgens mij is deze kennis aan iedereen door god gegeven.
Je kunt er goed en kwaad mee doen.

Mee eens, Anna, maar dan moeten we wel over de volledige kennis beschikken om hierin de juiste keuzes te kunnen maken. De Luciferianen houden ons in onwetendheid, omdat we dan in hun ogen medepilchtig zijn aan hun kwaad. We denken dan dat we iets goeds doen, maar dat is in werkelijkheid niet het geval. Een goed voorbeeld is doneren aan het Rode Kruis na de aardbeving in Haiti (2010), een voorbeeld dat ook genoemd wordt door Chuck Swindoll in zijn video, waar ik een samenvatting van heb gemaakt.

Mike

Wat betekent dit nu precies?

Absurd dit. Dus een bank gaat bepalen dat edelmetalen die zij voor jou als klant in hun kluizen bewaren verkocht moet worden voor 1 april, anders gaan zij dit op eigen houtje doen? Volgens mij is dit zo illegaal als wat en kun je hier succesvol een rechtszaak tegen aanspannen. Uiteraard krijg je daar je goud niet meer door terug en misschien is dit wel waarom ABN-AMRO dit doet: ze kopen zich wel weer uit (schikking) als het zover is, maar ondertussen hebben ze je goud, zilver en platinum wel verkocht. Aan wie? Hun DS-vriendjes, die nu in geldnood zitten omdat er beslag is gelegd op hun bezittingen!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.625
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan