Uit artikel van Ella Ster van daarnet:
Blauw bloed
Ook al lijken de Cabal-leden op mensen zoals jij en ik, ze zijn genetisch anders dan de gewone mens. Dat heeft met hun herkomst te maken. Die bloedlijnen zijn extreem belangrijk voor de Cabal en ze zorgen dat hun bloed niet te veel ‘verdund’ wordt met het DNA van gewone stervelingen. De term blauw bloed kun je trouwens vrij letterlijk nemen. Waar ons bloed bruin kleurt zodra het in contact komt met zuurstof, kleurt hun bloed blauwig-groen. Dit komt omdat er meer koper in hun bloed zit.
Vanwege hun genetische afkomst en het bezitten van occulte, ingewijde kennis voelen ze zich superieur ten opzichte van de gewone mens. Dit is een heel belangrijk aspect om te begrijpen dat men mede daarom tot zulke gruwelijke daden in staat is zoals: genocide, bloedofferrituelen en opzettelijk verspreiden van gifstoffen en virussen. Hun relatie tot mensen kun je misschien vergelijken met onze relatie ten aanzien van bijvoorbeeld varkens of een andere veesoort die weliswaar een bepaalde waarde vertegenwoordigt, maar nooit als gelijkwaardig wordt gezien.
Stel dat Lucifer enkel een mythisch wezen zou zijn, hoe valt het dan te verklaren dat die schurken genetisch anders in elkaar steken dan wij? In dit artikel word over blauw bloed gesproken, maar ik kom overal elke keer verschillende redenen en eigenschappen tegen waarom de eliten anders zijn dan wij... Ook kwam ik eens iets tegen over de RH negatief bloedgroep die bij de eliten zou voorkomen. RH negatief komt bij een klein percentage van de wereldbevolking voor, maar in sommige gebieden komt dat weer veel voor zoals in Baskenland...
Kevin