WWG1WGA!

&feature=youtu.be

Sorry Mike als ik t weer fout doe. Deed nu met link maar weet niet zichtbaar. Kin die andere pist niet vinden.

De Ierse premier zegt 3 x ‘We are with you’. In de Q-post zien we WRWY (We Are With You) met 3 uitroeptekens er achter. Zo hebben we talloze Q-proofs, vaak op dezelfde dag maar dan 1 of 2 jaar eerder.

Begrijp ik nu goed dat als de Ierse premier deze woorden recent uitgesproken heeft er dan mensen daar berichten bij zoeken? Hoe ontstaan die berichten dan. Ik heb het over het bericht van het grijze plaatje. Gaan mensen dit dan linken aan uitspraken? En van wie is zo een post dan afkomstig uit het verleden? Ik vind het maar ingewikkeld allemaal. Sorry

Q-post 3099, 18 maart 2019, 1 jaar daarvoor. Dus ja, we herkennen de uitspraak, gaan op zoek naar de corresponderende Q-post(s) en komen er vervolgens achter dat er met een marge van 1-2 dagen 1 of meerdere posts zijn die 1-2 jaar terug gaan. Dat is zo griezelig accuraat dat het geen toeval meer kan zijn. Future provest past (Q).

Mike

Maar wie heeft die Posts uit het verleden dan geschreven? Degene die ook de uitspraak doet? Met welk doel? En wat betekenen die gele nummers in de post?

QAnon heeft/hebben die posts geschreven. Misschien goed om Q -The Plan To Save The World met NL ondertitels eerst te gaan bekijken:

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.625
Leden
8.692
Nieuwste lid
ivermeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan