WWG1WGA!

Joe M's logo nu groen, de wisselende stropdassen van Trump, het heeft vast wel iets te betekenen allemaal.

@Binc, dit is wat ik schreef:

goed dat je je nu zo kwetsbaar durft op te stellen en de kwaadheid inmiddels voorbij lijkt te zijn. QAnon benadrukt dat wij Q-volgers klaar moeten staan voor onze medemens gedurende deze verwarrende tijden en dus doe ik dat ook voor jou. Het enige wat ik verlangde is dat je ook een klein beetje naar mij toe meebeweegt, wat je nu ook hebt gedaan.

Ik begrijp werkelijk niet wat er in jouw hoofd om gaat, Binc. Ik geef aan dat je al naar mij toe hebt bewogen door je kwaadheid op te geven. Dit station waren we dus al gepasseerd. Maar nee, jij moest het zo nodig weer persoonlijk opvatten, terwijl ik je juist een compliment gaf dat je boven jezelf uit was gestegen. Uiteindelijk is het allemaal ego, jij hindert je eigen groei en ontwikkeling.

In deze fase waarin de wereld in zijn geheel (dus niet jouw wereld) zich beweegt heb ik geen tijd en energie meer om nog langer aan psycho-analyse te doen, sorry. Je snapt het of je snapt het niet. Het is minder ingewikkeld dan je denkt: wees minder met jezelf bezig en leer het grote plaatje te doorzien. Geldt zeer zeker niet alleen voor Binc, ik merk dat The Great Awakening veel meer losmaakt bij veel meer mensen. Het laat feilloos zien waar iedereen staat qua bewustzijnsniveau.

Mike

Joe M’s logo nu groen, de wisselende stropdassen van Trump, het heeft vast wel iets te betekenen allemaal.

Groen licht, zo simpel is het:

Mike

Ik begrijp werkelijk niet wat er in jouw hoofd om gaat, Binc. Ik geef aan dat je al naar mij toe hebt bewogen door je kwaadheid op te geven. Dit station waren we dus al gepasseerd. Maar nee, jij moest het zo nodig weer persoonlijk opvatten, terwijl ik je juist een compliment gaf dat je boven jezelf uit was gestegen. Uiteindelijk is het allemaal ego, jij hindert je eigen groei en ontwikkeling.

In deze fase waarin de wereld in zijn geheel (dus niet jouw wereld) zich beweegt heb ik geen tijd en energie meer om nog langer aan psycho-analyse te doen, sorry. Je snapt het of je snapt het niet. Het is minder ingewikkeld dan je denkt: wees minder met jezelf bezig en leer het grote plaatje te doorzien. Geldt zeer zeker niet alleen voor Binc, ik merk dat The Great Awakening veel meer losmaakt bij veel meer mensen. Het laat feilloos zien waar iedereen staat qua bewustzijnsniveau.

Ik bedoelde het niet kwaad naar je. Zo komt het misschien over maar niet zo bedoeld. Sorry daarvoor. Je zegt

leer het grote plaatje te doorzien.

Ik wil gewoon heel veel uitzoeken en weten. En daarom begrijp ik elke keer je kritiek niet als dat wat je hierboven zegt ik juist mee bezig was. Ik was alleen maar op zoek naar de betekenis achter sommige zaken. Het geeft me het gevoel dat er geen vragen meer gesteld mogen worden om juist iets te mogen begrijpen. Dus dan ik trek mezelf terug. Stel dan ook geen vragen meer. Dan maar niet begrijpen en erover in gesprek.

Buiten dat, me hoofd heeft een overlaad aan prikkels. Het maakt niet uit waar je heen gaat. Overal geconfronteerd worden met mensen om je heen die in een andere wereld leven. Ik snap het grotere geheel heus wel. Maar Qanon is voor mij een heel ander verhaal. Anderen volgen dit al jaren. Ik niet. Alleen sommige dingen die ik lees en hoor in verschillende contexten. Ik laat het verder hierbij.

Hoi Binc,

Jij leest en schrijft veel in de topics over de klimaatterreur, open grenzen, EU, Nederlandse politiek, steek- en schietpartijen. Dat zijn onderwerpen waar we allemaal niet blij van worden. Dat kan je de donkere wereld noemen. Als je alleen maar de negativiteit tot je neemt word je negatief. Je bent waar je je mee voedt.

QAnon is het licht en als je het hele plaatje begrijpt word je juist positief. Er gaat echt een wereld voor je open. Jammer dat je het niet vanaf het begin hebt gevolgd.

Dankjewel voor je meedenken Edwin. Ik heb mezelf al langer afgevraagd of het daarmee te maken heeft. maar ik denk dat dit niet zo is. Ik heb meer over de mensen om me heen. Collega's op het werk, in de trein. Gewoon dagelijkse dingen. Ik maak altijd met iedereen wel een praatje. In het bos of in de sauna. En elke keer weer krijg ik mee hoe mensen naar de wereld kijken. Het maakt me niet meer vrolijker. Het kost me inmiddels me levensenergie. Ook als ik niet in gesprek ga met mensen en andere mensen met elkaar hoor praten. Op een enkeling na die het wel begrijpen. radio en tv hetzelfde verhaal. Beiden heb ik thuis al jaren niet aan op een keer een enkele serie na.
Ik krijg alles mee en trek het mezelf teveel aan.
Ik kan er niks aan doen.

Ik be blij dat er enkele berichten in het Nederlands worden geplaatst.
Ik ga verder de ontwikkelingen hierin afwachten en zien of de dingen die gezegd worden daadwerkelijk gaan gebeuren. Er word erg veel geplaatst dus ik hoop dat ik het allemaal bij kan houden.

Binc, dat is allemaal heel herkenbaar. Ga je ook op zoek naar positieve dingen om een beetje evenwicht te houden? Bijvoorbeeld door naar een comedy te kijken, of iets anders wat je goed doet? Zodat je weer kan opladen om de rest even te vergeten.

Ik doe dingen om mezelf af te zonderen. mits ik daar tijd voor heb. Lees thrillers.
Comedy kijk ik eigenlijk niet. Wel af en toe andere dingen. Er is maar weinig tv of serie waar ik volledige aandacht bij kan houden. Als je suggesties weet zijn ze van harte welkom.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.625
Leden
8.692
Nieuwste lid
ivermeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan