Vanmorgen ben ik voor het eerst in pakweg 3 jaar weer wezen werken. Ik heb namelijk een soort van bijbaantje gevonden bij TNT. Dus voor het eerst in lange tijd stond ik om kwart over 6 op i.p.v. kwart voor 9. Al lang van tevoren (laten we zeggen vanaf 5 uur) lag ik wakker te kijken omdat het allemaal een beetje spannend was natuurlijk. Mijn ontbijt was.... hoe kan het ook anders.... soep met ghee en ook nog wat melkzuur wortelsap + magnesiumcitraat, boterolie en levertraan. Ik vond het knap van mezelf dat ik dat weg kreeg op zo'n vroeg tijdstip. Daarna moest ik 35 minuten fietsen om er te komen. Op straat heb ik nog een klein balletje lamsgehakt staan eten voordat ik naar binnen ging en een paar slokjes vitamine C water gedronken. Het was een razend drukke dag bij TNT. Een paar vaste krachten weg, 4 nieuwelingen om in te werken en bergen post .... kortom een gekkenhuis. Daar viel ik in. Zo'n eerste dag komt er ontzettend veel op je af. Ik deed mijn ding, ik sorteerde voor. Het was staand werk, zittend werk en tassen vullen met postpakketten. Om een uur of 10 werd er heel hard geroepen dat het pauze was. Dat verraste mij omdat ik maar 3 uur hoefde te werken. Dacht ik. In de kantine heb ik 4 eetlepels quinoa met ghee op en weer wat vitamine C water. Daarna moest ik nog maar 1 uurtje werken. Maar het was erg druk zoals ik al zei dus werd er van me verwacht dat ik langer bleef. Het was 12 uur en ik mocht nog niet gaan. Maar ondertussen rammelde ik van de honger en kon mijn wazige hoofd het werk amper meer vatten. Uiteindelijk mocht ik om 13 uur vertrekken. Eerst 35 minuten fietsen. Toen ik thuis kwam stond ik zowat te tollen op mijn benen en heb ik het eerste uur alleen maar gegeten en gedronken. Daarna heb ik hier thuis weer mijn ding gedaan. Vanavond om half 7 begon ik ineens spontaan te huilen. Ik was gewoon helemaal op! Lichamelijk voel ik me ook helemaal niet lekker. Ik heb ijskoude handen en een beetje de bibbers vanbinnen. Hoe ga ik dat vol houden? Ik hoef alleen maar op dinsdag, donderdag en zaterdag te werken maar de begintijd kan half 7 worden zodat ik ook nog eens om 5 uur op moet staan. Hoe doen jullie dat?? Petje af hoor, en zeker voor mensen die fulltime moeten werken op dit dieet. Ik moet in elk geval meer zien te eten, al is het stiekem op de wc. Kon ik maar tegen eieren....Of zuivel.....