welke supplementen?

@cham

Quote:
Ey,

als aanvulling vitamine c ben ik ookwel voor alleen zit er in een kiwi belachelijk weinig vitamine c.

Ken je overigens weston price en zijn boek?


Kiwi's ik eet ze regelmatig ,zit toch veel vitamine c in (65mg)

 
Ik leer op het moment de anatomie van de hormonen, daar staat in het handboek:
Quote:
Verschillende hormonen kunnen kunstmatig bereid worden, gesynthetiseerd. Daarbij worden nogal eens recombinant-DNA-technieken toegepast. Bij deze technieken wordt een hormoonproducerend DNA 'ingebouwd' bij voorbeeld in bacteriën, waarna deze bacteriën het betreffend hormoon in grote hoeveelheden kunnen produceren. Bij productie van voedingsmiddelen staat deze moderne biotechnologie sterk ter discussie, bij de productie van dit soort medicijnen echter nooit, hoewel het feitelijk om dezelfde vorm van genetische manipulatie gaat.


Weer een reden om synthetische hormonen te vermijden.

 
koolydraatarm eten is niet zo moeilijk. De eerste 3 dagen zijn zwaar maar daarna ging het bij mij prima. Ik kan zelf niet tegen koolydraten dus eet ze dan ook maar helemaal niet meer. Ik denk dat er meer mensen zijn die dit hebben, je kan kijken of bepaalde klachten minder worden.

Als je slechte ontlasting hebt dan worden die suplemeten ook minder goed opgenomen. Te veel rauwkost werkt voor sommige ook slecht op de maag. Ik kook/stoom liever de groenten.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.754
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan