Website forum

Louise

New member
Ik ben nu enkele dagen dingen aan het zoeken en weet niet waar ze staan tot heden ook niet via zoeken gevonden.

Hoe kan het forum gebruiksvriendelijker worden en dan met name het terug vinden van gegevens.

 
Wat zoek je precies, misschien kan ik helpen. De software van dit forum is bijzonder beperkt. Als moderator vind ik dat fijn, want dat is minder werk. Het aantal mogelijkheden is hierdoor echter ook beperkt.

Mike

 
Ik zoek nu naar een apparaatje wat oa Mike en enkele meer (dat ik weet) heeft wat je bij zou kunnen hebben, om je beter te voelen en minder last heb van straling/stress hebt.

Ik heb er een link bij gezien en vergeten om die te bookmarken waardoor ik het nu niet meer kan vinden.

 
ik wist even niet waar te plaatsen, maar ik kreeg net toen ik het forum aanklikte eerst in beeld of deze website wel veilig was, dus moest ja of nee klikken, is dat iets nieuws of...? ik heb niets veranderd aan mijn computer

 
Weet je toch? Alleen betreden op eigen risico en het bezoeken van internetsites kan schade aan de gezondheid toebrengen!

Ik heb de melding nog niet gehad.

 
Hee Alexandra, ik vroeg me al af waar jij was gebleven. Je bent al dagenlang niet actief hier en dat is helemaal niets voor jou!

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.695
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan