waterbobble

Rapunzel wees gerust, ik drink er geen liters van hoor, is puur voor onderweg. Als ik weer thuis ben neem ik dan een half uurtje voor het eten weer een flink glas water met limoensap :wink: .

Ik gebruik de Nanopod ook voornamelijk als ik op pad ben en dit water is in mijn ervaring het enige water waarvan de smaak, ook na een paar uur, echt lekker blijft. Het meer zure water verandert snel van smaak en proeft al na korte tijd als heel zuur, bedorven, zuurstofarm en doods. Dus het ligt er maar aan hoe je er mee omspringt I guess. Ik heb sowieso nogal regelmatig de neiging om te spelen met voorschriften, op m'n eigen ervaring af te gaan en er vooral luchtig, speels en flexibel mee om te gaan (en dat geldt niet alleen voor flesjes water ..... ;) )

Enige nadeel van de Nanopod is dat er zo weinig water in kan, maar ja, iets is beter dan niets.

 
Toevallig zeg Rapunzel! Ik heb vandaag dit flesje gekocht voor een verjaardag van een vriendin. De plastic fles is van gerecycled plastic en blijkbaar een grote hit in de VS.

Voor mezelf wil ik een ander flesje voor 'on the road', het liefst van rvs. In Nederland is er niet veel keuze vind ik....

 
Dank je wel Dia! Die waterflessen zijn echt heel mooi! Ik heb alleen mijn twijfels over het materiaal aluminium. Is een aluminium waterfles niet ongezond?

 
Waarom zijn jullie zo op zoek naar een aparte waterfles? Volgens mij is er niks beter en veiliger dan een oouderwetse glazen fles toch??

 
@ Janse...misschien omdat we vrouwen zijn :D

Op mijn fietstochten nam ik wel eens een beugelfles van Grolsch mee...maar dat water is i.d.d. na 1 uur niet lekker meer.

Water uit die nanopod...smaakt nog het lekkerst..

Dia.

 
@ Dia, dank voor de link! Ik ga nog verder onderzoek doen.

@ Janse, een glazen fles is inderdaad ok, maar ik zou zo graag een mooie fles willen...inderdaad een vrouwen iets misschien. :)

Louise

 
En ik heb deze:

http://www.dedopper.nl/

Is in drieen te verdelen zodat je hem goed kunt afwassen. Ik ben me er zeer van bewust dat een fles van plastic niet goed is, maar om nou een glazen breekbare fles in mijn tas te doen?! Het is puur voor onderweg.

 
Wat een leuk flesje Angela!

Manlief gebruikt het glazen flesje van Appie 'AH Vers sap'. Die is behoorlijk stevig, hij heeft em al eens vol met water op straat laten kletteren: geen centje pijn, alleen een paar krasjes!

 
Quote:
Is een aluminium waterfles niet ongezond?


Jazeker wel, dat is zeer ongezond, zeker als deze warm wordt. Daarom ook zijn dranken uit blik zo slecht (los van de drank zelf natuurlijk).

Mike

 
eerlijk gezegd vind ik die water bobble niet zo gek. Glas is vermoedelijk nog beter maar absoluut niet praktisch. En de fles is BPA vrij

 
@Janse: apart die beker. Ik heb jaren geleden zelf magneten met de zuidkant (negatief) tegen een grote glazen pot geplakt met lijm. Daarna heb ik er water in geroerd, niet gefilterd, toen was ik nog niet zo ver.

Je zag op een gegeven moment gewoon bubbels ontstaan als het een tijd had stilgestaan. Het drinken ging prima, beetje smaakverschil alleen. Ik merkte verder wel het e.e.a. aan mijn lichaam in de zin van energie.

Ik was gewoon aan het experimenteren, zonder theorie, uit nieuwsgierigheid. Maar het gaf wel aan dat magnetisme op water invloed heeft.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan