Wat te doen tegen hoofdpijn!?

Iklustvet

New member
Ik heb last van een nek die vastzit door verkeerde houding, te veel achter de pc werken etc. en daar krijg ik dan hoofdpijn van. Ik ga eens in de zoveel tijd naar de kinesist, die maakt het los en dan kan ik er weer tegen. Ik had in nov al last maar steeds uitgesteld en nu is het zo erg dat ik elke dag hoofdpijn heb. Ik kan dinsdag pas naar de kine, mijn kop barst uit elkaar en ik moet mijn kinderen zo gaan halen, die op zijn zachtst gezegd niet van de stilste zijn ;-) Iemand een tip? ik heb zo´n migrainestick met etherische olie, helpt niet. Pijnstillers helpen overigens ook niet, wat ik ook neem het heeft nooit enige vat op mij. Ik heb net een lange wandeling gemaakt in dit prachtige weer, hielp ook niet. Het is echt spanningshoofdpijn, die bovenste wervels zitten helemaal vast. Ik heb ook oefeningen meegekregen maar die heb ikd uidelijk niet genoeg gedaan.

 
Nou, ik heb een mirakel meegemaakt, ik ging onder de douche, onze nieuwe vitamine C douche, en de koppijn die normaal minstens 24 uur blijft hangen is weg!

 
Wow, neemt je lichaam dan zoveel vitamine C op via het water uit zo'n douche?

 
De huid is je grootste orgaan en via de huid komt het rechtstreeks in je bloed. Daarom moet je ook niet iets op je huid smeren wat je niet ook in je mond zou stoppen.

Mike

 
Alexandra, ik heb geen rimpels, ik eet boter :D

Mike, ik denk dat je ook veel vitamine C inademt door het stoom en via je longen komt het ook heel effectief in je bloed.

 
C is een wonderlijk GOEDje.

Maar over die verkeerde houding en stijve nek: Als de werkhouding achter de PC goed is, dan kan je als aanvulling een wiebelkussen / balanskussen op de zitting leggen. Hiermee zit je niet meer stil, maar blijf je als vanzelf wat bewegen. Die beweging zet zich door tot aan je kruin, zo verminder je statische spierspanningen.

 
Nee, de patronen zijn dichtgelijmd met een zeer krachtige lijm. Met enig voozichtig wrikken krijg je ze uiteindelijk wel los, maar dan is er teveel speling ontstaan, waardoor het patroon met enkele stralen water meteen leegloopt. Jammer, want anders zou je er zeezout, bitterzout, natriumbicarbonaat en andere goede dingen in kunnen doen!

Mike

 
Het zijn 2 verschillende linken. Klik op douchekoppen en dan zie je ze.

 
Quote:
Nee, de patronen zijn dichtgelijmd met een zeer krachtige lijm. Met enig voozichtig wrikken krijg je ze uiteindelijk wel los, maar dan is er teveel speling ontstaan, waardoor het patroon met enkele stralen water meteen leegloopt. Jammer, want anders zou je er zeezout, bitterzout, natriumbicarbonaat en andere goede dingen in kunnen doen!

Mike


Ik heb wel een refill cartridge, het dopje gaat er zeer makkelijk vanaf..

Heb er nu net bica in gedaan (wat doet dat met het water?)

Wat zijn nog meer goede dingen mike?

 
@lekkerromig Ik kan de link naar douchekoppen niet vinden; wil je me verder helpen? Dank alvast.Hilde

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan