Wat te doen als je weg in t leven kwijt bent?

Maar ik ben een Aarde-type, geen Lucht-type. Je reageerde op de post van Vrysuyver, die zei dat hij/zij een Lucht-type is.

Taal niet de kracht van de stier? Wat weet die Oldenkamp er nou vanaf! :wink:

Mike

 
Oldenkamp is anders lang niet gek! Al kan ik het er in mijn geval ook niet mee eens zijn. Taal is veel meer mijn ding! Ik denk trouwens dat ik daarom al mijn leven lang met voedsel bezig ben... Dat lijkt me bijzonder aards!

 
Quote:
Fatsnotbad schreef:

Niets is toeval, alles is voorbestemd. Je naam is dus niet toevallig door je ouders gekozen, ze zijn hierin begeleid van hogerhand.


En jij was toch niet zo van dat zweverige gedoe? :wink:

 
Nou, dan moet ik dat boekje toch eens in z'n geheel doorlezen. Volgens Johan Oldekamp ben ik een denker (ether).

Maar is er iemand die kort kan samenvatten wat heel zo'n persoonstype (niet per se ether, maar gewoon, in het algemeen) zegt? Dan kan ik het lezen van dat boekje nog even uitstellen tot ik er tijd voor heb ;)

 
Ik snap nog steeds niet hoe ik het precies moet uitrekenen. Als ik Evan neem kom ik op 12 en met mijn officiele naam Evert kom ik op 20.

Heb volgens mij in het filmpje "het hele verhaal" weleens gehoord dat je de naam moet nemen die je jezelf in het dagelijks leven ook geeft.

Ik weet ook niet wat ik van dit testje moet denken, maar toch ben ik wel benieuwd. Wie weet waar je op uitkomt met het getal 12??

 
Twaalf = 2 + 2 x 5... 2 dus. Wat was 2 (heb het boekje er zo even niet bij). Vuur? Of lucht? Of water?

Twintig = 5 + 3 x 5.... 5 dus. Dat was toch aarde?

 
Als ik 'Mike' neem ben ik een Lucht-type en dus een denker. Als Michel ben ik een Aarde-type en voeler. Ik kan me hier wel in vinden, want ik ben een denker en een voeler tegelijk. Ik gebruik dus beide hersenhelften en zit niet vast in mijn linkerhelft! Grappig, Evert (Evan), we komeb beiden met onze officiele naam uit op 20!

Mike

 
Jullie zijn veel beter in het rekenen dan ik, maar ik ben wel erg nieuwsgierig. Wie helpt mij met mijn naam?

Omgekeerde van mijn forumnaam.

 
astrid = 21 = 1 + 4x5 = Ether = Denker

Volgens klopt ie zo. Nooit opgevallen dat je gewoon je naam andersom hebt gebruikt op het forum :D

 
Kijk maar uit, want dat is satanisch! :evil: Het woord 'evil' is het omgekeerde van 'live' en 'devil' is het omgekeerde van 'lived'. :twisted:

Mike

 
Aj, dan moet ik uitkijken. Bij mij is het gewoon traumatische ervaring op het andere forum. En gebrek aan creativiteit :D

 
Wisten jullie dat de bekende slogan 'Yes We Can' van Obama omgekeerd klinkt als 'Thank You Satan'?

&feature=related

Mike

 
Quote:
Mike schreef:

Ik ben voor spiritualiteit met beide benen op de grond. De mathematische natuurwetten zijn superconcreet, vandaar dat Johan Oldekamp deze helder en duidelijk kan beschrijven in twee van zijn boekjes:

http://www.pateo.nl/PDF/OntsnappenUitPlatosGrot.pdf

http://www.pateo.nl/PDF/CosmischeCode.pdf


Nee hoor, ik geloof niet dat het klopt. Ik begon namelijk dapper in de twee boekjes te lezen, maar hoe interessant ook, het is niks voor mij. Ik heb daar geen geduld voor, ben niet zo'n denker als jullie met je filosofische postings.

Ik wilde die ontdekking net gaan posten, toen ik dacht: laat ik eerst eens mijn naam (Joke) uitrekenen. Het zal wel water zijn, want ik ben vissen van sterrenbeeld en meestal voldoe ik wel aan dat patroon.

Laat ik nou op "ether" uitkomen! En dat is een.......denker :? :?

Volgens mij ben ik meer een waarnemer....daarna een voeler, en in de laatste plaats een denker :roll:

Ik zit zelf in de financiën, kan goed met cijfers omgaan, maar dan wel op een andere manier dan Oldekamp :wink:

 
Toevoeging: als ik de eerste van m'n voluit namen neem (Johanna) kom ik wel op vuur = een waarnemer.

Zou het dus toch kloppen! :lol:

Maar ja, het lijkt me niet de bedoeling dat je zelf uitkiest wat het meeste bij je past....

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.929
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan