Wat kan ik doen tegen een slechte huid? (puistjes, bultjes, oneffenheden)

ik las ergens dat je met bv. jojoba olie in een pot doen en daarbij verse tijm uit de tuin, dagelijks pot schudden, roeren en draaien en dan heb je na 3 weken tijmolie.

Ik heb de olijfolie van hieronder (banner) en ga dat eens proberen, er staan genoeg tijm(soorten) in de tuin.

 
Marijan, etherische olie is wel ff nog 70 keer sterker gemiddeld dan dat je thijm onversterkt gebruikt. Zo duur is etherische olie ook weer niet en je hebt niet veel nodig per keer. Supersterk spul.

 
oh, ik vermoedde al dat er verschil zou zijn.

Jij hebt je er in verdiept he :)

Dan ga ik maar een flesje bij Anthemis bestellen, 10 euro of zo zag ik voor 20 ml wilde tijm

 
hoi Marijan, ja het zijn via internet vooral vaak de verzendkosten die het hem doen...

Trouwens wierookolie schijnt echt de heidehoning te zijn onder de essentiele olieen: en ook voor cysten specifiek: http://herbs.lovetoknow.com/Frankincense_Oil_and_Cysts

Ik heb trouwens een overzicht besteld voor meer dan 120 aandoeningen en welke etherische olien daarbij helpen om het overzicht te houden... Misschien staan de cysten er ook bij. Morgen krijg ik het als het goed is binnen. Ik hou je op de hoogte...

 
dat komt mooi uit dan, ik hoor het graag van je.

Wilje dan ook kijken of er een olie helpt bij de schildklier, ik had in Nederland iemand gemaild nav jouw posts over etherische olie en die dacht dat het weinig zin had, zelf had ze meen ik Hashimoto en was erg geholpen met bepaalde olie, er zat ook die wierookolie in herinner ik me.

Mijn schildklier blijft maar aan de lage kant, tussen 35,9 en 36,3. En gewicht aan de hoge kant

 
personen in volgende link haalden cysten weg met bijensteken, en een andere weer met kwart theelepel bitterzout. Ik vroeg me al af waar het vandaan komt, dan zal het ook te maken hebben met de galblaas en doorstroming vermoed ik.

Weer een ander noemde ook de wierookolie.

http://www.earthclinic.com/cures/ganglion-cysts.html

 
hoi Marijan, trouwens, ik heb die ganglioomcyste (in de dop nu) ook altijd op mijn pols en ik ben gisteren gaan smeren met etherische olieen n.a.v. jouw filmpje en nog wat tips. Wat ik maar kon vinden en wierookolie heb ik niet. Geeneens thijm, die stond te ver weg. Nu is het wortelstukje al een stuk geslonken en minder pijnlijk. Waar het mee te maken kan hebben: kennelijk kunnen antiontstekingsstoffen uit het bloed er niet bijkomen om de 1 of andere reden en/of zit er een infectie die je lichaam dan maar inkapselt omdat die op een andere manier er geen raad mee weet?

 
nou, dat is toch apart, met simpele middelen problemen(probleempjes) oplossen.

Ik ben nog doende met appelazijn op mijn cyste, weken en masseren en het lijkt helemaal te verdrogen/op te lossen, ik ben benieuwd.

Ook fijn voor jou Lievergezond.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.872
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan