Wat is er met Weston A Price.org aan de hand?

G

Guest

Guest
Dit staat er bij google als je naar de Amerikaanse Weston Price site Wilt ?:

Safe Browsing

Diagnostische pagina voor westonaprice.org

Wat is de huidige vermeldingsstatus voor westonaprice.org?

Site is vermeld als verdacht - het bezoeken van deze website kan schade aan uw computer veroorzaken.

Een gedeelte van deze site is in de afgelopen 90 dagen 6 keer vermeld op basis van verdachte activiteit.

Wat gebeurde er toen Google deze site bezocht?

Van de 378 pagina's die we in de afgelopen 90 dagen op de site hebben getest, resulteerde(n) 35 pagina('s) in het downloaden en installeren van schadelijke software zonder toestemming van de gebruiker. Google heeft deze site het laatst bezocht op 2012-10-03 en het laatst verdachte inhoud op deze site aangetroffen op 2012-10-03.

Schadelijke software omvat 6 trojan(s), 1 scripting exploit(s), 1 exploit(s). Geslaagde infectie resulteerde in gemiddeld 9 nieuw(e) proces(sen) op het doelsysteem.

Schadelijke software wordt gehost op 4 domein(en), waaronder westonapriceip6.ns1.name/, ip-dns-microsoft3.ns1.name/, traveliconenomynews1.ns2.name/.

1 domein(en) lijkt/lijken te functioneren als tussenstadium voor het distribueren van malware naar bezoekers van deze site, waaronder westonapriceip6.ns1.name/.

Deze site is gehost op 3 netwerk(en), waaronder AS8560 (SCHLUND), AS40034 (CONFLUENCE), AS15169 (Google Internet Backbone).

Heeft deze site gefunctioneerd als tussenstadium met als resultaat verdere distributie van malware?

In de afgelopen 90 dagen leek westonaprice.org te functioneren als tussenstadium voor het infecteren van 1 site(s), waaronder westernaprice.org/.

Heeft deze site malware gehost?

Nee, deze site heeft in de afgelopen 90 dagen geen schadelijke software gehost.

Hoe is dit gebeurd?

In bepaalde gevallen kunnen derde partijen schadelijke code toevoegen aan legitieme sites, waardoor wij dit waarschuwingsbericht weergeven.

 
Dat is zo niet te precies zeggen.

Het lijkt erop dat er vandaag schadelijke zooi is aangetroffen. (virus achtige dingen, mogelijk geplaatst door een hacker)

Dat kan iets serieus zijn, meestal stelt het niks voor.

Vaak klik ik zelf gewoon door bij zo'n melding, maar dat raad ik anderen niet aan.

(ik heb goeie back-ups, mocht het fout gaan)

In ieder geval is het veel werkt voor de webmaster daar. :(

 
Dit was laatst ook al zo. Op mijn werk kan ik er helemaal niet meer bij. Op de site van WP stond later dat er inderdaad problemen waren.

 
alweer een site over alternatieve dingen die zon melding krijgt, heel apart, alsof iemand ze er uit zoekt om te infecteren.

 
Lijkt me een vorm van censuur, ik las iets soortgelijks bij de facebook pagina van vactruth.com.

Er verdwijnen ook facebookpagina's van ongewenste onderwerpen. Ron Fonteine heeft door de jaren heen toch ook al van alles meegemaakt met de ranking van zijn website bij google.

 
Dit stond er in een email van 8 oktober van de WAPF:

Quote:
Many of you have noticed that our websites have been flagged by Google and others as being unsafe and have kindly alerted the webmaster. Thanks for your vigilance and advice! We've had three malware attacks in six weeks--a very unusual occurrence--so our programming team has had their work cut out for them to get the site cleaned ASAP each time and make plans to prevent such occurrences in the future.


Sorry dat ik het hier zo laat post. De site is dus herhaaldelijk aangevallen.

Mike

 
Op westonprice.org ben ik ook geweest.

Maar het verbaasd mij niet dat die site aangevallen werd, omdat er heel veel onwenselijke informatie op die site stond wat de overheid niet zo leuk vond.

Ook deze Nederlandse Weston Price-forum moet trouwens oppassen voor kwaadwillende mensen.

Gezondheid,

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.904
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan