Warmt de aarde op, of koelt deze juist af?

Ik ben Mike niet, maar deze zin dan: 'Op een dag wordt je wakker en je vindt jezelf begraven onder een pak sneeuw van 30 meter hoog.' Wat een flauwekul. Zit ook nog een spelfout in de zin :(

Anyway... hoop het niet!

 
@Lay,

Miereneuken over een spelfout lijkt me vrij onzinnig.

Ben het wel met je eens, dat het onwaarschijnlijk is, dat die ijstijd zich binnen enkele uren zal manifesteren, en je onverwacht 30 meter hoog sneeuw in je tuin hebt liggen...

Ben het ook met je eens dat ik ook niet verlangend naar een ijstijd uit kijk. Een hittegolf vind ik maar niets, maar een ijstijd zit ik zeker ook niet op te wachten.

 
De aarde koelt af sinds 1998 structureel af en het 'wetenschappelijke' instituut in Engeland dat verantwoordelijk is voor de meeste disinfo over het wereldwijde klimaat weet dit en heeft dit bewust onder de tafel geveegd! Dit blijkt uit vele uitgelekte emails, die nu bekand staan als 'Climategate'. Op het nieuws heb je er waarschijnlijk niet of nauwelijks iets van vernomen.

Mike

 
De elite, die ons een wereldwijd probleem wil aanpraten waarvoor een wereldwijde oplossing moet worden verzonnen, wat weer een nieuwe wereldorde in de hand werkt. Het is het aloude mechanisme van problem-reaction-solution. Het is ook een pseudo-religieus angstbeeld van 'een wraakzuchtige aarde'. De aarde is vrouwelijk en de vrouwelijke energie is onvoorwaardelijke liefde, dus daar hoort geen wraak bij. Wraak is een mannelijk concept, vandaar dat het westerse beeld van God mannelijk is en natuurlijk een wraakzuchtige God. Tevens word je bang gemaakt voor de natuur en wordt een levensscheppend broeikasgas als CO2 tot een vervuilend en giftig gas gemaakt. Don't believe the hype!

Mike

 
Ik heb wel het idee dat er een verschuiving heeft plaats gevonden/plaats vindt.

Je weet hoe de gemiddelde kerstkaart er uit ziet; een plaatje van een dik pak sneeuw.

Hoe vaak hebben wij de afgelopen 30 jaar een witte kerst gehad?

Wellicht was het heel lang geleden wel gebruikelijk dat er tijdens de kerstdagen, een pak sneeuw lag.

 
ik wil het graag begrijpen.

De dvd arctic circle over volkeren la gs de noordpool gezien. De meeste volkeren zijn gedwongen nu en/ of in de toekomst een modern(er) bestaan te lijden. Dit door verwoesting van de natuur waardoor heel het ecosysteem uit balans raakt en zo dus ook dunner. Wordend of smeltend ijs. Vertellen deze mensen dan bewust niet de waarheid??

 
Bijna elke 10 jaar is er een "verandering in het klimaat" bv de periodes 1970's koud en 1980's warm zo blijft dat wanneer men nu het weer ed bekijk zie ook dat er nu bericht wordt over een nieuwe el nino effect wat inderdaad inhoud dat het weer verandert in dit geval ongeveer voor de helft kouder en de andere helft warmer daarnaast zullen er ook meer/anders natuurrampen plaats vinden (weet niet of dit waar is maar vond dit wel bijzonder dit ook omdat het overheid berichten zijn en die meestal desinfo zijn.)

voor link zie http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/seizoensverwachting/index.html of http://www.ncdc.noaa.gov/sotc/ zoek zelf verder omdat de info wel mooi is maar veel onjuist.

Ik geloof wel degelijk dat het koeler/kouder wordt al weet ik niet precies wanneer dat "ingaat" omdat ik hierover veel gelezen heb.

 
De documentaire waar Cham aan refereert toont inderdaad meerdere volkeren die klagen over een razend snelle verandering. Een man geeft zelfs aan dat er veel honger heerst omdat de mensen totaal gedesoriënteerd zijn en hun eigen leefgebied niet meer herkennen. De bewering dat er ijs bij komt vindt ik dus wel erg interessant. Ik vraag me af waar deze gedachte vandaan komt, en of misschien links ( hoeft van mij echt niet wetenschappelijk te zijn ) bestaan waar hier meer over verteld wordt. Misschien is er een andere reden voor het smelten van het ijs enerzijds, en toch een aarde die afkoelt?

 
Dat zou een poolverschuiving kunnen zijn.

Hier een zeer goede kritische site over global warming:

http://wattsupwiththat.com/

Mike

 
Ik raad iedereen aan het briljante boek van Salomon Kroonenberg, "de menselijk maat" te lezen. Op een geweldige manier legt hij daar in uit hoe het klimaat door de eeuwen heen steeds is veranderd, en dat ook zal blijven doen en waarom wij dat niet begrijpen. De menselijke tijdsschaal van rond de 70-100 jaar belemmert ons om het zicht te houden over het geheel. De geologische schaal gaat over miljoenen- en miljarden jaren. Wij kunnen dat met onze menselijk maat domweg niet bevatten. Daarom zitten we ons blind te staren op een verandering in de temperatuur over een periode die geologisch gezien niet eens meetbaar is.

 
Precies wat Mike zegt lees je in onderstaande link.

De aarde koelt af, de noordpool kap smelt niet, en niets mis met CO2:

http://eindtijdnieuws.blogspot.nl/2012/05/obamas-wetenschappelijk-adviseur-zegt.html

 
Dus er is sprake van afkoeling van de Aarde.

En ik vind sneeuw zeker een prachtig mooi natuurverschijnsel :wink:

Gezondheid,

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.815
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan