Warme benen/voeten

G

Guest

Guest
De laatste tijd heb ik vaak warme benen&voeten m.n. tegen de namiddag/avond en in bed(val laatste tijd zelden met deken op in slaap.)....voelt voor mij alsof ze gloeien.

Ook heb ik vaker in de avond na t eten dat ik het heel warm heb,geen koorts maar gevoelsmatig wel een beetje klam aanvoelt.

Ook als ik een tijdje zit,dat ik wazig/dubbel/slecht begin te zien. Moet ik dan de rest van mn leven maar in beweging blijven/staan/lopen etc.?! (Ik vind het bijna eng worden dat de PaleoHackers misschien wel eens gelijk zouden kunnen hebben,dat een lichaam idd gemaakt is om in beweging te blijven ter voorkoming van diabetes etc...wat inhoudt dat ik dus totally f*cked ben,als ik tatoeëerder zou willen worden,oftewel een zittend beroep.)

Herkend iemand dit?

 
wat je zegt herkn ik, heb het al een tijd ook. Valt op, omdat ik het eerder heel vaak koud had!

Ik heb vooral een gloeiend gezicht, en gloeiende voeten...

De laatste dagen, vanaf maandag, heb ik weer erg veel last van duizeligheid. Geen idee wat de oorzaak is, teveel ontgifting? ...of toch weer de lage bloeddruk. Vreemd dat deze niet beter word, want ik eet letterlijk grote hoeveelheden zout! (heb er ook veel behoefte aan)

 
Volgens mij is een grote behoefte hebben aan zout een teken van zwakke bijnieren. Zie het boek van Wilson. Maar ik hoop het niet voor jou hoor....

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.185
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan