WAPF bijeenkomsten NL

@Louise: Ik lees nu net pas je reactie. Bedankt voor je lieve opmerkingen! Jij natuurlijk ook heel veel succes met je gezondheid. xxx

 
@ikke: Tuurlijk! Hij staat ook op de westonprice.nl website, maar bij deze: www.eetgoedvoeljegoed.com

Ik ben benieuwd wat je er van vindt! x

 
wow Heleen, ik heb al even een kijkje genomen, super goed! Heb je deze site zelf opgezet? Hoelang ben je hier al mee bezig?

Ik lees dat je bezig bent met een studie, mag ik vragen waar? (ben zelf nml ook bezig ;)

Ik ga je volgen!

 
Dankjewel! Ik heb hem zelf inderdaad opgezet, heel eenvoudig met blogger. Ik heb er op een bepaald moment een naam aan gegeven omdat dat lekkerder bekt. Ben nu ruim een jaar bezig en ik vind het echt heel erg leuk om er mee bezig te zijn. Ik kan schrijven wanneer ik wil, over dingen die ik interessant en belangrijk vind, maar omdat het steeds vanuit mijn eigen ervaring is, kan ik er ook de spot mee drijven. Het moet wel leuk blijven natuurlijk!

Ik ben bezig met een studie Voedingsdeskundige bij de CIVAS. Dit is een thuisstudie op HBO niveau en er staat een jaar voor. Ik heb dit puur voor mezelf opgepakt omdat ik graag die kennis wilde hebben en iets wilde studeren en het ook afmaken! Een beetje karakter training ;-) Ik neem het mee naar de zwemles van mijn zoontje, dat duurt een uur en ik werk dan twee lessen door. Dus het gaat lekker vlot. Huiswerk doe je online, dus prima in te passen.

Wat voor studie doe jij?

 
Heleen wat een leuke site! Complimenten!

Dat pompoentaartrecept ziet er heel aantrekkelijk uit zeg...

Ik kan er nu niet te lang naar kijken jammer genoeg, maar ik sta te popelen om er vanavond meer op te gaan loeren.

 
Heleen,

haha dat meen je niet! Ik doe precies dezelfde studie!!! Ben er in augustus mee gestart, dus nog niet zo ver (les 6 nu)Ik wilde dit al erg lang en nu toch de stoute schoenen aangetrokken. Ik zou graag in de toekomst mensen willen helpen (als ervaringsdeskundige,hihi)

Maar voor nu is het ook puur voor mezelf!

Leuk zeg! en wat een toeval ook!

 
@ Heleen: Het noorden is natuurlijk een heel ruim begrip, maar ik woon vlakbij de stad Groningen :lol: Jij dan?

 
@Ikke: Dat is idd wel heel toevallig zeg! Ik ben nu bij les 13. Officieel heb ik tot mei, maar ik denk dat jij ook gemerkt hebt dat het wel redelijk vlot gaat. Ik wil voor de kerstvakantie in ieder geval klaar zijn met de lessen. Dat examen zien we wel! Wat vind jij er van tot nu toe?

@Angela: Ja de meesten onderschatten het noorden! ;-) Als er geroepen wordt dat NL vol zit, moet ik altijd lachen! Ik woon in Marknesse, bij Emmeloord in de buurt. Als ik een dag wil shoppen ofzo, ga ik eigenlijk altijd naar Groningen. Om de een of andere reden is Amsterdam te ver ofzo. Zal wel aan de Ketelbrug liggen, denk ik dan maar! Dat water is zooo breed, dus zo maar afzakken naar het zuiden... tricky hoor!

 
Heleen,

Goed van je zeg! Ja ik ervaar ook dat ik er makkelijk doorlees, alleen de les anatomie vond ik best pittig! al die benamingen!

Je blog is echt super mooi! Hoelang ben je hiermee bezig geweest? Ik heb laatst ook geprobeerd te beginnen, maar kwam er niet uit,..snapte niet zo goed hoe ik aparte pagina;s kon aanmaken, uren op de site gerommeld.. misschien toch weer eens de tijd nemen!

 
Hey Ikke,

Ik zou zeggen: Begin er gewoon mee en zoek alles uit wanneer je er mee bezig gaat. Zoals ik het nu heb, heb ik een krap jaar over gedaan! Eerst gewoon basic, daarna leuk kleurtje, dan: o doe je zo de pagina's, schrijven, meer schrijven, weer een ander kleurtje... joh je blijft bezig! Eergisteren nog heb ik weer wat aangepast. Dat vind ik het leuke van een blog. En op een bepaald moment is het voor nu prima. Ik voel me nu ook erg lekker op mn blog, ga er graag naartoe, werk er graag aan.

Lees zelf ook vaak op andere blogs en sommigen zijn heel uitgebreid met heel veel pagina's en informatie en je loopt er soms kwijt. Terwijl anderen heel eenvoudig zijn, een paar labels, leuke stukjes en je voelt je meteen welkom. Beiden prima, allebei anders. Tis maar net wat je wilt. En och, zo lang als je jezelf niet te sereneus neemt... ;-) Moet wel leuk blijven! Werk is leuk, passie is beter ;-)

Dus als je wat opgezet hebt, of al wat hebt, zet het even neer want dan kom ik heel graag buurten!

Hele fijne avond nog

Heleen

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.794
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan