WAPF bijeenkomsten NL

Kia Ora

New member
Een hele goeiemorgen/ middag allemaal!

Hoe is het weer bij jullie? Hoewel zonnig, nodigt het klamme weer toch niet echt uit om nou actief buiten bezig te gaan. Daar komt bij dat ik vandaag een vastendag/ sapdag doe, dus ik doe het sowieso wat rustiger aan! Kinderen spelen lekker, nu is mama aan de beurt!

Nog een ander leuk nieuwtje van mijn kant is dat ik morgen een gesprek heb met een uitgever (ik zal de naam vertellen als het allemaal doorgaat ;)) over mijn twee boeken en mogelijk een website. Ik schrijf al drie jaar over glutenvrij en suikervrij eten en de twee boeken vonden ze allebei interessant! Ik hoop zo dat er wat constructiefs uit voortkomt, want na een aantal jaar studeren en schrijven en creatief bezig zijn, wil ik er nu graag geld mee verdienen. Dat zou voor mij, voor nu, ideaal zijn. Dus wens me succes en jullie horen het wel hoe het ging!

Maar nu over op ht eigenlijke onderwerp ;-) Zijn er in Nederland bijeenkomsten van WAPF? Ik lees veel op Amerikaanse blogs die gerelateerd zijn aan WAPF en lees dat er toch met een zekere regelmaat bijeenkomsten georganiseerd worden. Lezingen, gesprekken, informatie uitwisseling... dat soort. Is dat ook in Nederland? Lijkt mij heel erg interessant namelijk!

Groenten

Heleen

 
hallo Heleen

over bijeenkomsten kan ik je niets vertellen

maar succes wens ik je bij deze :D

 
Ik ben wel een keer bij bijeenkomst geweest waar Mike de spreker was, en dat lijkt mij zeer wapf gerelateerd.

Ik vond het erg leuk hem te horen spreken en ook met hem, even, te spreken. As hij weer in de buurt is, ga ik zeker weer.

Er was ook een biologisch dynamische boer die kon vertellen over de rauwe melk, en laten proeven...heerlijk.

 
Klinkt erg interessant! Maar nu bekruipt mij toch het gevoel dat ik er beter zelf een kan organiseren als ik zoiets wil doen! Dit is een constatering, niet een klacht ;)

 
ik wil ook graag Mike een keertje hier in de buurt uitnodigen, moet nog steeds even navragen wat de kosten zijn om hier een zaaltje te huren. Zou het liefste elke infoavond aanwezig zijn., maar helaas is dit toch wel erg lang rijden en dit trek ik niet meer op vrij avond...

Dichtbij zou dus wel erg leuk zijn!

 
Wat zou voor jou dichterbij zijn? Ik woon tamelijk noordelijk, dus ik zit ook een beetje te kijken als er weer een avond in soest is.

 
Probeer een gratis zaaltje te krijgen, sportvereniging/peuterspeelzaal/buurthuis of iets dergelijks.

 
Voor mij meer Zuiderlijk.. Woon vlak bij eindhoven,

Ga idd even kijken in het buurthuis, maar zal denk ik niet gratis zijn..

 
De bedoeling is om, zodra het boek uit is in de Nederlandse vertaling, met een zekere regelmaat Weston Price-meetings te gaan organiseren. Als lokatie zullen we voorlopig dezelfde lokatie aanhouden als de kennisavonden met Ron Fonteine, dus in Soest. Ik laat jullie weten wanneer het boek verschijnt en wanneer we de eerste WP-dag zullen organiseren.

Mike

 
Ik zit te denken aan WP-dagen, waarbij niet alleen ik zal spreken maar meerdere interessante mensen aan het woord zullen komen, lokale boeren worden uitgenodigd zodat bezoekers lokale producten kunnen kopen, etc. Ik heb er nou al zin in!

Mike

 
Klinkt goed! Een kraampje van het Voedingscentrum erbij, Coca Cola als hoofdsponsor en natuurlijk de directeur van Unilever op de VIP-lijst. :wink:

Misschien kunnen we speciaal voor die avond ook WC-papier laten bedrukken met de logo's daarop van al onze favoriete schappenvullers in de supermarkt... :lol:

 
@ Mike, het boek wordt dus in het Nederlands uitgegeven?! Dit zou GEWELDIG zijn! Ik kijk ook erg uit naar informatie dagen/avonden.

Spread the word! :)

@ HeleenQ, ik heb je blog ontdekt en vind het erg goed! Goede onderwerpen en op een leuke persoonlijke manier beschreven. Ik had me bijvoorbeeld nauwelijks verdiept in natuurlijke lichaamsverzorging, dus zit weer vol inspiratie. Succes met het uitgeven van je boeken!

Ik ben nog maar 4 maanden bezig met deze nieuwe levensstijl, dus ik ben erg blij met jullie kennis.

Louise

 
Quote:
het boek wordt dus in het Nederlands uitgegeven?!


Ja, ik heb het vertaald en ik heb deze EERSTE BUITENLANDSE PUBLICATIE mogelijk gemaakt! 8)

Mike

 
Quote:
Over wel boek gaat dit, want ik mis de essentie?


Nutrition and Physical Degeneration van Weston A. Price, oftewel: Voeding en fysieke degeneratie.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.459
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan