Waar kan ik boteroil kopen?

G

Guest

Guest
Vroeger heb ik Green Pasture Butter Oil bij vitavie.nl en qnaturals.nl gekocht. Helaas hebben vandaag beide winkels geen boterolie te koop. Waar kan ik dit kopen?

Sorry voor mijn slechte Nederlands.

Bedankt,

Sarah

 
Sarah,

De boterolie en levertraan kun je kopen bij vitavie maar daar zitten ze ook te wachten op nieuwe voorraad.

Kan nog ca. 1,5 a 2 weken duren.

Ik ben bang dat als de boterolie binnen komt dat de voorraad zo weer op is. We zitten allemaal te wachten.

Lia

 
Bedankt. Is het mogelijk om al een bestelling te plaatsen of moet ik elke dag naar de site kijken?

 
Het artikel staat er niet op dus je kunt het dan ook niet bestellen. Als je besteld dan kom je als afsluiting in het betaalscherm.

Dus die stappen kun je allemaal niet zetten als het artikel er niet op staat.

Dan maar de site in de gaten houden. Post het maar even als je 'tuk' hebt.

Lia

 
Ik dacht ook slim te zijn door het bij Ergomax te bestellen, maar helaas... daar hebben ze het ook niet meer.

Voordeel is dan weer wel dat het in backorder blijft staan zodat je het direct krijgt wanneer ze het weer hebben en er dus niet zelf op hoeft te letten.

 
Aangezien boterolie momenteel kennelijk nergens te koop is...

Is er geen manier om zelf boterolie te maken??

 
Ik kan me voorstellen:

Wat biologische roomboter laten smelten en dit mengen met een gelijk deel levertraanolie.

Misschien nog wat druppeltjes sole erdoor...?

 
De boterolie zoals we die bij vitavie kopen wordt dacht ik (koud) geslingerd of gecentrifugeerd, dat is een heel ander procédé dan smelten.

Lia

 
Vitamine K is nauwelijks gevoelig voor verhitting, zie bv hier.

Ghee van biologische grasboter zou dan ook best veel vitamine K2 kunnen bevatten.

Wel donker bewaren.

 
Ik ben niet zo van de supplementen, neem liever de vitamine in d.m.v. voeding, dan krijg je ook stoffen erbij die helpen met de opname ervan.

Lia

 
Helemaal mee eens, maar bij gebrek aan boterolie schijnt dit goed te werken.

Lees de comments maar bij de onderste link.

 
Activator X in boterolie bleek vitamine K2 te zijn, en over deze vitamine wordt steeds meer bekend. Ik kwam een heel interessant stuk tegen over vitamine K2 in relatie tot autisme, maar veel zaken uit dit stuk zijn net zo goed van toepassing voor anderen.

Zie vitamine K.

 
Bij Vitavie is nu Blue Ice Royal Kaneel gel te koop, dit is levertraan met boterolie in 1 flesje. Is dit de goede?

 
Tineke,

Dat is de goede hoor.

Ik hoop dat ze binnenkort ook weer de boterolie binnenkrijgen.

Lia

 
Tineke, ja dat is de goede en bedankt voor de tip. Ik heb hem ook meteen besteld, vast wel lekker met kaneel! :)

 
Voor degene die op de boterolie zitten te wachten, wij hebben vorige week green pasture boterolie besteld bij Ergomax. Ze hebben het op voorraad. Vandaag bezorgd.

 
Ergomax heeft een probleem denk ik.

Kan wel de site bezoeken maar zodra je op zoek gaat naar de boterolie of levertraan krijg je een error pagina.

Lia

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan