Vullingen en fluoride

G

Guest

Guest
Was laatst bij mijn tandarts en vroeg hem of amalgaam vullingen kwaad konden. Welnee zei hij en vulde mijn kies vervolgens met composiet.. Ok fluoride was volgens hem noodzakelijk om te gebruiken. Het grappige was dat een collega net met een doos amalgaam aan kwam kakken en daar stond een levensgrote doodskop op...

 
Quote:
Het grappige was dat een collega net met een doos amalgaam aan kwam kakken en daar stond een levensgrote doodskop op...


:lol: Haha, ongeloofelijk, en dan nog durven zeggen dat het echt geen kwaad kan! :mrgreen:

En fluor is noodzakelijk? Aha, dus dat is het grote geheim van al die natuurvolkeren :lol:

 
Ik hoorde Desiree Rover een radiouitzending memomeren met Hal Huggins, (voormalige?) tandarts.

http://www.hugginsappliedhealing.com/

Dit is die uitzending die ik zelf niet heb beluisterd nog: http://www.argusoog.org/gezond-en-wel-–-06-februari-2011/

Ze vertelde dat deze tandarts in een interview met haar zijn doofheid (niet 100% waarschijnlijk, want ze heeft hem in een uitzending gehad) wijt aan zijn werk met o.a. amalgaam.

Als tandartsen beseffen wat ze vooral zichzelf aan hebben gedaan met boren in giftig metaal (amalgaam), hetgeen giftige kwikdampen produceert, dan doen ze hun werk niet meer als hun gezondheid hun lief is.

 
Ik ben nu aan het luisteren naar het interview van Hal Huggins waar ik het hierboven over heb en men praat ook over nikkelvergifitiging door beugels.

Ik heb vroeger meerdere jaren beugels gedragen (zo'n draadje) en nikkel: ik kan er niet tegen, dus ik zal zeker ook last hebben (gehad) van die (zoveelste) vergiftiging.

Nikkelvergiftiging leidt o.a. tot eczemen, bijholteproblemen, diarree en pancreasproblemen.

Nou dat rings wel een bell!

Verder zei Hal Huggins ook dat verstandskiesverwijderingen ook een negatief impact kunnen hebben voor het vormen van pathogenen op de plekken waar de verwijdering heeft plaatsgevonden.

 
Ik kwam net die prachtige filmpje tegen waarin Mike Adams even heel duidelijk uitlegt hoe het nou werkelijk zit met fluoride.

&feature=player_embedded#!

 
fimpje gezien, zit het tegenwoordig nog in het drinkwater?

ik dacht dat dat al verboden was.

ja een mooie manier om van schadelijk afval af te komen.

zo doen ze ook bij alluminium stop je toch lekker in deo's

 
Een goed interview met Paul Connett: the fluoride-fraud .

Paul Connett is biochemicus, docent chemie, en heeft jarenlang werk gemaakt van fluoride-fraude. Fluoride is een gif, en het is nu al 68 jaar aan de gang. Een gemiddelde baby in de VS krijgt 250 keer zoveel fluoride binnen dan gewoon. Fluoride doet iets met de hersenen. Connett legt uit dat fluoride in de jaren ´30 vrij toevallig werd ontdekt in Colorado en Texas, waar het vreemde tandverkleuringen gaf in combinatie met een lager tandbederf. Zonder verder veel onderzoek werd het in de jaren ´50 plotseling overal doorgevoerd.

Van de argeloze tandenpoetser en waterdrinker heeft nu zo´n 10% in feite fluoride-gerelateerde klachten, depressie maar ook schizofrenie, artritis en hypothyreoidie (tekort aan schildklierhormonen).

Toegeven dat we al die tijd fout hebben gezeten zou enorme schadeclaims geven voor bedrijven. Vooral van werknemers die met grote hoeveelheden fluoride hebben gewerkt, en die nu letterlijk geen arm meer kunnen optillen. Fluoride is gebruikt bij kernenergie, bij de aluminium-industrie en het was een grote luchtverontreiniger. Het officiele verhaal dat fluoride onschuldig is, heeft daarom echt met het grote geld te maken. En als het fluoride-standpunt draait, dan zal dat ook licht werpen op andere praktijken in de gezondheidszorg, zoals vaccinaties.

Maar we zullen er snel van terug moeten komen. In 1999 is al officieel erkend dat fluoride-inname (drinkwater) niét van invloed is op tandbederf, dus waar wachten we nog op. Ook hier een noodklok.

 
Wat is Sodium Flouride voor stof

•Fluoride is giftiger dan lood en net iets minder giftig dan arsenicum (rattengif) ( Clin Toxicol Commerc Prod, 1984; 11: 4, 112, 129, 138) .

•Fluoride staat officieel bekend als een gif.

•Fluoride is een hoofdbestanddeel in pesticide.

•Fluoride is een hoofdbestanddeel in een atoombom.

•Fluoride vinden we in bijna alle munitie die momenteel gebruikt wordt in Irak door de Amerikanen.

•Fluoride is een hoofdbestanddeel in de operatiekamer om u in een diepe slaap te brengen (narcose).

•Fluoride is een afvalstof die overblijft bij de productie van aluminium.

•Fluoride werd door de Nazi’s in de kampen gebruikt om de gevangenen gewillig te maken.

ik las net dat het een hoofdbestanddeel van narcose is daar schrok ik van, dus dat heb ik met operatie ook binnen gehad, misschien daarom dat mensen na een operatie een tijd zo vergeetachtig zijn.

 
Waar een stof allemaal voor gebruikt wordt zegt niet zo veel over de schadelijkheid, het gaat om de vorm waarin je het binnen krijgt. Chloor wil je ook niet in je lijf, terwijl natriumchloride onmisbaar is.

Het lichaam scheidt fluoride ook weer uit, mits de nieren goed werken. Belangrijk is dus: zo min mogelijk fluoride binnen krijgen, goed werkende nieren, voldoende water (sole) drinken.

Hier een hele waslijst met voedingsmiddelen met daarbij het fluoride gehalte.

 
Echt man ik heb het even gehad! Zit ik net bij mijn schoonmoeder die een fles bruiswater op tafel had staan. Het water dat ze altijd drinkt en ook aan de kinderen geeft als ze daar zijn. Ik geef altijd melk mee maar ze wil altijd graag iets heel lekkers aan de kinderen geven wat ze thuis niet krijgen en dan is bruiswater nog het minst erge dus dat sta ik dan wel eens oogluikend toe.

Nu is mijn dochter daar al heel lang een keer of 3 in de week. Afijn, dat bruiswater bevat 1,5 mg fluor per liter!!! en er staat gewoon op dat het daarom niet geschikt is voor kinderen tot 7 jaar. Dat hebben mijn kinderen dus al ik weet niet hoe lang op. En die twee oude mensen zitten daar de godganse dag voor zich uit te staren en nooit valt hun oog een keer op dat verrekte etiket. Dat krijg je dus als je de hele dag fluor naar binnen giet. En dat was nu zo ongeveer het enige dat ik dacht dat ik zonder moeite buiten de deur kon houden, fluor. BAH!!!!!! Kan er nu niks meer aan doen maar jezus zeg, ik heb er goed de pest over in!

 
Oh wat erg Iklustvet! Snap precies hoe je je voelt, wat rot dit!

Ben overigens wel benieuwd of dat een speciaal merk bruiswater is, kan me niet herinneren dit bij Spa Rood te hebben gezien o.i.d. Om eerlijk te zijn nooit op gelet, drink heel zelden in de zomer Spa Rood.

 
Het is absoluut niet te geloven! Koop je water omdat het water uit de kraan niet goed is, of omdat je een bruisje wilt. En dan dit! Ik snap je frustratie iklustvet! Ontzettend balen dit!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.685
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan