Vrije energie

Ok, gewoon even een simpele uitwisseling van veronderstellingen JP.
Denk je dat het verhaal van Stanley Meyer misschien verzonnen is?
 
Ian Crane vertelt in zijn lezing over schaliegas (zie onderwerp schaliegas) dat een bezoeker van zijn lezing ook in een auto rond zei te rijden die op water loopt, overigens met permissie van de olieboeren/overheid na een tijd in de gevangenis gezeten te hebben, zij het dat hij verder zijn mond zou houden hierover naar de buitenwereld. Dus dit staat los van het verhaal van Stanley Meyer. Dus dat verhaal geloof je ook niet?
 
Alsof je op een filmpje het verschil tussen een watermotor, een brandstofcel, een elektromotor en een raar uitziende benzinemotor kan zien.
(die auto rijdt een klein stukje, dus eigenlijk is alles mogelijk)

Ik vind dat er meerdere dingen in het verhaal van Stanley Meyer niet kloppen, dus geloven zeker niet.
En verder dan "geloven" kom je niet want enige vorm van details/bewijs is er niet.
Ik gaf al het voorbeeld van elektrische auto's, dus Ian Crane vertelt onwaarheden als ie zegt dat "elk voertuig een belasting opbrengend ding is'
En hij ontmoet een oude man, die hem vertelt dat ie zo'n motor heeft en daar laten ze het verder bij?

Maar ik zal iets dieper gaan.
Stel dat het waar is en dat er een vorm van energie uit water gewonnen kan worden. In de vorm van: water erin --> energie + water eruit.
De pijl kunnen allerlei processen zijn, in meerdere vormen, maar er ontstaat energie uit het "niks". (het kan ook zonder water, als je in vrije energie geloofd)
Waar komt die energie vandaan?
Uit een andere dimensie of uit het water? (dit bedoel ik serieus)
En wat gebeurt er als we de energie uit die dimensie of uit het water zuigen?

Dus zelfs al zou het bestaan. Zonder dat we het volledig begrijpen is dit iets waar we misschien beter vanaf kunnen blijven.
 
En hij ontmoet een oude man, die hem vertelt dat ie zo’n motor heeft en daar laten ze het verder bij?

hoi JP,
-de oude man vertelde niet alleen dat hij zo´n watermotor had, maar die heeft Ian Crane ook met eigen ogen aanschouwd: hij was er getuige van;
-zoals Ian Crane vertelde heeft die oude man dit in vertrouwen gezegd tegen Ian Crane omdat hij anders, zoals hem verzekerd was, opnieuw in de gevangenis zou worden gegooid op straffe van belastingontduiking. Wat zou jij dan gedaan hebben in dit fictieve geval? Die oude man in gevaar brengen?

Op technisch gebied kan ik niet meepraten.
Voor mijn huidige punt is dat ook niet relevant: de oorzaak van het hele probleem en de oplossing zoals ik het zie, bevindt zich mijns inziens namelijk op het vlak van de politiek, economie en de psychologie zo je wilt.

Oja, elektrische autos: is daarbij geen sprake van belastingheffing of op een andere manier burgeruitmelking?
Geen idee, lijkt me vrij sterk.
 
Ian Crane vertelt in zijn lezing over schaliegas (zie onderwerp schaliegas) dat een bezoeker van zijn lezing ook in een auto rond zei te rijden die op water loopt, overigens met permissie van de olieboeren/overheid na een tijd in de gevangenis gezeten te hebben, zij het dat hij verder zijn mond zou houden hierover naar de buitenwereld. Dus dit staat los van het verhaal van Stanley Meyer. Dus dat verhaal geloof je ook niet?

Je vraaagt het jp, maar ik geloof hier niks van nee, Stanley Meyer, word vergiftigd, en de ze man, krijgt te horen: ah jo,, als je verder niks zegt mag je er wel mee rijden.
En deze presentator vertelt het weer verder met gevaar voor het leven van de man die die motor zou hebben..

Het is verzonnen, net zoals zoveel op internet lievergezond..

Wat jp ook uitlegt van energie uit niks halen, is ook grote rede dat ik om dit soort dingen moet lachen, daar geloof ik niet in, alles heeft energie nodig en kost energie.

Ik snap best dat we allemaal zo graag gratis energie willen en lekker veel willen gebruiken, maar als we in behoud van de wereld willen denken moeten we gewoon gepast met alles omgaan .

Van Stanley Meyer, is naar mijn idee ook verzonnen.

Toen ik ooit verdiepte in het, H.A.A.R.P.
Kwam ik ook een een verhaal tegen dat de elite al jaren láng contact hadden met buitenlandse leven, er was ook een audio op name van een telefoon gesprek, de man Aan de lijn was helemaal in paniek, en probeerde uit te leggen wat er gaande was, (geen idee meer waar t over ging, moes ernstig zijn ieder geval, elite beraamde iets samen met ze geloof ik, ofzo) nou.. zulke mensen hebben echt fantasie in overschot als je t mij vraagt :lol:
 


Ja en hier dus een aggregaat die er op zou lopen..

Hij zegt dat in die fles half water en half benzine in zit.

Dus de motor krijgt gewoon zijn brandstof uit de benzine, het water verdampt láng niet zo snel als de benzine ( voor de gene die het niet weten, benzine brand niet, het is de damp (gas) die brand, dat is met alles zo dat brand) de benzine is er na een tijdje uit gedampt en er blijft water over in de tank waar niks mee gebeurt is en de motor valt uit omdat alleen de benzine verdampt is.

Ik heb er verder geen hele research van gemaakt, ook geen zin in omdat ik er nooit in gelooft heb.

In een ander filmpje zeiden ze dat de carburateur er af is, dit lieten ze natuurlijk niet zien met de camera..
Maar dat maakt eigenlijk ook niet uit, het gebubbel in de pot vervangt voor een groot deel de functie van de cardurateur, benzine (vergassen) met zuurstof mengen, en de kogel kranen dienen dan als gas schuif/klep.
Dus in feite hebben ze een andere werking van carburateur uitgevonden :lol: maar... We zijn al iets verder, we hebben tegenwoordig injectie.

Net als jp al zei, vage filmpjes.
 
How a new battery revolution will change your life

A new generation of super cells promises to reshape the future of energy. http://tinyurl.com/qhm22jp via http://tinyurl.com/nw8bosj

 
De doorbraken komen pas in het korte tijdperk van de nwo, die gebaseerd is op de philosofie van alice bailey van lucis (lucifer's, naar eigen zeggen) trust.
 
Based on this technology, by treating the rough perovskite films, a high quality perovskite film could be easily obtained to result in a considerable improvement of the efficiency of solar panels developed. This self-healing behavior of the perovskite materials is fresh new and extremely attractive to materials science researchers and is ready for large scale production Read more from Asian Scientist Magazine at: http://www.asianscientist.com/2015/...g-behavior-organolead-halide-perovskite-film/ via http://tinyurl.com/nw8bosj
 
Lievergezond:
Lees je wel wat je post?
Die batterij link is een toekomst visie met behoorlijk wat fantasie
De laatste een technisch verhaal over kristallen, die voor zonnepanelen gebruikt kunnen worden.
Beide nauwelijks noemenswaardig en met vrije energie heeft het niks te maken.

 
De Fossiele Economie kenmerkt zich als volgt:

Consument koop elke 20 jaar voor bijna niets een CV-keteltje
Consument betaalt tot zijn dood €150-€350 per maand voor:
gas abbonmement
vastrecht op gas
elektriciteit abonnement
electra vastrecht

Die 150-350 euro moeten eerst verdient worden (bruto €200-700) en gaan voor meer dan de helft naar aandeelhouders buiten Nederland. Maandelijks maken we met onze 5 miljoen huishoudens zo ongeveer een miljard over aan bloedkolenboeren, teerzand exploitanten en de aandeelhouders van de NAM: Shell en Exxon. Dat geld verdwijnt dus over de grens, weg uit onze economie, elke maand opnieuw.

Inmiddels werk en leef ik zelf steeds meer in de nieuwe economie, de fossielvrije economie. Dat zit zo. Ik heb in januari een huis gekocht, vlak voor ik mijn vinger opstak, en heb het helemaal fossielvrij gemaakt: gas er uit, warmtepomp er in, 5200 Wp op het dak. En niet zomaar de eerste de beste Chinese aanbieding du jour, maar zorgvuldig uitgezochte spullen die ik uitkoos na gesprekken met doorgewinterde Nederlandse ondernemers. Dat bleek achteraf een bijzonder goeie move, want voor de een ga ik warmtepompen aan de man brengen en voor de andere rij ik (nu nog even fossiel maar zo snel mogelijk elektrisch) heel Limburg en Brabant door om Zonnepaneel-verhuur uit te leggen. En dat draait als een tierelier. Elke dag gaan er nu panelen het dak op waardoor minder bloedkolen verbrandt worden, het is echt leuk werk wat ik doe en belangrijker, ik kan dat werk doen omdat ik in de lokale economie geïnvesteerd had!

Maar kijk ook eens wat er in mijn eigen micro economie gebeurt: ik heb nog maar €120 euro per jaar aan energielasten (meest vastrecht overigens), het bedrag dat ik uitspaar heb ik in m’n eigen zaak gestopt. Elke keer als ik iemand zonnepanelen, LED’s, infraroodpanelen of een warmtepomp verkoop dan wordt de fossiele fantasie economie van Henk Kamp een stukje kleiner maar de echte economie, die waarin wij brood voor elkaar bakken en kopen, krijgt een enorme boost. http://larsboelen.nl/2015/11/aardgas-levert-geen-bijdrage-aan-onze-economie/

 


Dit is toch wel het bewijs dat het onderdrukt wordt, je gaat een hoax niet tot deze technische kwaliteit en budget uitwerken. (itt geet imho).

Deze lijkt volledig gebaseerd te zijn op Stanley Meyer's werk.
 
Dit is een hoax. De auto loop op waterstof, deze wordt natuurlijk wel gewonnen uit water maar voor dat proces is energie nodig.
quote "An energie generator takes hydrogen from the water "
En waar loopt die "energie generator" op?
Zeer misleidend filmpje. Helaas.
 
Deze lijkt volledig gebaseerd te zijn op Stanley Meyer’s werk.

Klopt. Gewoon elektrolyse dus.
Ik word zo langzamerhand niet goed van al die kwakzalvers met hun zogenaamde revolutionaire energie apparaten dat altijd bij een klein beetje nader onderzoek onzin blijkt zijn.

His "water fuel cell" was later examined by three expert witnesses in court who found that there "was nothing revolutionary about the cell at all and that it was simply using conventional electrolysis

 
Ik heb me er in het verleden in verdiept en wat Meyer deed was geen normale elektrolyse, het kwam erop neer dat het water ontleed werd door elektrostatische velden van duizenden volts, resonerend op de juiste frequentie, en tegelijkertijd ampères tegenhouden om enkel de spanningsvelden werk te laten doen, wat geen energie zou kosten volgens zijn uitleg. Er staan demonstraties op internet en het opmerkelijke is dat het werkt zonder elektroliet iit conventionele elektrolyse.
 
Ik heb er geen vertrouwen meer in maar als het wel echt iets is dan zou dat natuurlijk fantastisch zijn.
Het filmpje dat Maarten ergens in deze topic aanhaalde kwam mij ook bekend voor.


Ik heb Andreas in 2009 ontmoet en hij had toen ook zijn motor bij zich die hij demonstreerde. Heel aardige vent met de allerbeste bedoelingen maar als dit echt is waarom komt het dan nooit verder dan dit? Nu alweer 6 jaar verder en nog geen GEET (of hoe heet zo'n ding) auto op de weg.
Dus auto die echt alleen op water rijdt? Eerst zien dan geloven.
Net als die Iraanse dokter Keshe met zijn wonder uitvindingen. Ook al zo'n deceptie.
 
Heel aardige vent met de allerbeste bedoelingen maar als dit echt is waarom komt het dan nooit verder dan dit? Nu alweer 6 jaar verder en nog geen GEET (of hoe heet zo’n ding) auto op de weg.

hoi Pike, dezelfde reden als waarom de kankerindustrie al jaren terugvalt op snijden, vergiftigen en verbranden terwijl als de bedoeling was geweest om mensen beter te maken, dat het allang duidelijk is dat er andere opties voorhanden zijn.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.167
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan